Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä-seksuaalinen olen? Olen mies, selkeästi hetero, kiinnostun naisista, MUTTA

Vierailija
14.08.2020 |

en kiihotu näistä tyypillisistä asioista, kuten rinnat, peppu, sukupuolielimet. Ne eivät siis kiihota minua itsessään. Pidän kyllä naisen vartaloa ja niitä rintoja ja peppua visuaalisesti kauniina.

Naiseen ihastun kokonaisuuteena eli koen kyllä sellaista kemiaa ja vetovoimaa. Kaipailen läheisyyttä, mutta tosiaan esim. rintojen hiplaaminen, sukupuolielimien nuoleminen jne ja yhdyntä mekaanisena toimenpiteenä ei oikein erityisemmin kiinnosta.

(Miksi tämä poistettiin äsken? Kysyn tätä ihan tosissani.)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista on myös heteroromanttisia aseksuaaleja. Eli voit löytää naisen, joka on samanlainen.

En osaa ihan sanoa miten kannattaa ottaa puheeksi. Riippuu ihan siitä kuinka hyvin ja mistä tunnet naisen. Jos on entuudestaan kaveri niin voi kertoa melkeimpä miten vain. Jos taas on nettipalstalta löydetty, niin ekat treffit ei oo ehkä se millon kannattaa kertoa. Ihan vaan sen takia, että itse ainakin koen ekat treffit sellaseksi "näen tuntemattoman ihmisen ekaa kertaa elämässäni ja haluan puhua rennosti kevyemmistä kuin koko elämänhistoriasta ja mahdollisesti tulevasta suhteesta." Toisin sanottuna, voin jutella yleisellä tasolla siitä minkälaista suhdetta haetaan (vakavaa, ei-vakavaa, kaveria...), mutta en haluaisi kovin syvälle mennä siihen vielä ekoilla treffeillä.

Asia kannattaa ehkäcottaa puheeksi niin, että luotsaa keskustelua seksuaalisuuteen ja sitten sanoo, että "mä koen olevani aseksuaali, mutta tykkään hellyyden osotuksista esim halaamisesta" ja sitten voi kertoa lisää...

Vierailija
22/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikämikäseksuaalinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen ihan hetero, vaikka kiihotunkin vain henkilöstä, jota kohtaan minulla on tunteita. Voitte vetää nuo "demiseksuaalinne" johonkin muualle. Ei heteroseksuaali tarkoita sitä, ettäkö jokainen random kullinkuva saa mun pöksyt kostumaan.

Vierailija
24/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Jari Sillanpään ja Pekka Haaviston risteytymä.

Vierailija
25/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap sanoi olevansa hetero. Tuskin anonyymilla palstalla tuosta valehtelisi.

Vierailija
26/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet heteroromanttinen aseksuaali

Onko tällaisia naisissa? Onko mitään mahdollisuutta löytää kaltaistaan kumppania?

Miten tämmöisesti kannattaisi kertoa esim. treffeillä ?

Voi, naisista vaikka kuinka moni on. Itsekin olen. Aseksuaaleille on oma fb-ryhmä ja varmaan jotain nettifoorumeitakin.

Vierailija
27/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap sanoi olevansa hetero. Tuskin anonyymilla palstalla tuosta valehtelisi.

Nuo ovat kaappiheteroita. Kuten ap.

Vierailija
28/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin sanoa että tutulta kuulostaa. Voin kyllä nauttia seksistä jos olen rakastunut, mutta ihan mekaaninen hiplailu... Ei mitään iloa.

Vierailija
29/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Pekka ole kiinnostunut kovin nuorista pojista?

Vierailija
30/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ap:lle?

Tulkitsinko oikein että sinulla ei koskaan paneta?

Et haaveile seksistä naisen kanssa?

Vierailija
31/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mainita, että käsitys testosteronin lisäämisen auttamisesta heteroudessa on kyllä kumottu vuosikymmeniä sitten. Esim.homon tai transnaisen pumppaaminen täyteen testosteronia ei tekisi heistä heteromiehiä - ja heillähän lähes aina on myös ihan tavalliset testosteronitasot.

Vierailija
32/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös outo ajatus, että ihminen, joka ei ole yhtään kiinnostunut miehistä olisi homo.

Vierailija
33/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuuko ap sitten miesten privaateista paikoista? Ap kuulostaa heterolta, jolla on melko vähäinen libido.

Itse en ole koskaan kiihottunut miehistä fyysisessä mielessä, mutta ihastuin kyllä harvakseltaan miehiin ja minulla on ollut pari suhdetta miehen kanssa. Ja hellyyttä kaipasin heiltä ja nautin siitä, jos he olivat kiihottuneita. Luulin, että se oli normaali heterotuntemus.

Ihastuinkin sitten naiseen ja hänestä siis kiihotuin fyysisessä mielessäkin ja todella paljon. Siis ihan siten, että ihmettelen sitä edelleenkin. Hänen tapansa katsoa ja liikkua olivat vain todella eroottisia ja hänen vartalonsa niin upea. Koskaan myöskään kukaan muu nainen ei ollut flirttaillut niin selkeästi.

Tosin en saanut häntä omakseni, enkä nyt enää oikein kykene kiinnostumaan enää kenestäkään muustakaan. Määrittelen itseni silti heteroksi, mutta sen naisen kanssa voisin alkaa rakkaussuhteeseen, jos se olisi mahdollista. Muut naiset tai miehetkään eivät sittemmin ole kiinnostaneet.

T. Nainen

Vierailija
34/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ap:lle?

Tulkitsinko oikein että sinulla ei koskaan paneta?

Et haaveile seksistä naisen kanssa?

Haaveilen läheisyydestä, kosketuksesta jne. Mutta en erityisesti yhdynnästä. Luulen, että asiat voisivat kyllä  lopulta johtaa siihen oikean ihmisen kanssa, mutta en koe sitä pääasiallisena tarkoituksena. Tyydytän itseäni kyllä, koska se tuntuu hyvältä, ajattelen silloin yleisesti naista, en erityisesti yhdyntää tai jotain tiettyä ruumiinosaa, rintoja tms.

ap

Vierailija
35/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottuuko ap sitten miesten privaateista paikoista? Ap kuulostaa heterolta, jolla on melko vähäinen libido.

Itse en ole koskaan kiihottunut miehistä fyysisessä mielessä, mutta ihastuin kyllä harvakseltaan miehiin ja minulla on ollut pari suhdetta miehen kanssa. Ja hellyyttä kaipasin heiltä ja nautin siitä, jos he olivat kiihottuneita. Luulin, että se oli normaali heterotuntemus.

Ihastuinkin sitten naiseen ja hänestä siis kiihotuin fyysisessä mielessäkin ja todella paljon. Siis ihan siten, että ihmettelen sitä edelleenkin. Hänen tapansa katsoa ja liikkua olivat vain todella eroottisia ja hänen vartalonsa niin upea. Koskaan myöskään kukaan muu nainen ei ollut flirttaillut niin selkeästi.

Tosin en saanut häntä omakseni, enkä nyt enää oikein kykene kiinnostumaan enää kenestäkään muustakaan. Määrittelen itseni silti heteroksi, mutta sen naisen kanssa voisin alkaa rakkaussuhteeseen, jos se olisi mahdollista. Muut naiset tai miehetkään eivät sittemmin ole kiinnostaneet.

T. Nainen

Ap ei kiihotu miesten privaateista paikoista.

ap

Vierailija
36/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että yhdyntäkin olisi ihan kivaa sitten, kun tuntee toisen, se olisi ikään kuin läheisyyden huipentuma. Mutta en koe, että se yhdyntä olisi mikään itseisarvo.

Jos olet ap, niin tästä kommentista saa käsityksen, ettei sinulla ole vielä kokemusta yhdynnästä. Minkähän ikäinen olet? Moni herää seksuaalisesti vasta myöhään, vaikka olisi kertynyt paljon kokemuksiakin.

Vierailija
37/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä sinänsä, että media kyllä tuputtaa meille homojen oikeuksia ja normaaliutta päin naamaa, mutta jos joku ihminen ei ole kiinnostunut seksistä, niin hän onkin sitten ihan friikki, joka pitää hoitaa jollain lääkkeillä "normaaliksi" !

Vierailija
38/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus on paljon laajempi asia kuin sitä että mies tekee jotain naiselle, ihme ettei kukaan ole tuohon vielä kiinnittänyt tässä ketjussa huomiota. Saa sen käsityksen, että normaalia on vain asetelma, jossa mies on aktiivinen tekijä. On nimittäin paljon miehiä, jotka haluavat itse olla passiivisia ja nainen on aktiivinen. 

Vierailija
39/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä muisti, mutta lyhyt. Piti siis kysyä ap:lta, että miellyttääkö sellainen asetelma enemmän, missä olet täysin passiivinen ja nainen koskettaa sinua? Vai onko kyse siitä, että koet ikään kuin häiritsevänä toisen ihmisen seksuaalisen läheisyyden, jolloin olisit aseksuaali.

Vierailija
40/50 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on aina askarruttanut mikä seksuaalinen olen. En kiihotu lainkaan siitä, että minua kosketaan. Lisäksi koen äärimmäisen harvat seksuaalisesti puoleensavetävinä eli en juuri ketään. Ainoat asiat, jotka kiihottavat ovat sellaiset, jossa teen jotain miehelle. Olen siis täysin heteroseksuaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi