Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aho jyrähti: Kun kyse on suomalaisten terveydestä ja turvallisuudesta... Maksakaa itse!"

Vierailija
14.08.2020 |

"Maskit ovat myös hyvä esimerkki siitä, miten vinksallaan punavihreän hallituksen prioriteetit ovat. Kehitysapurahoja lisätään hallituskauden aikana sadoilla miljoonilla euroilla, haittamaahanmuuttoa ja sen kustannuksia pyritään systemaattisesti kasvattamaan, miljardeja piisaa Etelä-Euroopan veroalennusten rahoittamiseen. Mutta kun kyse on suomalaisten terveydestä ja turvallisuudesta... Maksakaa itse!"

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunneltiinkohan me samaa infoa. Maskeja jaetaan niitä tarvitseville. Itse olen ostanut maskeja koko perheelle. Sekä kertakäyttöisiä, että kankaisia.

Vierailija
42/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄIJÄ. Mestari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks Suomessa on vielä joku tolkun ääni.

+1 Jussi Halla-aholle.

Mihinkähän tämä maa päätyisi, jos hän ei olisi muurina. Muurina estämässä tiettyjä asioita tapahtumasta. Toivottavasti hän ei ikinä luovuta! Rakastamme Jussia!

Mitä hän on estänyt ja milloin? Eihän hänellä ole mitään valtaa estää mitään. Porukka kyllä nyökyttelee jutuille ja niinpoispäin mutta mitään ei tapahdu ja vaaleissa äänestetään aina sitten kuitenkin niitä "Suomen tuhoojia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi