Voiko rämemajavan kanssa olla uimarannalla tai kylpylässä?
Kommentit (13)
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin jos naisen uikkareista pilkistää vähän majavantupsua. Se panee mielikuvituksen liikkeelle ja ikään kuin kutsuu tuhmaan seikkailuun...
2, Onko kyseisissä paikoissa kieltomerkkejä, joissa kuvataan rämemajavakieltoa? Sanotaanko noin jossakin järjestyssäännöissä vai? En tahtoisi millään jättää rämemajavaani kotiin yksin.
Tietenkin voi! Tälle hauskalle leikille on jopa nimikin, "Bongaa rämemajava". Sääntöihin kuuluu että käyt itse esittelemässä rämemajavaasi uimarannalla, kylpylässä tai uimahallissa, jonka jälkeen surffaat AV:lle katsomaan kuinka moni av-mamma sinut on bongannut. Onnea peliin!
5, Eli tiedossa erittäin kuuma kesä kaikkine rämemajavabongareineen. :D
Suomessa elää erittäin vahva rämemajavapopulaatio, jota ei ole koskaan ollut tarkoituskaan harventaa.
Katsos kun kaikki kansa ei suinkaan elä amerikkalaistyylistä pornoleffaelämää.
Olis ihan ok jos bikinirajat siistii. Se on vain niin väkivaltainen näky jos karvat tursuaa biksuista. Antaa mielisairaan vaikutelman kyseisestä ihmisestä. Mielisairas tai muuten kehitysvammainen. Kyllä kykenevät ihmiset huolehtivat myös intiimialueen karvoituksesta.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:31"]Suomessa elää erittäin vahva rämemajavapopulaatio, jota ei ole koskaan ollut tarkoituskaan harventaa.
[/quote] Huojentavaa kuulla.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:48"]8, Sairastat siis karvafobiaa? [/quote]
Ei itsestään huolehtiminen edellytä fobiaa. Siistin alapääni siinä missä nypin kulmanikin kauniiseen muotoon. Sinä et?
eihän miehet sitä siellä näe eli voi kyllä.
Mutta petipuuhiin ryhdyttäessä on saanut luvan posliini jo koittaa.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:48"]8, Sairastat siis karvafobiaa? [/quote]
Ei itsestään huolehtiminen edellytä fobiaa. Siistin alapääni siinä missä nypin kulmanikin kauniiseen muotoon. Sinä et?[/quote] Käytkös uimarannoilla ja kylpylöissä?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:48"]8, Sairastat siis karvafobiaa? [/quote]
Ei itsestään huolehtiminen edellytä fobiaa. Siistin alapääni siinä missä nypin kulmanikin kauniiseen muotoon. Sinä et?[/quote] Käytkös uimarannoilla ja kylpylöissä?
[/quote]
Toki. Enkä näytä idiootilta, jonka karvat tursuilevat bikineistä.
Lemmikkejä ei saa viedä kylpylöihin, eikä yleisillä uimarannoilla saa uittaa niitä.