Nousuhumalainen mies avautuu
Moi vaan AV-porukka,
Olen lukenut tätä palstaa jo useamman vuoden, ja usein kommentoin myös ketjuihin. Täällä on paljon provoja, mutta yritän itse aina heittää oman mielipiteeni totuudenmukaisesti. Lähes aina kommenttejani luullaan naisen tekemäksi. Tämä ehkä siksi, että osaan myös ajatella asioita usealta kantilta, enkä pelkää näyttää tunteitani oikeassa paikassa.
Mutta, se avautuminen.
Olen niin rakastunut! Olemme vaimoni kanssa olleet yhdessä jo 90-luvulta ja menimme naimisiin viisi vuotta sitten. Hän on tällä hetkellä työmatkalla, ja ikävä on todella kova, mutta onneksi tulee takaisin kotiin jo sunnuntaina. En voisi kuvitella ihanampaa ja upeampaa ihmistä elämääni. Haluan lapsia - mieluiten pieniä prinsessoja - ja olen myös henkisesti yrittänyt varautua jo pitkän aikaa mitä se vauva-aika tuo tullessaan. Tietenkään sitä ei voi koskaan tietää eikä siihen pysty varautumaan, mutta haluan tehdä kaikkeni tehdäkseni meidän elämästä hyvän, ja haluan (ja aion) olla aina läsnä.
Olen yleensä se, joka tarjoutuu olemaan autolla jos tarvetta on. En koskaan ilman syytä sano pahasti toiselle, ja sanon rakastavani joka päivä - en siksi että "pitää", vaan siksi, että se tunne valtaa minut lähes joka päivä. Onneksi tunne on molemminpuoleinen. Silmissäni vaimoni on kaunis silloin, kun lähdemme syömään ulos, silloin kun hän juuri on herännyt, ja silloinkin kun makaa sairaana sängynpohjalla.
Tämä kaikki tietysti kuulostaa lässynlässyn-paskalta, mutta mitä väliä. :D Halusin avautua tänne, että kaikki miehet eivät ole perseestä, eivätkä kaikki ajattele vain omaa napaansa.
En ole ruma tai lihava ns. nörtti, vaan ihan ok-näköinen ja mukava ihminen. Tai ainakin haluan ajatella niin. :-) Ja olen myös pidetty työyhteisössäni. En siis halua tällä itsekehua harrastaa, vaan haluan vain alleviivata että kaikki vaimoaan rakastavat, ja vaimoonsa rakastuneet, eivät ole nössöjä tyyppejä, jotka eivät voisi koskaan muita saada. Onhan niitä hakijoita aina ollut, mutta hauskinta on ehkä se, että jos lähdetään ns. äijäporukalla ulos, ja joku rouva/tytär sieltä lähestyy, niin tunnen yleensä oloni vaivaantuneeksi, enkä halua sen enempää jutella ihmisen kanssa. Sanomattakin toki on selvää että en epäkohteliaaksi ryhdy, mutta kaikki iskuyritykset tyrmään välittömästi. Se tulee täysin selkärangasta - ja tämä on ollut jo vuosien ajan, ja opiskeluaikoinakin jos uskomattomassa tuiskeessa joku neiti tuli siihen "lämppäämään", niin kyllä pakit sai aika nopeaan, ja esittelin sormustani. :-)
Anteeksi avautumisesta, mutta halusin vain huutaa koko maailmalle että MINULLA on maailman ihanin nainen, ja olen korviani myöten häneen rakastunut! Sama vaikka sanoisitte että "nyt on kyllä nainen kirjoittanut", tai että kotipaikkani olisi Porvoo - mitäväliä. Sain tämän ulos. Ja lupaan myös sunnuntaina kaataa vaimoni suudelmiin lentokentällä kun menen häntä vastaan.
Hyvää huomenta Suomeen, ja jatkakaa.. (jep, siksi nousuhumala tähän aikaan kun emme asu Suomessa, vaan Yhdysvaltojen itärannikolla..)
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:45"]
Vaimosi tykkää, että "lapset leikkivät yhdessä naapurustossa", eihän teillä ole lapsia vielä. Että mitä sä horiset??? Jäit kiinni.
[/quote]
Hehe, vaikka niin. :-D Ei ne lapset tarvi omia olla, että nauttii niiden yhdessä toimeentulemisesta. Täällä katsos isossa maailmassa on niitä erivärisiäkin, jotka eivät aina ihan kaikissa naapurustoissa tule keskenään toimeen... --ap--
...sivunoottina - sinun oli pakko siis heti löytää jokin paha asia tai omasta mielestäsi "inconsistent" että pääsisi sanomaan. :-D Nojuu, se sinulle suotakoon. Joka tapauksessa kaikkea hyvää ja ihanaa viikonloppua! Olen edelleenkin todella gayn kuuloinen, mutta aivansama, ei tämä miehisyyttäni vähennä. :-)
Mukavaa että olet onnellinen :) Meillä oli miehen kanssa eilen riitaa, mutta sovittiin asia ja taas ollaan onnellisia. 15 vuotta ollaan oltu yhdessä ja kaikenlaista koettu, välillä olen oikein ylpeä meistä, että ollaan jaksettu myös sen arjen harmauden läpi yhdessä. Toivon teillekin kaikkea hyvää.
Naisesi taitaa olla todella kaunis ja söpö sekä kokeilunhaluinen sängyssä.
Kiva lukea, että on onnellisia ihmisiä, ihan kateellisena luen.
Mun mielestä on epäreilua, ettei kaikki ole onnellisia.
Mä olen ns onnellinen, mutta kyllä parisuhde olisi todella ihanaa...
t. yksin
Ap:lla huono itsetunto? Miksi pelkäät, että ihmiset ajattelevat sinun olevan gay? Mitä onkaan nousuhumalassa tullut tehtyä, vaimon ollessa työmatkalla?
Ei kenelläkään pitäisi olla tarvetta todistella "rakkauttaan" toiseen ihmiseen syyttä. Minulle ylettömät rakkauden osoitukset ovat selvä merkki pahasta olosta ja katumuksesta.
M19
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 11:49"]
Ei kenelläkään pitäisi olla tarvetta todistella "rakkauttaan" toiseen ihmiseen syyttä. Minulle ylettömät rakkauden osoitukset ovat selvä merkki pahasta olosta ja katumuksesta.
M19
[/quote]
Niin sinulle...
Onneksi sulla ei ole ap:n vaimoa rakkaana, vaan joku ihan toisenlainen :)
Hehe, aika hyvä! Ymmärrän pointin kyllä, mutta ei minulla ole tarvetta todistella mitään kellekään. Jos olisi tarvetta todistella, niin silloin en olisi anonyymilla palstalla... BAZINGA! :D Nyt kukaan ei tiedä kuka olen, enkä minä saa tästä mitään muuta irti kuin sen, että olen päässyt nämä humalaisen sanat toitottamaan julki. Ei sillä että nämä nimenomaiset sanat eroaisivat humalaisena mitenkään selvänä naputetuista, mutta harvemmin tänne tulee ilman juhlajuomaa kirjoiteltua.
M19, olet vielä nuori ja kyyninen, mutta kyllä se ilo elämästä vielä joskus tulee. :-) Kaikkea hyvää sinullekin elämään ja viikonloppuun!
Ainiin, en minä muuten tuosta gay-hommasta höpise, mutta olihan ne vuodatukset aika ns. homoja. Minulla ei ole mitään homoja vastaan - eikä pitäisikään edes olla - en näe ihmisenä mitään outoa siinä. Nousuhumalassa on tullut tehtyä vaikka mitä - katsottua huonoa scifiä ja siivottua. :-D Siinä ne paheeni.
Huono itsetunto on kyllä joskus, mutta se on lähinnä ns. tervettä huonoa itsetuntoa, jolloin ei vain kuvittele liikoja itsestään.
En edelleenkään tällä itseäni ole jalustalle nostamassa, varmasti olen jonkun mielestä paska ja mulkku :D Mutta olen silti onnellinen, ja halusin sen tuoda julki, ja ehkä se on se itsekäs teko tänään.
Nojuu, tekstiä taas riittää. Ehkä se oli taas nyt tällä kertaa tässä. :-)
--ap--
Ettei olis vaikka sieniä joutunu alkoholin sekaan aloittajalla.. ;) ? Tuntuu senverran rajut nousut olevan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:32"]
Ettei olis vaikka sieniä joutunu alkoholin sekaan aloittajalla.. ;) ? Tuntuu senverran rajut nousut olevan.
[/quote]
Hyvä pointti. :-) Mutta ei sentään. Mun humalat on aina vähän tällaisia energisiä ja yliemotionaalisia. :-D Mutta nyt kello on jo aamu.. Eli nyt petiin. Aurinkokin jo noussut.. Sen siitä saa kun parempi puolisko on poissa - valvotaan aamuun asti AV-palstalla ja juopotellaan yksin!
Kiitos edelleenkin kaikille jotka jaksoitte kommentoida. Mukava aina nähdä kaikkia mielipiteitä - jotkut positiivisia, jotkut negatiivisa. Kaikki kuitenkin jees.
Hyvää viikonloppua, ja nauttikaa elämästä! ....kohta on sunnuntai..... :-)
--ap--
Vaimosi tykkää, että "lapset leikkivät yhdessä naapurustossa", eihän teillä ole lapsia vielä. Että mitä sä horiset??? Jäit kiinni.