Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just

Vierailija
02.08.2013 |

Että ainoa mun tuntema, kerrpstalossa asuva ihminen, on mun 84-vuotiass mummuni. Esikoinen kyseli että miksei me koskaan käydä kerrostalossa, ja aloin oikeen miettimään, että eihän me tunneta ketään jonka luona voisi kyläillä kerrostalossa. Ja me asutaan kuitenkin yhdessä suurimmista kaupungeista Suomessa. Outoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet piirit teillä sitten.

Vierailija
2/7 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on outoa. Minulle se maaseudulla oli outoa, kun paikkakunnalla oli vain yksi pankin omistama kerrostalo ja siellä asui pääasiassa pankinjohtaja ja muuta parempaa väkeä. Sen sijaan nyt aikuisiällä kun olen asunut kaupungissa, asuu paljonkin tuttua väkeä kerrostaloissa eikä heillä ole mitään yhteistä nimittäjää. Paitsi ehkä se, että monet asuvat kerrostalossa sen vaivattomuuden vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes oo. Paljon kavereita, sekä lapsiperheitä, lapsettomia pariskuntia ja sinkkujakin, ja kaikki asuu vähintään rivitaloasunnoissa, suuri enemmistö kuitenkin omakotitaloissa. Muissakin kapungeissa, jopa ulkomailla asuvat kaverit asuu kaikki omakotitaloissa

Vierailija
4/7 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudonpana pidän kun ette vieraile mummun luona. Miksi ette käy mummun luona? Häpeä.

Vierailija
5/7 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista odointa on se, että täällä keskustellaan siitä. 

Vierailija
6/7 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän. Mummu pahasti dementoitunut, ei tunne lapsia, mutkin sekoittaa kehen milloinkin. Tää kerrostalo on palvelutalo, johon hänkin muutti omakotitalosta jokunen vuosi sitten.

Vierailija
7/7 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se minusta outoa ole. Kyllä meilläkin tutuista ja sukulaisista suurin osa asuu omakotitaloissa. Jos tuttavapiirissä ei ole paljoa nuoria pareja/sinkkuja, kerrostaloasukkaita on todennäköisesti vähemmän. Suomessa omakotitaloasuminen on kuitenkin vielä ihanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän