Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kieltäisitko tamponien käytön tyttäreltäsi?

Vierailija
17.08.2013 |

Ystäväni siis ihan oikeasti kielsi 13v tyttöään käyttämästä tamponeita. Jotenkin ei mene mun tajuntaan! Haluaa siis mieluummin että tyttö kärsii märkä rätti haarovälissä joka kuukausi, ihan järkky meno!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sun on nauraa. Kun oli immenkalvot sillon vielä paikallaan, niin siellä nyt sattu oleen ylimääräistä kalvoa. Sitä sitten saksi että saatiin ob pois. Ei ihme etten saanut itse ongittua kun ei gynekään ilman saksia saanut.

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 23:03"]

Vittu toi vastaaja 19, "oli jotenkin sellaisessa onkalossa" ei jumalauta ottais pois korvasta tai "jostain perseestä" eikä selittele täällä tollasta. Naurattaa vieläkin. Taitaa vastaaja 19 olla vitun tyhmä tai äitin pikku urho poikkeli vastailemassa.

[/quote]

Vierailija
22/31 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti haluaa että tyttärensä opetteleen ensin siteiden kanssa, onhan ne ns. helppokäyttöisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä limakalvonpalasta ole mitenkään välttämätöntä säästellä jotain 15-vuotiasta lippispäätä varten. Itse toivon, että olisin tuntenut vartaloni hieman paremmin ennen ensimmäistä yhdyntää.

Vierailija
24/31 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 22:22"]

En suorastaan kieltäisi, mutta en myöskään suosittelisi. Ja samoin tekisin myös kertakäyttösiteiden suhteen. Ohjaisin käyttämään kuukuppia, ja kestositeitä. Kertakäyttöiset pikkuhousunsuojat kieltäisin, tai en niitä ainakaan hänelle ostaisi.

[/quote]

Käytetäänkö teillä pestävää kesto wc paperiakin että luonto pelastuu:D

Vierailija
25/31 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 22:22"]

En suorastaan kieltäisi, mutta en myöskään suosittelisi. Ja samoin tekisin myös kertakäyttösiteiden suhteen. Ohjaisin käyttämään kuukuppia, ja kestositeitä. Kertakäyttöiset pikkuhousunsuojat kieltäisin, tai en niitä ainakaan hänelle ostaisi.

[/quote]

Käytetäänkö teillä pestävää kesto wc paperiakin että luonto pelastuu:D

[/quote]

Kokeile kestoja ja kokeile tuota vittuilemista sitten uudestaan ;)

Vierailija
26/31 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihmetellä. Todella outoa.

Vierailija
27/31 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 12v tyttö joka on justiinsa puberteetin kynnyksellä- kasvaa vauhdilla, on valkovuotoa ja rusinat teepaidan alla. 

Kylppärissä on koko arsenaali siteitä ja tamponeita, olen esitellyt kaikki ja kertonut miten nitä käytetään ja mitä itse käytän (siivellisiä siteitä plus tamponia runsaamman vuodon ajan, pelkkiä siteitä pikkuliruihin) . 

Tyttö saa itse kokeilla mikä hänelle sopii, tietää kyllä että esim uiminen siteen kanssa ei onnistu hyvin. Mökkirannassa ei ole väliä, mutta jos menkat ovat uima-altaalla, lomalla tai koulussa, tamponi toimii. 

Ei siis vielä ole kokeillut, mutta aion suositella tamponia etenkin noihin uimistilanteisiin. 

Ja tuo ylempi joka fantasioi tamponon jäämisen jumiin emättimen mutkiin, kannattaa ehkä kuunnella tarkemmin bilsantunneilla. Pahakin tamponijumi ratkeaa nopeasti terkkarilla huuhtelulla ja pinseteillä. 

Vierailija
28/31 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponijumi on mahdollista! Mulla oli nuorena vähän vastaava tilanne, jotain limakalvoriekaleita, joihin tamponi jäi aina kiinni. Gyne sen sitten saksi pois ja sen jälkeen ei ollut ongelmia. Että ei kannata heti olla vittuilemassa.

Vierailija
29/31 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ystävääsi

Vierailija
30/31 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostetaan sen verran, että näin nimenomaan nuorilla ja neitsyillä.

-19

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 00:16"]

Tamponijumi on mahdollista! Mulla oli nuorena vähän vastaava tilanne, jotain limakalvoriekaleita, joihin tamponi jäi aina kiinni. Gyne sen sitten saksi pois ja sen jälkeen ei ollut ongelmia. Että ei kannata heti olla vittuilemassa.

[/quote]

Vierailija
31/31 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostetaan sen verran, että näin nimenomaan nuorilla ja neitsyillä.

-19

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 00:16"]

[/quote]