Mitkä sarjat hyviä Netflixissä?
Kommentit (31)
Näkyykö muuten Big Bang Theory (suomeks muistaakseen Rillit Huurussa?) Netflixissä? Ja jos näkyy, niin mihinköhän kauteen asti?
Lost in Austen on kiva, esitetty kyllä telkkarissakin.
Onko siellä pääasiassa vanhempia sarjoja? Vai onko tuoreet kaudet heti siellä "huippusarjoista"? True Blood/Mad Men/GoT, ym.? Joku moitti, että yllättävän vähän sarjoja siellä tarjolla?
Komppi Orange is the new black:ille! Oli tosi hyvä ja näkee vain netflixistä. Harmi että seuraavaa kautta joutuu oottaan reilusti ens vuoteen. The Big Bang Theoryä ei löydy sieltä ollenkaan. Jälkiä jättämättä on myös tosi hyvä!
House of Cards, paras koskaan katsomani sarja!
Siis Orangea ei näy mistään muualta? Kiinnostaisi nähdä, olen kuullut kovasti kehuja.
House of cards oli tosi hyvä. Kuten myös Orange is the new black.
jos sarjoista tykkäät niin ota hbo nordic. Se on paaaaalllljjjooon parempi sillä saralla.
Miten erosta yli?
Ahdistaa. Tuntuu, että ei enää ikinä seurustelua. Minulla ei juurikaan ole ystäviä.
Mad Dogs on tosi hyvä, kantsii kattoa!
How I Met Your Mother (suomeksi löytyy Ensisilmäyksellä).
Ihan huippua komediaa :)
Ei ole frendejä, eikä rillit huurussa. Esim. Dexter, lost, vamppyyripäiväkirjat, siskoni on noita, weeds, bones löytyvät. Ei mitään uusia suosittuja sarjoja todellakaan löydy.
Orange is the new black on tosi hyvä. Ei näy muualla, koska on netflixin oma sarja, samoin kun tuo house of cards.
jos tykkää ruotsalaisista dekkareista Silta on hyvä. Suosittelen.
minä katson parhaillaan sieltä Being Human nimistä englantilaista bampyyri-ihmissusi-kummitussarjaa. On ihan kiva, vaikka ko.genren ystävä en ainakaan aiemmin ole ollut...
Dexter?