Lentokoneeseen vain käsimatkalaukku, mihin hiuslakka ym.?
Voi saakeli, enkö voi ottaa matkaan mukaan hiustuotteita tyyliin lakka, mousse, suoristussuihke?
Kommentit (28)
Hiuslakka kannattaa ostaa pienessä purkissa, on nk. matkakokoja. Suoristussuihkeen voi ottaa mukaan niin, että avaa suihke, kaada sisältö pois kahteen pikkupurkkiin (toinen max dl =saat ottaa sen käsimatkatavaroissa mukaan, toiseen joka jää kotiin loput) pakkaa tyhjä pullo mukaan, matkakohteessa kaada neste suihkepulloon takaisin niin suihke käytössäsi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 15:34"]
Mä oon vetänyt 2 viikon thaimaan matkan käsimatkatavaroilla, ei voi olla niin vaikeaa. :) Siihen litran pussiin mahtuu ihan hyvin pieni lakka, pieni hiuspuuteri, ripsari, matkakoossa kosteusvoide, aurinkorasva, puhdistusrasva ja kasvovesi sekä huulirasva. Ja hei lentokentältä voit ostaa mukaan isompaakin...
[/quote]
Ei kannata ostaa, kun se sama ongelma on sitten paluumatkalla.
[/quote]
Kuinka pienellä budjetilla te oikein matkustatte? Eihän hiuslakat sun muut maksa paljon mitään. Jos nyt jonkun kympin laittaa paikan päällä siihen että ostaa tarvittavat tuotteet, viekö se vararikkoon? Tiedän kyllä että suomalaiset on pihejä, mutta ei nyt parin rasvaputelin ostaminen luulisi matkakassaa hajottavan.
[/quote]
Mä oon ainakin aika tarkka noissa kosmetiikkajutuissa. Mitkä tahansa ei kelpaa, haluun käyttää niitä mihin oon tottunu. Mutta ei tämäkään ole ollut ongelma, olen laittanut pienempiin purkkeihin voiteet yms. ja käyttämääni lakkaa saa onneksi pikkupulloina. Mut kukin tyylillään, mulla toimii näin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 15:30"]
No mitä jos olisit maksanut siitä matkalaukusta..?
Jos loma menee pilalle, kun et saa omia pullojasi mukaan ja/tai et miettinyt niin pitkälle, että olisit hankkinut jo valmiiksi matkakokoja, niin tulisiko vähemmän mielipahaa, jos maksaisit sellaisesta laukusta, jossa saat perille kaiken tarvitsemasi?
Vai miksi kysyit..? Ajattelitko, että kun ei ole ostanut muuta kuin lipun käsimatkatavaralla, niin sääänöksissä tietysti joustetaan ja saa ottaa matkustamoon mitä vain nesteitä isommissa pulloissa... :)
[/quote]
vähämielinen ääliö
Niitä puolityhjiä pulloja/purnukoita ei kannata rontata takas,sillä jos vetävät 100ml ja puolillaan,vetosuus on edelleen 100ml eikä-käytetty tilavuus.Kannattaa ostaa perillä ja jättää loput majapaikkaan,ei kenenkään talous siitä kaadu,luulisin...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 15:50"]
Mä oon vetänyt 2 viikon thaimaan matkan käsimatkatavaroilla, ei voi olla niin vaikeaa. :) Siihen litran pussiin mahtuu ihan hyvin pieni lakka, pieni hiuspuuteri, ripsari, matkakoossa kosteusvoide, aurinkorasva, puhdistusrasva ja kasvovesi sekä huulirasva. Ja hei lentokentältä voit ostaa mukaan isompaakin...
[/quote]
[/quote]
No paluumatkalla mulla on se litran pussi aika tyhjä, kun oon kaikki käyttänyt sieltä, että sitten voin tunkea ne isomma siihen :)
[/quote]
Sulla on veikeä logiikka tai pikemminkin se puuttuu. Muistanet, että myös paluulennolla on sama sääntö: käsimatkatavaroihin ei saa ottaa yli desin nestepulloja, ihan samantekevää onko sulla minigrip-pussissa tilaa vai ei.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:15"]
[/quote]
[/quote]
No paluumatkalla mulla on se litran pussi aika tyhjä, kun oon kaikki käyttänyt sieltä, että sitten voin tunkea ne isomma siihen :)
[/quote]
Sulla on veikeä logiikka tai pikemminkin se puuttuu. Muistanet, että myös paluulennolla on sama sääntö: käsimatkatavaroihin ei saa ottaa yli desin nestepulloja, ihan samantekevää onko sulla minigrip-pussissa tilaa vai ei.
[/quote]
Näin :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
aina on perille tullu :)
Paluumatkaa ei tarvitse onneksi murehtia, teen sen muilla välineillä.
Ostan sitten paikan päältä uudet tuotteet, tuleehan ne kotona käytettyä.
ap