Tuo hienostelija ja jöykistelijä Joanna Lumley typerine itsestäänselvyyksineen on kyllä aivan väärä ihminen Kreikkaa esittelevään matkailuohjelmaan!
Miksi noihin ylipäätään pitää aina värvätä jäädyttelijänäyttelijöitä?
Kommentit (41)
Fiksu ja filmaattinen hän on, oikein hyvä valinta.
Britit ovat huseeranneet Kreikassakin aikoinaan, joten ei niin kaukaa haettua, ja sarjahan on tehtykin heitä ajatellen.
Omasta mielestäni hän on kyllä todella lämmin, esittää asiat mielenkiintoisesti ja välillä hauskasti huumorilla maustettuna. Tykkään.
Minusta hän on hyvä valinta. On ollut nuorena malli, kiertänyt maailmaa jo silloin.
Poikkeuksena muista matkailuohjelmista, keskittyy paljon historiaan, eikä kuvailemaan hotelleja ja ruokia.
Eihän tuo edes ole matkailuohjelma! Se on historiaa, varsinkin kulttuurihistoriaa.
Ohjelma olisi muuten kiinnostava mutta Lumleyn takia en katso. Eri kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet aivan väärä ihminen kommentoimaan yhtään mitään.
Onko Lumleyn alasta pitäminen pakollista. Jos en hänen takiaan halua ohjelmaa katsoa, niin sitten en. Tämän asian ilmoittaminen on myöskin laillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lumleyn alasta pitäminen pakollista. Jos en hänen takiaan halua ohjelmaa katsoa, niin sitten en. Tämän asian ilmoittaminen on myöskin laillista.
Piti olla Lumleyn akasta...
Hänhän on aivan loistava. Hän on fiksu, sivistynyt ja hauska sekä ilo silmillekin.
Viime jaksossa oli Nisiroksella ja Patmoksella, hyvä kun on vähän erilaisia paikkoja esittelyssä. Nisiroksen kraaterilla oon käynyt ihmettelemässä, kauhee pyörryttävä haju mutta mielenkiintoinen kokemus, ja Patmos on yks mun lempisaarista.
Mun mielestä ihan oiva valinta Joanna, on innostunut muttei liian innoissaan ja osaa kunnioittaa ja kuunnella ihmisiä jotka kertovat menneisyydestään.
Ei se minusta kauhean paha ole. Vaikuttaa itse kiinnostuneelta historiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti olla Lumleyn akasta...
No niinpä niin. Ehkei sinun mielipidettäsi tarvita. Ole pitämättä, mutta ei tarvitse solvata ja ketään eikä olettaa, että kateellinen meuhkaaminen ei voisi jossain tapauksessa ylittää laillisuudenkin rajoja. Olehan varovainen myrkkyämpärisi kanssa.
Hiukan turhan paljon nykymaailmassa siedetään sietämättömyyksien oksentelijoita. Samaan aikaan asiallista kritiikkiä paheksutaan.
Mitä AP oikein hölisee? Joanna Lumleyhan on aivan ihana! Upea! Hauska! Elegantti! Haluaisin itsekin olla samanlainen hänen ikäisenään. Sitä paitsi todella mielenkiintoisia ohjelmia!
Erittäin hyvä valinta ko. ohjelmiin, kiinnostunut ja kunnioittava. Tyylikäs kaiken kaikkiaan.
Sinun kannattaa jatkossa keskittyä ohjelmiin, joissa aito kreikkalainen esittelee kotisaartaan