Avoero kesken ja olen jo nyt ihastunut uuteen mieheen........
Huh huh, tuntuu silti kovin väärältä.
Ero on yhteinen päätös, sillä olemme kuin kämppikset. Seksiä ei ole ollut yli 4 kuukauteen ja olemme molemmat 25-vuotiaita.
Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta.
Nyt mielessä pyörii vaan yksi tutun tuttu, jonka olen pari kertaa nähnyt. Olen kehittänyt ihan tajuttoman ihastuksen tähän mieheen. Näen unia, perhosia tuntuu vatsassa.
Ihastus on tullut vasta eropäätöksen jälkeen.
Onko tämä joku selviytymismekanismi joka olen itselleni kehittänyt?
Olen kyllä koko ajan sisimmässäni tiennyt että ero on oikea ratkaisu, vaikka vaikeaa se onkin kun eroaa ensirakkaudestaan.
Luulin pitkään etten vain ole kiinnostunut seksistä, mutta nyt unelmoin tuosta yhdestä miehestä kyllä jatkuvasti.
Voi apua...
Kommentit (3)
no mä luulin vanhassa suhteessani että en tarvitse seksiä enkä edes halua sitä... sitten tuli ero ja mulla oli jo saman tien uusi ja nyt meillä on seksiä joka päivä ja mä haluan seksiä joka päivä... ja se on ihanaa ja mä nautin siitä... näin se elämä vaan menee. Huonossa suhteessa ei tiedä mistä jää paitsi tai mitä tarvitsee.
Niin.
Nytkin näin vähän päiväunia tästä toisesta, oi joi....
Lasken päiviä siihen kun näen hänet taas, vaikka en edes tiedä tietääkö hän nimeäni:D
Tässä suhteessa ei muuta vikaa juuri ollut kuin tuo seksi tai siis sen olemattomuus.
Huoh, mies muuttaa huomenna pois.
Olen innoissani ja samalla aika peloissani.
-ap
Mekanismi.
Mä olen aina erotessani korviani myöten ihastunut johonkin toiseen mieheen xD
Ja kun ero on selvä, pääsen juttusille tuon toisen miehen kanssa ja pari kuukautta eikä se kiinnosta pätkääkään.
Ja sitten olen viimein tarpeeksi valmis käsittelemään eroakin, kun se pahin tunnekuohu on mennyt tuohon "ihastukseen".