Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiistaa kotona: onko läskeissä verenkierto?

Vierailija
17.08.2013 |

Mulla on vähän naftit urheiluhousut, jossa takapuoleni näyttää poikkeuksellisen hyvältä. Miehen mielestä en voi käyttää niitä koska ne on niin tiukat että läskini voi kuulemma mennä kuolioon kun housut muka estävät normaalin verenkierron.
Tarkennuksena mulla ei oo läskiä takapuolessa vaan vähän mahassa ja kyljissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho viestittää, että jossain kohdassa ei kierrä veri, puutumisen tunteella ja tilanteen jatkuessa tunnottomuudella.

Ellei perseesi puudu, koska urheiluhousut ovat liian tiukat, niin oli siinä läskiä tai lihasta se ei voi mennä kuolioon. Miestä vaan harmittaa, kun toiset miehet katsovat hyvännäköistä takapuoltasi tiukoissa urheiluhousuissa.

Vierailija
2/6 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja vaikka ne heikentäisivät verenkiertoa hieman, niin ethän niitä kuitenkaan 24/7 käytä, joten kuoliosta puhuminen on kyllä vähintäänkin ylireagointia. Kyllä itse muutenkin varmasti tunnet, jos housut kiristävät liikaa vyötäröltä, niin että liikkuminen hankaloituu.

Minäkin uskon että miehelläsi vain pelottaa että muut miehet alkavat kiinnittää huomiota hyvältä näyttävään takamukseeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v***u et sul on tyhmä mies ;D Käytä niitä housuja niin paljon kuin sielu sietää, siitäpähän näet sitten :)

Vierailija
5/6 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v***u et sul on tyhmä mies ;D Käytä niitä housuja niin paljon kuin sielu sietää, siitäpähän näet sitten :)

Vierailija
6/6 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 20:35"]

Mulla on vähän naftit urheiluhousut, jossa takapuoleni näyttää poikkeuksellisen hyvältä. Miehen mielestä en voi käyttää niitä koska ne on niin tiukat että läskini voi kuulemma mennä kuolioon kun housut muka estävät normaalin verenkierron.
Tarkennuksena mulla ei oo läskiä takapuolessa vaan vähän mahassa ja kyljissä.

[/quote]

No voihan... Minkähän takia miehet miettii, että naisia ei ymmärrä? Nyt miehesi on erittäin kohtelias ja ei hauku housuja tai ahteriasi. Eikä housujen yläpuolella pursottavaa osuutta. Jos hän sanoisi suoraan syyn, loukkaantuisit omasta mielestäsi oikeutetusti. Ota vihjeestä vaari ja hyväksy, ettet halua kuoliota. Ei housusi sitä aiheuta, mutta molempien mieli pysyy hyvänä, kun sinä et nolaa itseäsi ja takamustasi, eikä teidän tarvitse keskustella syvällisesti mitkä yksityiskohdat niiden housujen kanssa saattaisivat ulkopuolisesta näyttää hölmöltä. Silloin voit kotona ja pihalla edelleen pitää niitä, eikä miehen tarvitse selvittää, minkä takia hän tykkää takapuolesta, vaikka joku muu kauhistelisi.