Lainasin serkulle rahaa
no sellaset 300€ on mulle vielä velkaa. Olen aina lähetellyt viimeinen päivä ja 15 päivä viestiä että jos saa rahaa niin laittaa vaikka 50€ tai jotain... no rahaa ei vain kuulu.
Haluan olla hänen kanssaan hyvissä väleissä ja nähdäänkin aina välillä. Nähdessämme en koskaan kysele rahaa. Itsellä vaan tiukkaa tällä hetkellä ja 50€ olisi paljon jos viitsisi laittaa... jatkanko vain tekstareita vai uskallanko puhua asiasta...
äh... niin v*tuttaa...
Kommentit (9)
Älä lainaa enää kenellekään. Vain äärimmäisessä hätätapauksessa elämäsi läheisimmälle ihmiselle, joka varmasti maksaa takaisin.
Lähetä hänelle ystävällinen viesti. Kerro, että tarvitset rahaa ja pyydä häntä maksamaan edes osa velasta.
Itsellä myös samanmoinen tilanne, kaveri lainannut minulta 2 kk sitten 50€ eikä ole maksanut takaisin, ja lisää yrittää pyytää.... alkaa hermo menemään koko ihmiseen.
Muistuta velasta päin naamaa. Vielä parempi, jos olisi joku muukin kuulemassa. Silloin on vaikeampi kiemurrella.
olen lähettänyt näitä ystävällisiä viestejä aina tietyn väliajoin... laskin lainaa jopa koska on ollut auttamassa muutossa.
Tiedän en lainaa enää edes sukulaiselle :/
ei aina vastaa jos soitan... en viitsisi ottaa puheeksi kun haluan pysyä väleissä... argh
ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:06"]
no sellaset 300€ on mulle vielä velkaa. Olen aina lähetellyt viimeinen päivä ja 15 päivä viestiä että jos saa rahaa niin laittaa vaikka 50€ tai jotain... no rahaa ei vain kuulu.
Haluan olla hänen kanssaan hyvissä väleissä ja nähdäänkin aina välillä. Nähdessämme en koskaan kysele rahaa. Itsellä vaan tiukkaa tällä hetkellä ja 50€ olisi paljon jos viitsisi laittaa... jatkanko vain tekstareita vai uskallanko puhua asiasta...
äh... niin v*tuttaa...
[/quote]
ÄLÄ KOSKAAN
- lainaa rahaa sukulaiselle / läheiselle
- vuokraa asuntoa sukulaiselle / läheiselle
- myy tai osta autoa sukulaiselle/sukulaiselta
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:06"]
äh... niin v*tuttaa...
[/quote]
ÄLÄ KOSKAAN
- lainaa rahaa sukulaiselle / läheiselle
- vuokraa asuntoa sukulaiselle / läheiselle
- myy tai osta autoa sukulaiselle/sukulaiselta
[/quote]
peesi NIIN tälle. Juuri myyty perheen kesämökki. Joku sukulainen(kin) olisi halunnut ostaa sen. Myytiin mieluummin mökkinaapurille. Sukulaisista ei ole kuin riesaa.
Jos haluat pysyä väleissä ihmisen kanssa, älä lainaa.