Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainasin serkulle rahaa

Vierailija
02.08.2013 |

no sellaset 300€ on mulle vielä velkaa. Olen aina lähetellyt viimeinen päivä ja 15 päivä viestiä että jos saa rahaa niin laittaa vaikka 50€ tai jotain... no rahaa ei vain kuulu.

Haluan olla hänen kanssaan hyvissä väleissä ja nähdäänkin aina välillä. Nähdessämme en koskaan kysele rahaa. Itsellä vaan tiukkaa tällä hetkellä ja 50€ olisi paljon jos viitsisi laittaa... jatkanko vain tekstareita vai uskallanko puhua asiasta...

äh... niin v*tuttaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pysyä väleissä ihmisen kanssa, älä lainaa.

Vierailija
2/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lainaa enää kenellekään. Vain äärimmäisessä hätätapauksessa elämäsi läheisimmälle ihmiselle, joka varmasti maksaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hänelle ystävällinen viesti. Kerro, että tarvitset rahaa ja pyydä häntä maksamaan edes osa velasta.

Vierailija
4/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös samanmoinen tilanne, kaveri lainannut minulta 2 kk sitten 50€ eikä ole maksanut takaisin, ja lisää yrittää pyytää.... alkaa hermo menemään koko ihmiseen.

Vierailija
5/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestittelet? Soita mielummin.

Vierailija
6/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta velasta päin naamaa. Vielä parempi, jos olisi joku muukin kuulemassa. Silloin on vaikeampi kiemurrella.

Vierailija
7/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähettänyt näitä ystävällisiä viestejä aina tietyn väliajoin... laskin lainaa jopa koska on ollut auttamassa muutossa.

Tiedän en lainaa enää edes sukulaiselle :/

ei aina vastaa jos soitan... en viitsisi ottaa puheeksi kun haluan pysyä väleissä... argh

ap

Vierailija
8/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:06"]

no sellaset 300€ on mulle vielä velkaa. Olen aina lähetellyt viimeinen päivä ja 15 päivä viestiä että jos saa rahaa niin laittaa vaikka 50€ tai jotain... no rahaa ei vain kuulu.

Haluan olla hänen kanssaan hyvissä väleissä ja nähdäänkin aina välillä. Nähdessämme en koskaan kysele rahaa. Itsellä vaan tiukkaa tällä hetkellä ja 50€ olisi paljon jos viitsisi laittaa... jatkanko vain tekstareita vai uskallanko puhua asiasta...

äh... niin v*tuttaa...

[/quote]

ÄLÄ KOSKAAN

- lainaa rahaa sukulaiselle / läheiselle

- vuokraa asuntoa sukulaiselle / läheiselle

- myy tai osta autoa sukulaiselle/sukulaiselta

Vierailija
9/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:06"]

äh... niin v*tuttaa...

[/quote]

ÄLÄ KOSKAAN

- lainaa rahaa sukulaiselle / läheiselle

- vuokraa asuntoa sukulaiselle / läheiselle

- myy tai osta autoa sukulaiselle/sukulaiselta

[/quote]

peesi NIIN tälle. Juuri myyty perheen kesämökki. Joku sukulainen(kin) olisi halunnut ostaa sen. Myytiin mieluummin mökkinaapurille. Sukulaisista ei ole kuin riesaa.