Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapsen äiti oikeesti..

Vierailija
16.08.2013 |

Voiko lapsen äiti oikeasti kieltää minua, äitipuolta olemasta lapsen kanssa kun isä joutuu yllättäin töihin lasten ollesa viikonlopun meillä??

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahtaa olla lapsillekin hankalaa kun koko ajan täytyy vahtia mitä sanoo ettei äiti taas "pimahda". Tämähän on ihan verrannollista siihen että vanhemmat olisi alkoholisteja, aina kontrolloida käyttäytymistään.                                                     

Vierailija
62/63 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei tosiaan ole haistatteluiden takana :) Täältäkin voi rivien välistä lukea provojen mielipiteet pois jättäen jutun oikean pointin :) Päädyimme mieheni kanssa menää hakemaan joka tapauksessa lapset tänään, jos äiti ei lapsia anna ilmoitamme tapauksesta sitten lastenvalvojalle, tilanteiden toistuessa on sitten näyttää että äiti tahallaan hankaloittaa isän ja lapsen tapaamisia. Ja kun minä tosiaan perheeseen kuulun niin koen lapsille olevan pelkästään hyväksi että saavat laatuaikaa myös minun kanssani jolloin mahdollisesti oppivat myös luottamaan minuun ja huomaavat entistä selkeämmin että välitän heistä siinä missä lasten isäkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten kävi?