Blogittarella ihana tyyli
On aika kiva katsoa tämän bloggaajan tyyliä. Ikää on yli 20, mutta ei pukeudu ihmeelliseen toimistotätien tyyliin ja yritä näyttää liian asialliselta ikäisekseen. Aika kivoja yhdistelmiä on, vaikka ei vielä ole super tunnettu blogi. Saattaa kohta olla! Kerrankin haluan sanoa täällä bloggaajista jotain positiivistakin!
Tässä blogi:
Kommentit (50)
Hänen kasvot ovat turvonneet sairauden takia, että ei ole kovin reilua häntä täällä haukkua!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:39"]
Mä en voi ymmärtää, miten joku itse aloittaisi keskusteluja ja haluaisi tänne varta vasten haukuttavaksi? Tuskin kukaan
[/quote]
Voi kuule.. Et ole varmaankaan kuullut koskaan sellaisesta, että julkisuutta se on huonokin julkisuus? ;)
Totta, on kyllä aikamoinen pötkö tantta, kuinka kehtaa edes pitää blogia ja esitellä tyyliään. On päässyt näköjään id:n inspirationiin, millähän perusteella
Bloggaaja on huomionut teidän tanttajutut ja naureskelee niille blogissaan avoimesti. Terve itsetunto neitosella, mahtavaa!
Minusta oli kyllä kiva tyyli. Tykkään noista pitsipaidoista ja olen itsekin sellaisia etsinyt, tuloksetta. Miksi mä en koskaan löydä mitään noin ihanaa esim. Vilasta? Ehkä käyn väärinä aikoina tai en osaa etsiä, vaikka pieni liike onkin.
Totta, oikein kiva tyyli! Joten te tanttahuutelijat olkaa hiljaa!
Näköjään täällä palstalla nykyään haukutaan ja kehutaan tätä bloggaajaa.. Joillakin näyttää herättävän ajatuksia tuo blogi. Reetta saa ilmaista mainosta kun täällä ruoditaan milloin mitäkin blogiin liittyen..
Samat risat liian pienet farkut joka kuvassa, ja liian iso kassi. Koti on klisee. Mutta plussana on sanottava, että tyttö osaa kirjoittaa yhdyssanatkin oikein, ja muutenkin oikeinkirjoitus on kuosissa.
tai sitten aloittaja on bloggaaja itse?
Vaikea uskoa, että kukaan haluaisi täällä itse aloittaa itsestään keskustelua. Sen verran ilkeääkin palautetta täällä saattaa tulla! Kyseinen bloggaaja on jonkun verran pyöreäkin..
Mitä sitten jos ihminen käyttää samoja farkkuja usein? Se on nimenomaan viisasta että nykypäivänäkin voi pitää samoja vaatteita. Muotiblogien aikana kun pitäisi olla aina erilaiset ja uudet vaatteet. Viisautta se on että ei rohmua vaatteita rohmuamisen ilosta.
Selasin hieman blogia ja en ihmettele, jos ajatuksia herättää. Uskaltaa kertoa arkaluonteisia juttuja ja kertoo niitä tavallisen elämän asioita. Vähät välittää loppupeleissä siitä, että ei ole aina sliipattu ulkonäkö vaan normaali. On aika positiivista, kun tälläisiä blogeja vielä näkee. Kaiken lisäksi on laadukkaasti toteutettu..
No jaa, yrittää olla enemmän mitä on, mulberryineen ja vuittoneineen. ihan tavis se on.
Vaikka ei kasvoista mikään prinsessa olekaan, niin todella hyvä tyylitaju neidillä!
Myöskin juuri sopivasti tekstiä ja kuvia postauksessa.
Veikkaan blogin nousevan pinnalle, koska persoonaa on mukana ja ei ole ihan tusinatavaraa.
No jaa, aika läski tuo on ja luulee olevansa tyylikäs
Minusta taas tyyli on vähän tanttamainen, mutta johtunee hiuksista ja laseista. Ne passaisivat paremmin nelikymppiselle. Vaatteet ihan ok, vaikka omenavartalolla on aika haastavaa pukeutua.
Niin, no kaikkien rillipäidenkö pitäisi sitten käyttää piilareita?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:34"]
Todella tanttamainen olemus, monet suomalaiset ovat tuollaisia tanttaraisia koko ikänsä. Siihen ei auta muodikkaat repalaiset farkut eikä nuorekkaat vaatteet jos on tanttis jos syntyeessään.
[/quote]
Oikeesti, aika säälittävää haukkua tantaksi tuota tyttöä. Tutkaile vaikka päivän asu postauksia pidemmältä ajalta ja ei ole tanttaa nähnytkään
[/quote]
Kasvonpiirteet tekevät tanttamaisuuden, sirous puuttuu niin tulee sellainen tanttamainen vaikutelma.