Mikä on sinun "säälittävyyden huippu"-hankintasi?
Listataanpas säälittäviä/noloja ostoksia ja hankintoja.
Aloitan: ostin sellaisen laser-ihokarvanpoistolaitteen joka lupaa hävittää karvat kokonaan. Käytin varmaan yhden kokonaisen päivän siihen kun säteilytin mm. bikinirajaa ja ylähuulta. Pettymys oli karvas kun ihan yhtä voimakkaita karvoja edelleen kasvaa, ei merkkiäkään mistään hidastumisesta/vaalenemisesta/kokonaan häviämisestä.
Yhtään ei hälytyskellot soineetkaan kun huuto.netistä löysin tuon monen sadan euron laitteen parilla hassulla kympillä :D
Teidän vuoronne kertoa omista kokemuksistanne!
Kommentit (50)
Tämä ei ole kovin säälittävä mutta Stockan hulluilta päiviltä ostettu melko edullinen stepperi on maannut monta vuotta kaapissa. Kyllä taisin käyttää sitä heti ostamisen jälkeen mutta nyt en enää vuosiin.:)
Kalliit hiustenpidennykset. Prioriteetit muuttuu, ja nyt nuo harmittavat.
activia-jukurttia. Söin kahtena aamuna sellaisen.Kova ummetus ja piereskely kesti 3päivää.
Glade "huone tuoksu raikastimen". Laitoin sen hyllylle ja pistin suihkauksen 12min välein. Yöllä heräsin kun kissa riehui ympäri kämppää. Raukka pelkäsi suihkaus ääntä ja koko koti haise karmealta.
T. mainoksien uhri
Ihokarvojen poistolevyt grouponista.
Aivan järjettömät vehkeet, niillä pitäisi hieroa ihoa. Hirveän työlästä ja eivät sovi aremmille alueille. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa heittää roskiin. Eivät ne kyllä kovin paljoa muistaakseni maksaneetkaan, mutta tuollaisista tyhmistä heräteostoksista pitäisi ehdottomasti päästä eroon.
Myös muumimukeja ja muutakin posliinia minulla on runsaasti yli oman tarpeen, vaikka meillä on niitä runsaasti myös omassa käytössä. Ostin silloin kun meillä pyöri jatkuvasti muumipiirretyt kotona ja omaa aikaa oli vähän. Taisi olla sellaista itselääkintää.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 11:06"]
activia-jukurttia. Söin kahtena aamuna sellaisen.Kova ummetus ja piereskely kesti 3päivää.
Glade "huone tuoksu raikastimen". Laitoin sen hyllylle ja pistin suihkauksen 12min välein. Yöllä heräsin kun kissa riehui ympäri kämppää. Raukka pelkäsi suihkaus ääntä ja koko koti haise karmealta.
T. mainoksien uhri
[/quote]
Naurattaa :)
ostos-tv:stä sellanen höyrysilitin. palasina pussissaan ja pussi vintillä. oon todella kyllästynyt kuuntelemaan mieheni piruilua siitä.
Ab-Tronicin Ostos-TV:ltä. Siis sellaisen vyötärökaistaleen, joka lähettää jotain sähköimpulsseja, joiden piti toimia vatsalihasliikkeiden lailla, eli tuloksena timmit vatsalihakset vaikka nukkuessa. Sen kun pisti paikoilleen ja päälle, tuntui kuin tulisi jatkuvia sähköiskuja ja ihoon, sattui aivan helvetisti ja ihoon tuli punaisia pilkkuja. Jäi timmit vatsalihakset hankkimatta. Hävettää edelleen, ja hävetti silloinkin, pidin laitetta piilossa vaatekaapissani ja käytin sitä vain kun mies ei ollut kotona, en siis kertonut hänellekään.
Nykyään lenkkeilen.
Ostin Laihdutushypnoosi cd-levy
:D :D
Procurves- rintojensuurennuspillerit. Arvatkaa vaan kasvoiko tissit...
T. mainoksien uhri
[/quote]
Kiitos, kun muistutit: Tänään täytyy käyttää Nogasinia.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:01"]
T. mainoksien uhri
[/quote]
Kiitos, kun muistutit: Tänään täytyy käyttää Nogasinia.
[/quote]
Tyydyin itse pellavansiemenrouheeseen normaaliin jukurttiin sekoitettuna.
Mä hamstrasin opiskelijana festareilta älyttömässä kännissä niitä päähän laitettavia "puffeja" ja tungin niitä paitojen alle jenkkiksiä litistämään. Kerroin vielä kaikille mihin niitä tarvitsen ja osalle jopa näytinkin, taisin oikein demonstroida ETTÄ KATO NÄIN PALJON LITISTÄÄ.
Nyt niitä puffeja on joku kymmenkunta tuolla vaatekaapin perukoilla, toivottavasti kukaan ei enää ikinä mainitse niitä. Nykyisin on vara ostaa muotoilevia alusasuja :D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 10:49"]
Tämä ei ole kovin säälittävä mutta Stockan hulluilta päiviltä ostettu melko edullinen stepperi on maannut monta vuotta kaapissa. Kyllä taisin käyttää sitä heti ostamisen jälkeen mutta nyt en enää vuosiin.:)
[/quote]
Laita vahinko kiertämään ja lähetä mulla, saat tilaa kaappiin ja mä voinkuvitella että jonain kauniina päivänä käyttäisin sitä =D
Itse ostin Ab-Swingin (tai sen tapaisen) joka parin kerran jälkeen joutui kellariin...
Hiustenleikkuukone halpa-hallista kympillä.
Ajateltiin miehen kanssa, että tuskin toi kovin hyvä on, mutta kyllä se varmaan pari kertaa kestää... se kesti puoli päätä. Sitten kone rupes kuumenemaan ja meni ihan tukkoon. Mies heitti koneen seinään ja minä lähdin lähikaupasta ostamaan höyliä. Aiotusta siilitukasta tulikin kalju.
T. mainoksien uhri
[/quote]
Nauroin ääneen! Kiitos siitä! Liittyivätkö nuo kaksi ostosta toisiinsa, siis ostitko huoneraikastimen heti activian alkaessa vaikuttaa?
Dildo... Mutkun olin sinkku ja kauheessa puutteessa...
Lidlistä muotoilevat alushousut. Muotoilee tasan yhtä paljon kun normi pikkarit. Piikkimatto on toinen, jokusen kerran makuasia sillä hampaat hirvessä, nyt se lojuu kaapin perukoilla.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:39"]
Lidlistä muotoilevat alushousut. Muotoilee tasan yhtä paljon kun normi pikkarit. Piikkimatto on toinen, jokusen kerran makuasia sillä hampaat hirvessä, nyt se lojuu kaapin perukoilla.
[/quote] siis makasin, I love autocorrect...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 11:13"]
Ihokarvojen poistolevyt grouponista.
Aivan järjettömät vehkeet, niillä pitäisi hieroa ihoa. Hirveän työlästä ja eivät sovi aremmille alueille. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa heittää roskiin. Eivät ne kyllä kovin paljoa muistaakseni maksaneetkaan, mutta tuollaisista tyhmistä heräteostoksista pitäisi ehdottomasti päästä eroon.
Myös muumimukeja ja muutakin posliinia minulla on runsaasti yli oman tarpeen, vaikka meillä on niitä runsaasti myös omassa käytössä. Ostin silloin kun meillä pyöri jatkuvasti muumipiirretyt kotona ja omaa aikaa oli vähän. Taisi olla sellaista itselääkintää.
[/quote]
Muumeja aikuisemmassa muodossa, ymmärrän tavallaan, mutta jos teillä pyöri muumit muutenkin koko ajan, niin eikö ketuttanut juoda kahvitkin muumiaiheisesta tuokkosesta?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 09:37"]
Tämä ei ole omani,mutta perheestä kylläkin.
Mies osti (jossain hetkellisessä mielenhäiriössä) sellaisen ilmakuvan kodistamme. Siinä näkyy enemmän naapurin tontti kuin omamme. Pihaltamme on nyt kalliille taululle ikuistettu hoitamaton puutarha, lukuisat keskeneräiset pihaprojektit, pitkin pihaa tasaisesti levittyneet puutarhatyökalut ja kottikärryt; kuvaa kuitenkin hallitsee vihreänkukertava maalaamaton peltikatto.
Tähän kun vetoaa, saan mieheni aina hiljaiseksi,kun puhutaan järjettömistä ostoksista.
Ikinä se taulu ei seinälle tule..ei edes sukulaisille ole siitä mitään kerrottu ettei kukaan pyytäisi nähdä sitä.
[/quote]
tämä on paras ketju pitkästä aikaa. Kiitos tästä. Mainio tuo ylläoleva. Itsellä on sellanen hervottoman painava kahvaluula olkkarin kaapissa. Siis se kahvakuula on siellä kaapissa ja jenkkakahvat mulla edelleen vyötäröllä.