Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostele mun tarjoilut kastejuhlaan! :)

Vierailija
16.08.2013 |

Vieraita 30-40, joista lapsia kymmenkunta.

Alkoholiton alkumalja

Fetapiirakkaa

Kinkkuvoileipäkakkuja

Kasvisvoileipäkakkuja

Tuorejuusto-voitaikinahyrriä

Prinsessakakkua

Vadelmamuffineja

Suklaista kahvikakkua

Pikkuleipiä

Vaahtokarkkeja

Kahvi, tee, pillimehuja, limsoja

Mitä lisäisit, poistaisit, muuttaisit? Osa itsetehtyjä, osa kaupasta, osa tilattuna, kaikki itse tarjolle. Pitkänmatkalaisia on, ja tilaisuus ajoittuu lounasaikaan. Pärjäänkö ilman keittiöapua??

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti ei todellakaan kuulu kahvipöytään, AP on siinä harvinaisen oikeassa.

Vierailija
42/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 06:18"]

Tarjoilut kuulostavat hyvältä, itse ainakin tykkäisin. Kuulostaa itse asiassa lähes meidän perusjuhlapöydältä ;-) Ja minä kyllä ainakin selviäisin/olen selvinnyt tuosta ilman keittiöapua, osahan tarjoiluistahan oli sinulla vielä tulossa valmiina ja osa on sellaisia lajikkeita jotka voi tehdä hyvissä ajoin etukäteen. Tietysti jos on joku innokas sukulainen tms. niin toki apua kannattaa ottaa vastaan, mutta ei tuo nyt mikään mahdoton rasti ole muutenkaan. Miehesi voi varmaan ottaa tuona päivänä suuremman hoitovastuun vauvasta ettei sinun tarvitse kuin imettää, ja juhlissa yleensä vieraat haluavat pitää vauvaa vuoronperään.

[/quote]

Totta kai SELVIÄÄ. Mutta haluaako kukaan TÄYSIPÄINEN huhkia juhlamekko/esiliinayhdistelmässä oman lapsen ristiäisissä, hikiläiskät kainalossa ja maitoa mahdollisesti etupuolella, täyttää tiskikonetta ja kaadella kahvia....

Sit on äidit ja anopit ja kummitädit silkkimekoissaan keittiössä.  Kaikki on vaivautuneita. Siis onko JÄRJEN HÄIVÄÄ. Vastaus: ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän keskustelu jatkuu vilkkaana :) olen nyt buukannut juhliin keittiöavuksi kaksi riuskaa täti-ihmistä, äitini kavereita :) meillä on myös 3v esikoinen, joten hänenkin paimentamiseensa menee aikaa ja energiaa, joten olen tyytyväinen, että hoksasin tuon keittiöavun ja sain täältä vahvistusta, että on tarpeen!

Salaattiasiassa pidän pääni, en aio sitä laittaa esille, sillä tarkoitus on laittaa kaikki tarjoilut samaan aikaan esille - suolaiset buffan alkupäähän ja makeat perään. En myöskän ihan tajua, miten vihersalaatti tekisi tarjoilusta jotenkin täyttävämmän...

Mutta kiva, että suurin osa olisi tyytyväinen antimiin :)

Ap

Vierailija
44/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuullostaa. Salaattia en suosittelisi, koska silloin pitäisi kuitenkin erikeseen kattaa salaattipöytä + siihen leipä tms lisäke. Jos on kysessä kahvijuhla, niin ihan ok tarjoilu. Älä kuitenkaan ainakaan vähennä suolaisten määrää, koska niitä pitkänmatkalaisiakin joukossa.

Ja tosi kiva, kun on kasvisvaihtoehtoja useampi. Itse olin juuri rippijuhlissa, jossa tarjottiin hirvikeittoa ja lihaista voileipäkakkua. Oli ihan kamala nälkä, kun lähdettiin juhlista, koska olen kasvissyöjä.

Vierailija
45/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiiin inhoan voileipäkakkui.

Vierailija
46/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, en pystyisi syömään yhtäkään asiaa juhlapöydästäsi. Kaikessa on leipää tai piirakkataikinaa / kakkupohjaa?! 

Terv. gluteiiniton kaveri

Vierailija
47/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

gluteeniton, ei "gluteiiniton"

Vierailija
48/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä pidä korvata salaatilla kasvisvoileipäkakkua. Miksi kasvissyöjät ei sitten saisi nauttia mukamas kahvin kanssa voileipäkakusta?

Vierailija
49/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilut kuulostavat hyvältä, itse ainakin tykkäisin. Kuulostaa itse asiassa lähes meidän perusjuhlapöydältä ;-) Ja minä kyllä ainakin selviäisin/olen selvinnyt tuosta ilman keittiöapua, osahan tarjoiluistahan oli sinulla vielä tulossa valmiina ja osa on sellaisia lajikkeita jotka voi tehdä hyvissä ajoin etukäteen. Tietysti jos on joku innokas sukulainen tms. niin toki apua kannattaa ottaa vastaan, mutta ei tuo nyt mikään mahdoton rasti ole muutenkaan. Miehesi voi varmaan ottaa tuona päivänä suuremman hoitovastuun vauvasta ettei sinun tarvitse kuin imettää, ja juhlissa yleensä vieraat haluavat pitää vauvaa vuoronperään.

Vierailija
50/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 jatkaa kun unohtui... Salaattia meilläkin on aina ollut vielä tuossa lisänä, jokin ruokaisa salaatti kuten kana/kinkku/lohi. Skumppaa tai muuta alkoholia ei olla koskaan tarjottu, mutta kai se on ihan ok jos haluaa hetkeä niin juhlistaa.