Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentokoneeseen vain käsimatkalaukku, mihin hiuslakka ym.?

Vierailija
16.08.2013 |

Voi saakeli, enkö voi ottaa matkaan mukaan hiustuotteita tyyliin lakka, mousse, suoristussuihke?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensissä määrin. Osta perillä tai laita klaukku ruumaan.

Vierailija
2/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuten kuin hyvin pienet määrät. Osta periltä, jos oikeasti tarvitset tuota kaikkea ilmeisen lyhyellä reissulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan varmaan perillä, ei auta muu...ja eläähän sitä kotiäiti vaikka ilmankin. Joskin joskus olisi ihan kiva laittautua!! joten ostoksille, vaikka kaapistakin löytyisi...

Vierailija
4/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa, jos ovat alle 100ml pakkauksissa ja kaikki pakkaukset mahtuvat litran vetoiseen pussiin.

Vierailija
5/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran kuin mahtuu litran minigrip - pussiin voi ottaa koneeseen, ei se paljoa ole, mutta kun ostaa matkakokoja (tai matkapakkauksen tyhjiä pulloja, joihin laittaa vähän ko. tuotetta) niin saahan sinne aika paljon mahtumaan.

Vierailija
6/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja pulloja ovat...

Vierailija
7/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan matkakokoisia hankkimaan, tai ostat paikan päältä.

Itse keräilen matkatarkoituksiin lehtien välistä rasta- ja shampoonäytteet, eivät vie tilaa. Hiuslakkaongelmaan tästä ei tietty apua ole.

Vierailija
8/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamoista kannattaa kysellä 100ml minipulloja hiuslakkaa. 

Vierailija
9/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos olisit maksanut siitä matkalaukusta..?

Jos loma menee pilalle, kun et saa omia pullojasi mukaan ja/tai et miettinyt niin pitkälle, että olisit hankkinut jo valmiiksi matkakokoja, niin tulisiko vähemmän mielipahaa, jos maksaisit sellaisesta laukusta, jossa saat perille kaiken tarvitsemasi?

Vai miksi kysyit..? Ajattelitko, että kun ei ole ostanut muuta kuin lipun käsimatkatavaralla, niin sääänöksissä tietysti joustetaan ja saa ottaa matkustamoon mitä vain nesteitä isommissa pulloissa... :)

Vierailija
10/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan 100  ml:n pulloja ja purnukoita voi laittaa litran vetoiseen läpinäkyvään muovipussiin niin paljon kuin mahtuu. Näytepakkaukset ovat käteviä.

Vierailija
11/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vetänyt 2 viikon thaimaan matkan käsimatkatavaroilla, ei voi olla niin vaikeaa. :) Siihen litran pussiin mahtuu ihan hyvin pieni lakka, pieni hiuspuuteri, ripsari, matkakoossa kosteusvoide, aurinkorasva, puhdistusrasva ja kasvovesi sekä huulirasva. Ja hei lentokentältä voit ostaa mukaan isompaakin...

Vierailija
12/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajilta ja ihan marketeistakin saa matkakokoisia hiuslakkoja ym.

Vierailija
13/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikeeta...

Itse pärjään ilman, helppoa kuin mikä.

Vierailija
14/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 15:34"]

Mä oon vetänyt 2 viikon thaimaan matkan käsimatkatavaroilla, ei voi olla niin vaikeaa. :) Siihen litran pussiin mahtuu ihan hyvin pieni lakka, pieni hiuspuuteri, ripsari, matkakoossa kosteusvoide, aurinkorasva, puhdistusrasva ja kasvovesi sekä huulirasva. Ja hei lentokentältä voit ostaa mukaan isompaakin...

[/quote]

Ei kannata ostaa, kun se sama ongelma on sitten paluumatkalla. 

Vierailija
15/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 ml hiuslakkapulloja löytyy.

Itse otan niin vähän kuin mahdollista nestemäistä, esim. pieni hiuslakka. Ei hiusvahaa vaan hiuspuuteri, ei meikinpoistoainetta vaan meikinpoistoliinoja. Siis kaikki, mikä on korvattavissa ei-nestellä, mukaan. Ja ne nesteet sitten pieninä purkkeina (max 100 ml purkki saa olla) ja ne siihen 1l minigrippiin.

Vierailija
16/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen nykyään aina niin, että laitan välttämättömät nestemäiset asiat (deodorantti, ripsiväri, kosteusvoide, silmänympärysvoide, hiussuihke, kasvopesuaine) sinne läpinäkyvään 10x100ml pussiin, ja pidän sen käsilaukussa. 

Vierailija
17/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 15:25"]

Sitten vaan matkakokoisia hankkimaan, tai ostat paikan päältä.

Itse keräilen matkatarkoituksiin lehtien välistä rasta- ja shampoonäytteet, eivät vie tilaa. Hiuslakkaongelmaan tästä ei tietty apua ole.

[/quote]

Rastanäyte? Tuleeko siinä yksi vai useampi rastapötkylä lehden välissä :)

Vierailija
18/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 15:39"]

[/quote]

[/quote]

No paluumatkalla mulla on se litran pussi aika tyhjä, kun oon kaikki käyttänyt sieltä, että sitten voin tunkea ne isomma siihen :)

Vierailija
19/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä ostaa jonkun hiuslakan, ja jättää sen kohdemaahan. Eihän ne niin paljon maksa....

Vierailija
20/28 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 15:39"]

[/quote]

[/quote]

Kuinka pienellä budjetilla te oikein matkustatte? Eihän hiuslakat sun muut maksa paljon mitään. Jos nyt jonkun kympin laittaa paikan päällä siihen että ostaa tarvittavat tuotteet, viekö se vararikkoon? Tiedän kyllä että suomalaiset on pihejä, mutta ei nyt parin rasvaputelin ostaminen luulisi matkakassaa hajottavan.