Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kissa miehellä turn off?

Vierailija
14.08.2020 |

Olen mies, jolla on pari kissaa. Koirakin olisi, jos kissat sen hyväksyisi. Onko se turn off?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ap miten naiset puhuvat ”kisuista”. Se on lapsellista lässyttämistä, jollaista ei aikuinen, tasapainoinen nainen todellakaan harrasta.

Vierailija
42/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi miehen kanssa, joka ei pidä eläimistä. Eläimistä pitämättömyys kertoo kaiken miehen luonteesta. Tämä on itselleni tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrakkaus on hyvä ja jopa suotava asia miehelle. Tuntemani kissamiehet ovat kuitenkin olleet järjestään vähän sellaisia sössöttäviä munattomia nössö-runopoikia sämpylälippiksissään ja villatakeissaan. Ja hauis on kapeampi kuin meikäläisellä, vaikka olen itsekin hoikka. Jotenkin vaan sekä fyysinen olemus että henkinen kantti kielivät siitä, että perinteinen miehekkyys on tipotiessään. Ja en muuten pidä kissoistakaan. Siksi siis totaalisen no-no.

Vierailija
44/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ap miten naiset puhuvat ”kisuista”. Se on lapsellista lässyttämistä, jollaista ei aikuinen, tasapainoinen nainen todellakaan harrasta.

Transnaiset eivät ole naisia. Ymmärrä jo se.

Vierailija
45/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on peto.

Koira on ystävä.

Valitse niistä.

Vierailija
46/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitte miehen/naisen joka käyttää sanoja

Kisu

Masu

Söpö

Vierailija
47/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa on peto.

Koira on ystävä.

Valitse niistä.

Juuri siksi kissa. En halua kilttiä koiraa vaan jännän kissan.

Vierailija
48/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis. Jostain syystä pidän kissamiehiä jotenkin epäilyttävinä tyyppeinä, vaikka ymmärrän ettei siinä järkeä olekaan. No, joutuisin joka tapauksessa jättämään kissalliset väliin, koska olen kissoille pahasti allerginen.

Vierailija
49/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin koira. Kissojen omistajat on toisinaan (tai usein...) melko välinpitämättömiä esim. elintarvikehygieniasta, kun kissat saa hyppiä pöydille ja hyllyille. En sellaisessa huushollissa mielelläni edes vieraile, jossa kissan persereikä on lojunut ruokapöydällä. Toki, jos miehellä on selkärankaa opettaa kissalle että pöydille ei hypitä... Noh, olen myös kissoille allerginen.

Syötkö sä suoraan pöydältä? Aika monessa kodissa kuitenkin käytetään lautasia. 

Vierailija
50/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa ehdottomasti. Itselläni on kaksi kisua ja kissoista tykkäävä mies olisi ehdottomasti Hot :)

Vierailija
51/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa on peto.

Koira on ystävä.

Valitse niistä.

Jatkuvasti saa lukea kuinka koirat hyökkäävät jonkun kimppuun ja räksyttävät ärsyttävästi. Kuulostaa ystävälliseltä.

En kyllä tiedä miksi koirien omistajien piti tulla tekemään tästä joku kissat vs koirat -juttu.

Vierailija
52/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinrakkaus on hyvä ja jopa suotava asia miehelle. Tuntemani kissamiehet ovat kuitenkin olleet järjestään vähän sellaisia sössöttäviä munattomia nössö-runopoikia sämpylälippiksissään ja villatakeissaan. Ja hauis on kapeampi kuin meikäläisellä, vaikka olen itsekin hoikka. Jotenkin vaan sekä fyysinen olemus että henkinen kantti kielivät siitä, että perinteinen miehekkyys on tipotiessään. Ja en muuten pidä kissoistakaan. Siksi siis totaalisen no-no.

Tässä sinulle silmäniloa. Australialaiset palomiehet poseeraa mm. kissojen kanssa (mun mies on lihaksikas ja 194cm pitkä ja rakastaa meidän kissaa). 

https://hauskimmat.net/australian-palomiesten-vuoden-2019-kalenteri-on-…

Vierailija
53/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei varsinaisesti turn-off, mutta ottaisin mieluummin miehen, jolla on koira. Ei mitään erityisesti kissoja vastaan (paitsi lievä allergia), mutta koira kertoo enemmän omistajansa olevan ainakin hieman aktiivisempi, sillä koiraa on ulkoilutettava ainakin se 3 kertaa päivässä. Lisäksi monen tuntemani kissanomistajan asunto on ollut melko sotkuinen, joten ei kiitos. Toisaalta kaikenlainen eläimistä välittäminen kertoo hyvää ihmisestä niinkuin muutkin totesivat, sikäli plussaa.

Vierailija
54/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kissa on demari Mikkel Näkkäläjärvellä, niin silloin se on todellinen turn off.

Vierailija
55/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykykissat on kyllä outoja. Naapurin nätti flicka toi silakoita villahousulle, niin ei maistunu..piti väkisin työntää kurkkuun

mies52v

Tuo on totaalinen turn off. Jos olet ap, niin selvisipä perusluonne.

Olet trolli ja sosiopaatti, yöks 🤮

Vierailija
56/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole! Roskiin sellaset naiset jotka ei kissoista tykkää. Kissat best <3

Vierailija
57/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olisin innoissani :D haluaisin tutustua myös kisuun <3

N26

Vierailija
58/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies saisi silitellä mun tisuja jos saisin silitellä kisua. :)

Vierailija
59/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ja ylipäätään eläimet on ehdoton turn on. Tosin miehen täytyy pitää huolta, että koti on siisti vaikka olisikin eläimiä.

Vierailija
60/72 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, juuri päin vastoin!!

P.S.: https://www.instagram.com/hotdudeswithkittens/

😍