Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalitanttojen vaino alkaa synnytysosastolta

Vierailija
16.08.2013 |

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Kävi tässä muutama kuukausi sitten niin, että synnytettyäni kaksoset ja viivyttyämme osastolla puolitoista viikkoa, jouduin erään vanhemman lastenhoitaja nimikkeellä työskentelevän naisen silmätikuksi. Tämä kaikki tapahtui Kotkan keskussairaalan osastolla keväällä kun kyseinen nainen tuli muutamaksi yöksi yövuoroon. Kyseinen hoitaja ei selvästikään pitänyt minusta ja antoi kokoajan sen kummemmin minua tuntematta ymmärtää, että olisin kelvoton vanhempi ja etten selviytyisi lastenhoidosta. Esimerkiksi syöttöjä tehdessäni hoitaja tuli ja otti lapset poissa sylistäni ja syötteli näitä väkivalloin tuttipullon tutista painelemalla, vaikka keskosena syntyneillä(viikko 35+1) vauvoilla oli vielä suu täynnä maitoa. Muutenkin naisen käytös minua kohtaan oli alusta asti hyvin ala arvoista ja tämä myös keksi perättömiä väitteitä joiden mukaan en olisi edes herännyt lasten nälkäitkuihin. Näitä väitteitä tämä hoitaja sitten levitti muillekin hoitajille ja teetti lastensuojeluilmoituksen ihan vain syystä että olen hänen mielestään "vääränlainen persoona". Jopa vaatetustani arvosteltiin ja väitettiin että en olisi käynyt kahteen päivään suihkussa vaikka tosiasiassa suihkussa kävin kaksi kertaa päivässä. Siitä asti ovat sossut olleet perheemme kimpussa ja harrastaneet kyttäystä.Jopa perhetukikeskusta on yritetty meille tyrkyttää sen kummemmin elämäämme perehtymättä. Mainittakoon vielä että perheellämme ei ole minkäänlaista taustaa minkä takia lastensuojelua tarvittaisiin. Onko kellään vastaavia kokemuksia?ja tiedoksi kaikille epäilijöille että tämä ei ole trolli eikä provo vaan totisinta totta. Haluaisin kuulla kokemuksia erityisesti KOKSissa synnyttäneiltä että millaista kohtelua ovat eräältä noin 60.-70vuotiaan näköiseltä lastenhoitaja tittelillä työskentelevältä naiselta saaneet. Haukkujat älkää vaivautuko vastaamaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oon sellaseen kiusantekoon törmännyt näillä naisvaltaisilla aloilla, että oksat pois. Pelkkä naamavärkin vääränlaisuus saa sairaimmat yksilöt tekemään kiusantekolasuja ja virkahenkilön suojista vielä. Uskon kertomuksen ihan täysin. 

10 vuotta vanhan taas nostit, vaikka sinulla ei ollut mitään järkevää sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla