Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä miehen kanssa erimielisyys. ratkaiskaa kiista

Vierailija
16.08.2013 |

Saako loukkaantua aiheellisesti jos mies fb-viestittää privaatisti toiselle naiselle, että olet jäätävän hyvännäköinen...ihan silmiin sattuu?

viesti jäi vahingossa puhelimen alkunäyttöön ja ihan luvalla googlasin miehen puhelimella erään kaupan aukioloaikaa ja miehen vieressä siis?

Miehen mukaan olen koominen, kun revin kilarit.

Minun mukaan mies toimi loukkaavasti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin loukkaantuisi. Vaikka viesti olisi miehen mielestä vaan viatonta flirttiä niin hän viestittää käytöksellään olevansa vapaa

Vierailija
22/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei kuulu parisuhteeseen. Voit kysyä mieheltäs että tykkäisikö jos sinä tekisit samalla tavalla...mun parisuhteeseen ei tuollainen kuuluisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta, että joku nosti tän... luin ja tuumasin, et onpa tuttu tilanne ja sit vasta muistin, että minähän olen ap :D

No päivitystä sitten... syksyn mittaan kävi ilmi, että nettiflirttailua oli enemmänkin ja erottiin. Eron jälkeen kuulin, että miltei kaikki ties miehen taipumuksista paitsi mä. Klassinen juttu siis. Mutta juu, ei olla yhdessä enää.

Ap

Vierailija
24/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaa! >:( Todella raivostuttavaa ja törkeää! Omakin avopuoliso tässä vieressä sanoi, että jos mies laittaa tuollaista kommenttia, hän vähintäänkin haaveilee tästä toisesta naisesta... Varmaan menee suihkuun jatkamaan haaveitaan :////

Itse menisin muualle pariksi päiväksi, enkä tietäisi, voisiko sitä enää koskaan palata. Harmittaisi liikaa, että mies käyttäytyy kuin ääliö. Yksi virhe on minusta kuitenkin aina anteeksiannettavissa, kuitenkaan ei pettänyt sinua.

Vierailija
25/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:10"]

Ei oo totta, että joku nosti tän... luin ja tuumasin, et onpa tuttu tilanne ja sit vasta muistin, että minähän olen ap :D

No päivitystä sitten... syksyn mittaan kävi ilmi, että nettiflirttailua oli enemmänkin ja erottiin. Eron jälkeen kuulin, että miltei kaikki ties miehen taipumuksista paitsi mä. Klassinen juttu siis. Mutta juu, ei olla yhdessä enää.

Ap

[/quote]

Onnea! Pääsit eroon iljetyksestä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme