Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon kysymys tutin käytöstä

Vierailija
16.08.2013 |

Mikään noista vaihtoehdoista ei oikein sopinut. Kolmesta lapsestani kaksi on yksinkertaisesti kieltäytynyt syömästä tuttia koskaan. Vajaa parivuotiaaksi vanhin lupsutteli tuttia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, noita vastauksia. 25 % on valmis lapseltaan kieltämään tutin. Mitä te kieltäjät teette? Huudatatte vauvaa?

Vierailija
2/4 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kieltänyt, ei huolinut ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä vastausvaihdot on ihmeellisiä. Mitä on tutin syöminen "silloin tällöin"? Meillä on aivan selvä systeemi: tutin saa nukkumaan mennessä.

Kakkoselle vastaus: ei vauvaa tarvitse huudattaa ilman tuttia, jos vauva ei ole tuttiin tottunut, ei kai se sitä myöskään kaipaa.

Meillä vauva sai tutin vasta puolen vuoden iässä. Silloin alkoi unet katkeilla ja äitini opetti vauvan tutille. Se auttoi!

Vierailija
4/4 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksit tutitonta vauvaa, ja vastasinkin tohon että "Ei missään nimessä!", en siksi että se olisi minusta mikään ehdotona ei-ei, vaan siksi että kumpikaan ei ole sitkeistä yrityksistä huolimatta huolinut tuttia.

Itkuun olen sitten antanut rintaa, tai ihan vain pitänyt sylissä ja heijannut.

Kyllä vauvoja saa hiljaiksi ilman tuttejakin, ja eihän se vauva tuttia huuda, ihan oikeasti =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän