Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sijoittaisit 80t euroa?

Vierailija
17.08.2013 |

Asuntojen hinnat on niin korkealla ja osakesijoittaminen ei kiinnosta, koska en jaksa perehtyä. Tilillä ei kannata pitää, tulee vielä tuhlattua ja rahastoissa on korkeat kulut. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan  sama vastaus kuin nelosella, varsinkin jos omistat jo asuttamasi asunnon. Siinä on ihan tarpeeksi asuntomarkkinoihin sijoittamista yhdelle ihmiselle (ellei löysää rahaa ole satoja tuhansia). Kultaakin voisi ihan läpällä ostaa muutamalla tonnilla nyt kun sen hintakin on tullut vähän alas.

Vierailija
22/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne edessä eli 2v määräaikainen talletus raukeaa. Nyt jatkossa niille ei saa sitäkään talletuskorkoa eli 2,5%, tehdään nyt kuitenkin edes yksi ilmainen ulkomaanmatka koroilla...

 

Meidän pitäisi sijoittaa tai keksiä jotakin yli 100t eurolle eikä vois vähempää kiinnostaa ostaa sijoitusasuntoa ja ottaa epämääräisiä vuokralaisia, siitäkin kokemusta...

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sijoitusyksiön tai kaksion ja laittaisin vuokralle. Tai ostaisin tontin tai metsää.

Vierailija
24/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa sijoitusasuntoon luotettavat vuokralaiset, en jaksa alkaa taistella

vuokranmaksusta tms. Haluaisin sellaisen sijoituksen josta olis mahdollisimman vähän huolta ja stressiä...

 

Se 100t sijoittaja

Vierailija
25/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta maata. Tontteja/metsäosuus

Vierailija
26/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maita ja metsää tulossa tulevaisuudessa perintönä eikä metsänhoito kiinnosta joten en todellakaan metsää ala hankkimaan. Omistan omakotitalomme tontin ja siinäkin liikaa hommaa.

 

Se 100t sijoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset käytä sitä rahaa jos kerran pahan päivän varaakaan ette tarvitse? Osta palveluita ja työllistä muita. Matkusta ja sijoita itseesi

Vierailija
28/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se nykyaikana on, että tämä nuorempi polvi ei jaksa noiden sijoitusasuntojen kanssa puljaamista ja siitä tulevaa stressiä. Sit on kaksi vaihtoehtoa, joko käyttää jotain Vuorkaturvaa tai vastaavaa, joka takaa ekan vuoden vuokrat ja se vie vähän stressistä, mutta tietty korvausta vastaan. Sit toinen vaihtoehto on taas nuo osakkeet / rahastot. Niitä voi ihan sisäsiististi katsella kotoa tietokoneen äärestä, samalla kun vaikka selailee av-palstaa. Kun saa allokaation (jakaa esim. 60% osakkeisiin ja 40% korkoihin) kohdilleen, niin sit vaan tarkistaa puolen vuoden välein, että onko allokaatio pysynyt. Pääsee kyllä tosi helpolla noiden osakkeiden kanssa, ne kun ei aiheuta remontteja tai soittele perään hajonneesta liedestä.