Kotiuduttiin viimeyönä reilun parin vkon etelänmatkalta ja voisin jo..
..ainakin katsella, ehkä varatakin toisen matkan vaikkapa helmikuulle..mutta luulen että pitää odotella ensikesään koska tänävuonna oltu jo kaukokohteessa+tässä ja rahaa palanut n.13 000e niihin.
Ei vaan malttais odotella:)
Kommentit (13)
Okei, oliko niin huono reissu, että parempaan pitäisi päästä pian, ja vasta ensi kesänä vasta on mahis? Ei, teillä oli kiva reissu ja haluatte uudestaan, mutta ette pääse, ja arkikin on aika rankkaa...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 17:38"]
Ahah, ja pointti oli mikä? Pröystäilykö? Olen käynyt ulkomailla viimeksi v. 1991 enkä aio mennäkään enää. Ei kiinnosta, vaikka varaa olisi. Kotona on paras. Mutta näinhän me ollaan erilaisia ;)
[/quote]
sama täällä, joskus 1994 viimeksi käynyt ja ei kiinnosta. Suomi on ihana maa, paljon katseltavaa :)
Anteeksi, mulla ärsyttää tosi paljon nämä pröystäilyaloitukset. Turha vetää kateuskorttia esiin, teen 3-4 ulkomaanmatkaa vuodessa (ja helposti hurahtaa kolmelta henkilöltä 5000-6000€) mutta ei tulisi mieleen tehdä niistä aloituksia tänne. Enkä kyllä lesoa niillä muutenkaan.
Luuletko olevasi jotenkin erityinen, kun sinulla on varaa tehdä ulkomaanmatkoja? Näissä aloituksissa ei sitten ole mitään järkeä...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 17:43"]
Anteeksi, mulla ärsyttää tosi paljon nämä pröystäilyaloitukset. Turha vetää kateuskorttia esiin, teen 3-4 ulkomaanmatkaa vuodessa (ja helposti hurahtaa kolmelta henkilöltä 5000-6000€) mutta ei tulisi mieleen tehdä niistä aloituksia tänne. Enkä kyllä lesoa niillä muutenkaan.
Luuletko olevasi jotenkin erityinen, kun sinulla on varaa tehdä ulkomaanmatkoja? Näissä aloituksissa ei sitten ole mitään järkeä...
[/quote]
noh, annetaan toisen pröystäillä :) ei tee kesää, hih. ja ei nuo ulkomaanmatkat ole mikään mittari jostain "paremmasta" elämästä! itse olen mieluummin kesän vuokramökillä vaikka kuin satsaan nykyisin ulkomaanmatkaan. niitäkin on tullut tehtyä-
Ei toi ainakaan mitään ekologista ole.
Tiedän tunteen.
Kerran eräs tuttava tuli etelästä aamulla Suomen räntäsateeseen ja iltapäivällä varasi uuden matkan -lähti seuraavana päivänä...
Itse tulee reissattua 7-8 viikkoa joka vuosi. Pakko täältä on välillä pois päästä.
Joutuiko lapset olemaan poissa koulusta? Eikö ole aika kurjaa aloittaa koulu muita myöhemmin?
Mun tekee aina heti matkan jälkeen mieli varata uusi matka, mutta kun aikaa kuluu, tunMatkustelu
Mun tekee aina heti matkan jälkeen mieli varata uusi matka, mutta kun aikaa kuluu, tunne häviää.
Pakoa todellisuudesta, arjesta? Parempi hyväksyä elämän tosiasiat ja arkisuus kuin varata heti uusi matka. Mulla nuorempana oli tyhjä ja aneeminen olo reissujen jälkeen, mutta nykyään olen tyytyväinen, kun pääsee kotiin. Vanha kun olen.
Hihiiii. Meillä matka edessäpäin. 3 viikonpäästä ollaan lentokoneessa. Niin ap!!!!
Tosin meille riittää ihan perus aurinkoloma. Tunhansia euroja ei matkusteluun kuluteta!
Pakoa arjesta, sitä se on, mutta mitä sitten, arkea voi sietää ja nauttiakin siitåä( koettaa), mutta ei kaikki ole arki9elämän ihmisiä, valitettavasti.
En minäkään, mutta ei ole varaa liikoja matkustaakaan...
Tänä vuonna vielä esikoinen pääsi kunnon reissuun, minä kuopuksen kanssa vain halpalomalle...
Ahah, ja pointti oli mikä? Pröystäilykö? Olen käynyt ulkomailla viimeksi v. 1991 enkä aio mennäkään enää. Ei kiinnosta, vaikka varaa olisi. Kotona on paras. Mutta näinhän me ollaan erilaisia ;)