Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tulee välillä himo juoda sitruunaa veteen puristettuna?

Vierailija
02.08.2013 |

Ja sitten kun sen tekee, eli puristaa vaikka koko sitruunan isoon vesilasilliseen, niin siitä tulee elimistöön kokonaisuudessaan hyvä olo, siis parempi kuin mitä oli ennen kuin join sen? Mikä puutos se voisi olla, vai mitä kummaa. Vai onko mitään. En minä sitä siksi juo, että se mitenkään erityisen hyvänmakuista olisi mielestäni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happo-emästasapainon häiriöistä. Sitruuna tasaa liikaa happoisuutta kehossa. Se myös hidastaa hiilarien verensokerivaikutusta, ja helpottaa rasvaisen ruoan sulamista.

Vierailija
2/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Juurikin näin!

Raanavesi on hapanta ja sitruuna emäksöi sen (vaikka hapan hedelmä onkin:)

Kun kehon happoemäs tasapaino keikkuu voit tasapainottaa (emäksöidä) sitä juuri sitruunavedellä tai ruokasoodalla tai esim pascoe emäsjauheella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin, että se juoma syövyttää hampaidesi kiillettä. Älä juo liian usein.

Vierailija
4/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistön viestittämää.

Kun minun kehossa on liikaa kuonaa niin alkaa tekemään mieli sitruunavettä tai vihreää teetä :) Samoin jos voimat vähissä ja tuntuu siltä että pöpö iskemässä niin alkaa tekemään mieli appelsiinia tai verigreippiä.

Vierailija
5/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on puristaa sitruunaa lämpimään veteen aamuisin, se tasapainottaa vatsalaukkua ja alkaa sulattamaan ruokaa päivän mittaan paremmin. Huomaan että laihdun aina 1-2 kiloa viikossa kun tulee tällainen himotusvaihe että pitää saada pari desiä vedenkeittimellä lämmitettyä vettä sitruunalla aamuisin.

Vierailija
6/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, siis etenkin 2. :) En mä sitä kovin usein lipitä, mutta välillä se himo siihen iskee. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan