Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blogittarella ihana tyyli

Vierailija
16.08.2013 |

On aika kiva katsoa tämän bloggaajan tyyliä. Ikää on yli 20, mutta ei pukeudu ihmeelliseen toimistotätien tyyliin ja yritä näyttää liian asialliselta ikäisekseen. Aika kivoja yhdistelmiä on, vaikka ei vielä ole super tunnettu blogi. Saattaa kohta olla! Kerrankin haluan sanoa täällä bloggaajista jotain positiivistakin!

Tässä blogi:

http://reetta-s.blogspot.fi

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selatkaapa blogia muutama postaus taakse päin. Selviää syy pyöreyteen ja hiustyyliin ennen kunalatte haukkua

Vierailija
42/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:24"]

Minusta taas tyyli on vähän tanttamainen, mutta johtunee hiuksista ja laseista. Ne passaisivat paremmin nelikymppiselle. Vaatteet ihan ok, vaikka omenavartalolla on aika haastavaa pukeutua.

[/quote]

Ai, mun mielestä "tanttamainen" tyyli ei käy minkään ikäiselle! En meinannut muutaman vuoden päästä ainakaan itse muuttaa kampaustani tantaksi, kun vaaditut 40v tulee täyteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:24"]

Minusta taas tyyli on vähän tanttamainen, mutta johtunee hiuksista ja laseista. Ne passaisivat paremmin nelikymppiselle. Vaatteet ihan ok, vaikka omenavartalolla on aika haastavaa pukeutua.

[/quote]

Ai, mun mielestä "tanttamainen" tyyli ei käy minkään ikäiselle! En meinannut muutaman vuoden päästä ainakaan itse muuttaa kampaustani tantaksi, kun vaaditut 40v tulee täyteen. 

[/quote]

Tarkoitin,  että nuo hiukset ja lasit eivät näyttäisi pahalta nelikymppisellä. Eivätkä silloin olisi edes tanttamaiset. Nyt vaan ovat, kun bloggaaja vanhentaa itseään tuolla tyylillä.

Ja tiedän kyllä, miksi bloggaaja on lihonut. Se ei silti poista sitä faktaa että hänellä on omenavartalo. Mutta ei kai se ole haukkumista? Lehdissäkin puhutaan eri vartalotyypeistä noin.

Vierailija
44/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja vanhentaa itseään? No jos on ollut pakko leikata hiuksia kun ne ovat olleet huonossa kunnossa ja joidenkin on käytettävä laseja, ei auta. Onko sinulla sitten ehdotuksia miten tuo näyttäisi nuoremmalta ? Hiusten Pidennykset ja silmäleikkaus ???

Vierailija
45/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh. kaikki muu toimii, mutta miksi jokaiseen kuvaan pitää tunkea tekstiä, hirveän isolla ja turhan kiemuraisella fontilla? jos vesileimaa haluaa niin laittakoon vesileimaa, mutta kun ei meinaa nähdä kuvaa siltä kaikelta hörsseliltä, mitä on muokattu päälle :/

Vierailija
46/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä halunnut vaan vaihtelua kuviin

Vierailija
47/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tanttamainen olemus, monet suomalaiset ovat tuollaisia tanttaraisia koko ikänsä. Siihen ei auta muodikkaat repalaiset farkut eikä nuorekkaat vaatteet jos on tanttis jos syntyeessään.

Vierailija
48/50 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:39"]

Mä en voi ymmärtää, miten joku itse aloittaisi keskusteluja ja haluaisi tänne varta vasten haukuttavaksi? Tuskin kukaan

[/quote]

jostain syystä tuo blogi täällä palstalla kuitenkin jatkuvasti ponnahtaa esiin mitä erilaisemmissa yhteyksissä, usein vielä tosi epäluontevalla tavalla. Tulee vaikutelma että bloggaaja itse kalastelee huomiota ja lukijoita palstalta.

Vierailija
49/50 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös näitä epäilijöitä riittää!

Vierailija
50/50 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:15"]

Bloggaaja vanhentaa itseään? No jos on ollut pakko leikata hiuksia kun ne ovat olleet huonossa kunnossa ja joidenkin on käytettävä laseja, ei auta. Onko sinulla sitten ehdotuksia miten tuo näyttäisi nuoremmalta ? Hiusten Pidennykset ja silmäleikkaus ???

[/quote]

-uusi väri hiuksiin, esim. ihan keskiruskea tai muu lluonnollinen. Tuollaista sävyä käyttää just ne vanhat naiset

-nuorekkaammat silmälasit, pankkitätiplehat ei sovi parikymppiselle

Ja kas, ilme nuorenee melko lailla! :)