Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuo "lumisadetta maanantaiyönä"-juttu on?

Vierailija
17.08.2013 |

Iltasanomat kertoo tällaista nettisivuillaan. HS sää lupailee kuitenkin maanantaiyöksi 17 asteen lämpötiloja. Mitä ihmettä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä löydä tollasesta mitään IS:n sivuilta???

Vierailija
2/3 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa kiertää vanha uutinen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsoitko uutisen päiväystä, 12.10.2012 :D

 

Joku/jotkut klikanneet vanhan uutisen päivän luetuimpien joukkoon, ja laittanet kiertoon fb:ssä.
Iltalehdeltä kiersi samanlainen lumipyry-juttu, lokakuulta 2012 myös se.

 

Perjantaijäynä.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä