Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko 2-vuotiaalle tytöllesi bikinit?

Vierailija
17.08.2013 |

Mun mielestä aika ällöttävää. Ja Netanttilan uimapuku-osastolta niitä löytyy jos joku ei usko. 92 oli pienin koko mitä bikineitä on tehty.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi. enkä myöskään omalle 6- vuotiaalle. Uimapuku kuuluu lapsille.

Vierailija
2/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 70-luvulla, siis alle kouluikäisenä. Tai bikinit ja bikinit, mutta 2-osainen uikkari kuitenkin...ei jäänyt traumoja.

Kokopuku ei sovi kaikille... oma muksu on pitkä ja hoikka... kun pituus riittää, saa ylimääräisen kankaan pistää  ilmastointiteipillä kiinni. Onneksi löytyi ns. tankinit hänelle, biksutkin olisi kelvanneet, mutten löytänyt silloin mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jo. Yläosa on toppimallinen ja alaosana shortsit. Opeteltiin kesällä vaipattomiksi ja oli paljon helpompi asu kuin kokouikkari. 

Vierailija
4/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä sairaalta.

Vierailija
5/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ällöttävää on bikineissä? On niitä 1-vuotiaillekin ja ihan Name It:ssä. 

Vierailija
6/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun 7-vuotiaani on aina käyttänyt pääosin bikinejä. Ei ole kukaan ikinä oksentanut meidän päälle. Mulla oli 80-luvulla äitin ompelemat lappubikinit :) Mikä siinä nyt niin kamalaa on? 

Vierailija
7/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska tykkään että pikkutytölläni on pikkutytön näköisiä vaatteita, mutta olemme saaneet joitain kaksiosaisia uikkareita ja käytössä ne on kyllä käteviä (helppo käydä pissalla). En silti itse ostaisi niitä.

Vierailija
8/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 2veellä on toppi, joka peittää koko mahan + uimahousut. on kaikkein paras uikkari - peittävä mutta helppo käydä pissalla.

Vierailija
9/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanutkin. Tosin pikemminkin voisi puhua 2-osaisista uikkareista. Eihän ne yläosat oo saman mallisia kuin aikuisilla vaan sellaisia toppeja.

En näe siinä mitään pahaa.

Ei olleet seksikkäämmät kuin tavalliset uikkaritkaan. Pervoja pyörii rannalla ja niille riittää tavisuikkaritkin herättään mielenkiinnon jos niikseen tulee. Sille en voi mitään, en silti piilota lastani säkkiin vaan puen kauniisti. Nettiin en uikkarikuvia lataile. 

Vierailija
10/11 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Märkä uikkari on tosi vaikea pienellä varsinkin jos ollaan koko päivä rannalla/matkalla, jossa tosiaan pitää päästä vessaan. En kylläkään ostaisi sellaista, jossa yläosa on rintaliivien näköinen. Esim. Po.p myy ihan neutraalia raidallista (on aiemmin ainakin myynyt), ei ole kyllä yhtään seksistinen! Kun lähdin tässä lenkille yksi ilta ja laitoin shock absorberin jumppatopin päälle, niin 2v kysyi, olenko menossa uimaan kun on bikinit päällä ;)