Onko kissa miehellä turn off?
Olen mies, jolla on pari kissaa. Koirakin olisi, jos kissat sen hyväksyisi. Onko se turn off?
Kommentit (72)
On. Luultavasti olet muutenkin kiltti, tylsä ja tunnollinen. Tuskin sinulla on edes tatskoja, vankilatuomioista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kissat on ihania <3 Joten jos kissaihmiseltä kysyt, niin ei todellakaan. Toki ne jotka inhoavat kissoja voivat pitää sitä turn-offina.
Itsellä olisi enemmän haasteita miehen kanssa jolla koira, kun en itse niistä niin välitä.
Entisenä pitkäaikaisena kissanomistajana minulle nainen, jolla on yksi tai kaksi kissaa saa sarakkeeseen ISON plussan, mutta en miehenä suuremmin välitä koirista. Kissat ovat siistejä ja itsenäisiä pikkupetoja, joita on kiva paijata. Koirat ovat turhan päällekäyviä ja äänekkäitä.
Ennemmin koira. Kissojen omistajat on toisinaan (tai usein...) melko välinpitämättömiä esim. elintarvikehygieniasta, kun kissat saa hyppiä pöydille ja hyllyille. En sellaisessa huushollissa mielelläni edes vieraile, jossa kissan persereikä on lojunut ruokapöydällä. Toki, jos miehellä on selkärankaa opettaa kissalle että pöydille ei hypitä... Noh, olen myös kissoille allerginen.
Jos miehellä on kissa, niin onhan se ny ihan tosi homoo :D . Ruskearitari semmonen mies on. Perseenrassaaja.
Plussaa, varsinkin jos kissa on hyvin hoidettu! En keksi lemmikkiä, joka olisi minulle totaalinen turn off, voisin kuvitella jakavani huushollin myös hämähäkkien ym. ötiäisten kanssa, vaikken niistä välitä. Okei, selkeä munanjatke koira olisi turn off, vaikka koirat muutoin on jees.
Luin että " Kissa nimeltä turn-off" . Oisin tullu kommentoimaan että hyvä nimi.
ei mulla muuta.
Kunhan ei kämpässä lemua tyhjentämätön hiekka-astia niin ei väliä.
Kissoista pitävät miehet ovat kaikkein parhaita. Narsistit ja diktaattorit taas vihaavat kissoja.
Katsokaa videolta, miten palomies Dave hellii pelastamaansa villikissanpentu Nevadaa (myös Nevadan sisarukset nähdään videolla).
https://www.facebook.com/tinykittens/videos/2824070661030059/
Jos miehellä on kissa, hän on oppinut siihen, että toinen tulee vaatimaan asioita itselleen milloin sattuu ja niihin pitää reagoida heti. Toisaalta mies on myös oppinut, että suhde menee muutenkin täysin kissan ehdoilla. Jos kissaa ei paijaaminen ja silittely satu just sillä hetkellä huvittamaan, miehen ei auta kuin nöyrtyä ja odottaa, koska mahdollisesti kissaa sattuisi kiinnostamaan.
Kissa on siis täydellinen valmentamaan miestä parisuhteeseen naisen kanssa.
Koira olisi turnoff hajun takia. Yleensä vähintään koko asunto ja auto haisee pahalle, usein myös omistajan vaatteista huomaa.
Kissa ok vaikka en ole mikään suuri fani eläinten pitämisessä asuintiloissa. Kissa ei ainakaan haise.
Mies jolla kissa = ressukka tai homo.
Amen
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on kissa, niin onhan se ny ihan tosi homoo :D . Ruskearitari semmonen mies on. Perseenrassaaja.
Eräs tuntemani mies on homo ja hänellä on kissa myös. Miehen suussa on ollut useammin muna kuin lusikka. Jatkuvasti puhuukin munasta.
Kissoista ja eläimistä yleensäkin pitävät miehet ovat 100% turn on. Monta virhettä voin antaa anteeksi, jos miehellä on hyvinhoidettu, rakastettu lemmikki kotonaan.
Huomaa että kissoista pitävät naiset ovat tutkitusti mt-ongelmaisia.
Ei mun mielestä. Kertoo ehkä omalla tavallaan miehen herkkyydestä ;)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että kissoista pitävät naiset ovat tutkitusti mt-ongelmaisia.
Molemmat minun tuntemani avoimesti mielenterveysongelmistaan kertoneet naiset ovat koiranomistajia.
On vaan positiivinen asia jos mies rakastaa eläimiä, ei sillä väliä mikä eläin on kyseessä. Minulla on kolme kissaa ja tapailen miestä joka lievästä allergiastaan huolimatta hoivaa ja antaa rakkautta kissoilleni, väkisin siinä sydän sulaa kun katsoo vierestä. :)