Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun "säälittävyyden huippu"-hankintasi?

Vierailija
16.08.2013 |

Listataanpas säälittäviä/noloja ostoksia ja hankintoja.

Aloitan: ostin sellaisen laser-ihokarvanpoistolaitteen joka lupaa hävittää karvat kokonaan. Käytin varmaan yhden kokonaisen päivän siihen kun säteilytin mm. bikinirajaa ja ylähuulta. Pettymys oli karvas kun ihan yhtä voimakkaita karvoja edelleen kasvaa, ei merkkiäkään mistään hidastumisesta/vaalenemisesta/kokonaan häviämisestä.

Yhtään ei hälytyskellot soineetkaan kun huuto.netistä löysin tuon monen sadan euron laitteen parilla hassulla kympillä :D

Teidän vuoronne kertoa omista kokemuksistanne!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 11:06"]

activia-jukurttia. Söin kahtena aamuna sellaisen.Kova ummetus ja piereskely kesti 3päivää.

Glade "huone tuoksu raikastimen". Laitoin sen hyllylle ja pistin suihkauksen 12min välein. Yöllä heräsin kun kissa riehui ympäri kämppää. Raukka pelkäsi suihkaus ääntä ja koko koti haise karmealta.

T. mainoksien uhri

[/quote]

Nauroin ääneen! Kiitos siitä! Liittyivätkö nuo kaksi ostosta toisiinsa, siis ostitko huoneraikastimen heti activian alkaessa vaikuttaa?

[/quote]

Itseasiassa ostin ne peräkkäisinä päivinä :D alkoi ällöttämään se pierun haju ja semmoinen glade one tough(=Kallen vessa) oli vessanpöntön vieressä ja se onkin ihan kätevä. Joten siinä ilmavaivoista kärsivänä mainoskatkolla silmiini osunut huonetuoksutin vaikutti niin mainiolta!

Vierailija
42/50 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidenform olkaimettomat push up -liivit. Nousee rintavarustus sen verran reippaasti tarjolle että käyttämättä ovat jääneet :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin apteekista (varmasti turvallista jne) "geishakuulan" lantionpohjalihasten vahvistamiseksi koska luin jostain että niin olisi hyvä tehdä. Ohjeen mukaan sitä piti sitten yrittää pitää sisällä lihaksia puristamalla niin pitkään kun voi, aluksi vähän aikaa ja sitten aina vaan pitempään. Mulla se saamarin kuula pysyi alusta asti ihan pitämättä vaikka olisi hyppinyt tasajalkaa. Varmaan liian iso ja kevyt kuula. Kauhea mollukka se mun mielestä olikin mutta kun ei siellä ollut muunlaisia. Typerä olo tuli.

Vierailija
44/50 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu ootte säälittäviä :D

Ap

Vierailija
45/50 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikäköhän ap tuon ylemmän viestin kirjoitti, en ainakaan minä joka tämän ketjun luulin päivällä aloittaneeni :(

Vierailija
46/50 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-19-vuotiaana, mittoina 160 cm / 47 kg tilasin Hobby Hallista jonkun sähkökäyttöisen kalliin selluliitin poistoon tarkoitetun härvelin. Sillä oli tarkoitus rullailla pitkin selluja ja hups ne häviää. Piti karmivaa ääntä, ei hävinnyt kun huumorintaju. Ja sitä selluliittia varmaan oli hirvittävät määrät noilla mitoilla tuon ikäisenä.

Vierailija
47/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on noloja ostoksia tunnustettavissa? :)

Vierailija
48/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-rannekorun. Maksoi lähes 500 e. Mulla oli pitkä lista mitä voisin osraa, rahaa oli vain yhteen. Olin lentokentällä varmaan 2 h käymässä liikkeitä läpi ja tämä oli ainoa mikä oli liikkeessä joka oli listalla, ehkä toka vikana.

olen mä sitä käyttänyt mutta en ns. koko rahan edestä.

Vierailija
49/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:39"]

Lidlistä muotoilevat alushousut. Muotoilee tasan yhtä paljon kun normi pikkarit. Piikkimatto on toinen, jokusen kerran makuasia sillä hampaat hirvessä, nyt se lojuu kaapin perukoilla.

[/quote]

Ostin ne samat housut Lidlistä ja vaikken ikinä ollut moisia kokeillut, tiesin heti kun ne päälle iskin, että ne ei muotoile kyllä yhtään mitään...

Vierailija
50/50 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap vie roskiin sitä karvahärveliä, mä voisin ostaa sen sulta pois. :) Eikö se olisi jo säälittävää ostaa jo valmiiksi toimimattomaksi todettu laite? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän