Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä-seksuaalinen olen? Olen mies, selkeästi hetero, kiinnostun naisista, MUTTA

Vierailija
14.08.2020 |

en kiihotu näistä tyypillisistä asioista, kuten rinnat, peppu, sukupuolielimet. Ne eivät siis kiihota minua itsessään. Pidän kyllä naisen vartaloa ja niitä rintoja ja peppua visuaalisesti kauniina.

Naiseen ihastun kokonaisuuteena eli koen kyllä sellaista kemiaa ja vetovoimaa. Kaipailen läheisyyttä, mutta tosiaan esim. rintojen hiplaaminen, sukupuolielimien nuoleminen jne ja yhdyntä mekaanisena toimenpiteenä ei oikein erityisemmin kiinnosta.

(Miksi tämä poistettiin äsken? Kysyn tätä ihan tosissani.)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heteroromanttinen aseksuaali

Vierailija
2/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot umpihomo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoo!

Vierailija
4/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällaisia naisissa? Onko mitään mahdollisuutta löytää kaltaistaan kumppania?

Miten tämmöisesti kannattaisi kertoa esim. treffeillä ?

Vierailija
5/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset testosteronikorvaushoitoa.

Vierailija
6/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo asiat tosiaan ole niin yksinkertaisia kuin jos ajatellaan.

Parhaalla kaverillani on jalkafetissi ja hänkään ei kuulemma kiihotu naisten intiimialueista, vaan lähinnä jaloista. Siitä huolimatta hän on harrastanut irtoseksiä nuorempana useiden naisten kanssa ja kertoo libidonsa olevan voimakas edelleen eli hänellä on normaali nuoren miehen libido, vaikka hän ei uskaltaisi toteuttaa jalkafetissiään ja hänen harrastamansa seksi on ihan tavallista suuren osan ajasta. Hänelle naisen alaston vartalo ei silti ole samalla tavalla kiinnostava kuin sen uskotaan yleensä miehelle olevan. 

Vierailija
7/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jotta täyttäisi normin, että kiihottuu pillusta ja isoista tisseistä?

Vierailija
8/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi määritellä itseään? Jos tunnet vetoa naisiin ja seksi onnistuu, niin kaikki on ok. Ketä nyt oikeasti saa fiboja naisen alapään nuolemisesta? Naisena mieheltä suihinotto on ihan mekaaninen suoritus, evvk. Ihan hetero olen kuitenkin.

Vierailija
9/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vähän homahtavalta kuulostaa..

Vierailija
10/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäänpä sen vielä, että minulle on ihan käsittämätön ajatus, että iskisi baarista satunnaisen naisen ja menisi samantien harrastamaan seksiä. Enkä tarkoita tätä moraalisena asiana vaan niin, että minua ei vaan kiinnostaisi tuollainen, en kokisi siinä mitään kiihottavaa.

Vierailija
11/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jotta täyttäisi normin, että kiihottuu pillusta ja isoista tisseistä?

Ei vaan siksi että saisit mieshormonin terveelle tasolle.

Vierailija
12/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällaisia naisissa? Onko mitään mahdollisuutta löytää kaltaistaan kumppania?

Miten tämmöisesti kannattaisi kertoa esim. treffeillä ?

On myös kaltaisiasi naisia. Täälläkin on ollut useampi ketju aiheesta. 

Vierailija
13/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demiseksuaali?

Vierailija
14/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa vinkkejä, millaisen deitti-ilmoituksen tällaisen "heteroromanttisen aseksuaalin" kannattaisi laatia?

Vierailija
15/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi määritellä itseään? Jos tunnet vetoa naisiin ja seksi onnistuu, niin kaikki on ok. Ketä nyt oikeasti saa fiboja naisen alapään nuolemisesta? Naisena mieheltä suihinotto on ihan mekaaninen suoritus, evvk. Ihan hetero olen kuitenkin.

Olen nainen enkä kiihotu mistään niin paljon kuin munan imemisestä. Toivottavasti tarkoitit mekaanisuuspuheen siis vain omasta puolestasi ja itseäsi sen kummemmin määrittelemättä.

Vierailija
16/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäänpä sen vielä, että minulle on ihan käsittämätön ajatus, että iskisi baarista satunnaisen naisen ja menisi samantien harrastamaan seksiä. Enkä tarkoita tätä moraalisena asiana vaan niin, että minua ei vaan kiinnostaisi tuollainen, en kokisi siinä mitään kiihottavaa.

Olet ehkä myös demiseksuaali eli tarvitset tunnesiteen kumppaniisi harrastaaksesi seksiä

Vierailija
17/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli kiinnostaako sua seksi ylipäätään?

Vierailija
18/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että yhdyntäkin olisi ihan kivaa sitten, kun tuntee toisen, se olisi ikään kuin läheisyyden huipentuma. Mutta en koe, että se yhdyntä olisi mikään itseisarvo.

Vierailija
19/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demiseksuaali?

Minusta on outoa, että nyky-yhteiskunnassa sille on jokin nimi, että ei halua olla intiimi ties kenen kanssa milloin missäkin. 

Vierailija
20/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että yhdyntäkin olisi ihan kivaa sitten, kun tuntee toisen, se olisi ikään kuin läheisyyden huipentuma. Mutta en koe, että se yhdyntä olisi mikään itseisarvo.

Eli olet ihan vain aseksuaali. Et ole oikeastaan kiinnostunut seksistä, yrität vain olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän