Lue keskustelun säännöt.
Mikä tuo "lumisadetta maanantaiyönä"-juttu on?
17.08.2013 |
Iltasanomat kertoo tällaista nettisivuillaan. HS sää lupailee kuitenkin maanantaiyöksi 17 asteen lämpötiloja. Mitä ihmettä?
Kommentit (3)
Facebookissa kiertää vanha uutinen =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No katsoitko uutisen päiväystä, 12.10.2012 :D
Joku/jotkut klikanneet vanhan uutisen päivän luetuimpien joukkoon, ja laittanet kiertoon fb:ssä.
Iltalehdeltä kiersi samanlainen lumipyry-juttu, lokakuulta 2012 myös se.
Perjantaijäynä.
En mä löydä tollasesta mitään IS:n sivuilta???