Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaan nyt mikä niissä hehtoperseissä

Vierailija
16.08.2013 |

oikein kiehtoo?! Iso perse, iso nainen.

Itse olen pieni&sievä eli pieni peppukin, se kaunista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tikata takaapäin ja nähdä pakaroiden hyllyvän työntöjen tahdissa, välillä läimäistä seksikkään kurvikkaalle pepulle. Tykkään.

Vierailija
2/15 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

XS on parempi

Kokemusta molemmista mutta kyllä täytyy todeta että nykyinen XS-kokoinen tiukkapyllyinen naiseni on huomattavasti seksikkäämpi. Kiipeää saunan lauteilla kullin vartta ylös ja alas todella ketterästi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edelliseen puhujaan siinä, että sellainen keskikoon perse on parasta. Iso perseinen akka on yleensä ylipainoinen lyllertäjä, jota saa varoa aina, kun se kiipee munan selkään. Sitten, kun se orkun tullen alkaa tempoa ja läsähtää vielä mahan päälle, niin kyllä siitä on leikki kaukana.

Vierailija
4/15 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 09:50"]

Yhdyn edelliseen puhujaan siinä, että sellainen keskikoon perse on parasta. Iso perseinen akka on yleensä ylipainoinen lyllertäjä, jota saa varoa aina, kun se kiipee munan selkään. Sitten, kun se orkun tullen alkaa tempoa ja läsähtää vielä mahan päälle, niin kyllä siitä on leikki kaukana.

:D S kokoinen tiukkapeppuinen kiittää

[/quote]

Vierailija
5/15 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on muotijuttu nykyään. Jennifer Lopez ym.

Itse mieluummin xs ja isot tisut

Vierailija
6/15 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOKIN voi olla seksikästä

Mutta silloin isoa persettä pitää osata kantaa seksikkäästi eikä piilotella sitä neuleiden , takkien tms. alle. Rohkeasti vaan perä näytille , oli iso tai pieni, tiukkaa hametta tai farkkua peliin . Jos haluaa että päitä kääntyy niin isónkin perseen kanssa korkeat stilettikorot näyttää hyvältä. 

Vierailija
7/15 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillinen avaus naiselta. Miehet pitävät monenlaisista naisista eikä kukaan nainen voi olla sitä kaikkea. Turha valittaa asiasta. Eivät naisetkaan miesten ulkonäöstä pidä varauksetta. Ja tosiasiahan on, että oli nainen mitä mallia tahansa, niin kaikkein oleellisinta on, että ei ota itseään vakavasti. Rento asenne tekee kenestä tahansa monin verroin paremman näköisen, myös seksikkäämmän mielestäni.

Vierailija
8/15 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni täydellinen perse liitettynä hoikkaan naiseen ja se on isohko, pyöreä ja muhkea. Iso perse on samalla tavalla naisellinen kuin isot tissit. Mutta ei asia ole niin yksinkertainen sievä ja siro nainen jolla on pienehkö perse voi olla todella seksikäs. Ei siis ole vain yhtä mallia perseitä jotka ovat seksikkäitä. Lättänä petse ei ole minun mieleeni, eli koon sijaan se muoto on tärkeämpää. Pieni perse on vähän poikamainen ja minä kun olen hetero niin mieluummin saa ola vähän muhkeaa mallia. Mutta tosielämässä asia menee niin että nainen tekee perseen, ei niin että perse tekee naisen. Ole fiksu, huoliteltu ja mukava, niin se persekin saa miesten mielissä muotoa.

Vierailija
9/15 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perse on miehen silmässä.

Vierailija
10/15 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että iso perse on kiva, mutta sen pitää olla lihasta, kuten Gagalla, Lopezilla ja Beyoncella.. Kovan treenin tulos. Usein oletetaan, että se jotenkin geeneissä vaan tulee. Itse oletam, että kyse tummien naisten perseissä on enemmän sen arvostus mustassa kulttuurissa (eli sitä treenataan) ja siinä, että musta tansii enemmän.

Tärkeää, että jalat on myös hieman treenattu. Joskus näkee ns. venäläismallisia farkkupeppuja, joilla on ihan tikkujalat.. Ei näin.

Parhaat peput on luistelijoilla, tanssijoilla, voimisteilijoilla ja juoksijoilla. Niissä lajeissa pakaraa treenataan koko ajan luonnollisesti.

Hienoa on siis panna takaapäin kun on perse kunnossa ja reikä valkaistu. Valkaisua ei sovi unohtaa.

Vierailija
11/15 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pieni käteen sopiva tiukka peppu on paras.

Suuri perä, suuri nainen. Ei kiitos.

Vierailija
12/15 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkaisu  on kyllä tärkeää,minäkin valkaisen koko ajan.  valkaisehan aivosikin  kaiken lisäksi.

Vierailija
13/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pepun pitää erottaa pojasta, joten sopivan iso kurvikas, kuitenkin suht kiinteä peppu saa minut syttymään :)

Vierailija
14/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso peppu on niin mehukas. Pieni peppu on vaan jotenkin poikamaisempi ja tylsä.

Vierailija
15/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaistu se olla pittää. Muuten ei seiso.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Per%C3%A4aukon_valkaisu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän