Alkon työpaikkailmoitus
http://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/ma-myyja-8-h-karkkila-1018887
myyjää määräaikaiseen työsuhteeseen 16.9.13 - 15.9.14 väliseksi ajaksi. Keskimääräinen vähimmäistyöaika on 8 tuntia viikossa.
Aika kovaa. Opiskelijatkin karsiutuu pois koska ne ilmeisesti ei huomioi työntekijöiden omia toivomuksia vuoroihin liittyen.
Kommentit (8)
Eli työtä on perjantai-iltaisin ja lauantaisin ruuhka-aikaan 4 tunniksi. Just voit saada bensakulujen verran liksaa.
Njääh, liian pitkä matka. Ei kannata oin 200 kilometrin (yhteen suuntaan...) takia.
Mulle kävis ihan hyvin oma työn oheen tommonen. Alkot on kivoja paikkoja.
Vaikuttaa sijaisuudelta. En ymmärrä mitä valittamista tuossa on, normaali kokoaikaisen työntekijän sijaistaminen. Miksi helkutissa paikan pitäisi olla osa-aikainen, jos mahdollinen sijaistettavakin on kokoaikainen. Ettehän te valita muistakaan paikoista, jos niihin haetaan kokoaikaista työntekijää, vai valitatteko?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 06:39"]
Vaikuttaa sijaisuudelta. En ymmärrä mitä valittamista tuossa on, normaali kokoaikaisen työntekijän sijaistaminen. Miksi helkutissa paikan pitäisi olla osa-aikainen, jos mahdollinen sijaistettavakin on kokoaikainen. Ettehän te valita muistakaan paikoista, jos niihin haetaan kokoaikaista työntekijää, vai valitatteko?
[/quote]
Sisälukutaito hukassa?
Ilmeisesti kiireapulaisen paikka hakusessa. Sopisi hienosti esim. opiskelijalle. En tosin tiedä onko Karkkilassa opistoasteen tms. kouluja. Alko sinänsä hyvä duunipaikka, itse olin opiskeluaikana Salomonkadun Alkossa ilta- ja viikonloppuapuna. Mukavat muistot:).
[/quote]
Sisälukutaito hukassa?
Ilmeisesti kiireapulaisen paikka hakusessa. Sopisi hienosti esim. opiskelijalle. En tosin tiedä onko Karkkilassa opistoasteen tms. kouluja. Alko sinänsä hyvä duunipaikka, itse olin opiskeluaikana Salomonkadun Alkossa ilta- ja viikonloppuapuna. Mukavat muistot:).
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 07:24"]
[/quote]
Sisälukutaito hukassa?
[/quote]
Opistoasteen? Sanotaanko ilmoituksessa, että pitää olla opistoasteen opiskelija? Voisi sopia vaikka lopputyötään tekevälle, paikkakunnalta kotoisin olevalla yliopisto-opiskelijalle, jonka opinnot eivät ole kovin sitovia, vaikka jonkun amiksen opiskelijalle. Tai nehän ovat vissiin nykyään ammattiopistoja, minun nuoruudessa oli erikseen ammattikoulut, opistot ja yliopistot.
Useimmilla AV-mammoista on runsaasti vertaiskokemusta asiakkaan näkökulmasta, tämä on valttikortti!
Nyt vaan mamamt hakemaan paikkaa!