Miten sinua kosittiin tai itse kosit?
Mitä ajattelet nyt tavasta, jolla kosinta tapahtui? Oletko naimisissa, oletko onnellinen?
Kommentit (6)
Sain 2 viivaa tikkuun niin poikaystäväni totesi: "pitäis vissii sit mennä naimisii..."
Heh, melko romanttista... :)
Ainiin... 3 lisää vielä että olemme eronneet ja olen onnellinen.
Aika pateettista, mutta mies oli vastikään herätetty teho-osastolta. Oli pidetty siellä hengityskoneessa lääkkellisessä unessa. Hänet oli siirretty jo tavalliselle osastolle ja menin ensimmäistä kertaa katsomaan häntä "tolkuissaan". Hän rupesi itkemään hiljaa nähdessään minut ja vauvan kopassaan, pyysi halaamaan sinne vuoteensa luokse.
Sanoi "nyt mä tajuan miten arvokasta tää meidän elämä on. Mennään naimisiin, tuu mun vaimoksi".
Meni kyllä aikaa, ennen kuin häistä tuli totta. Kosinta ei ollut yhtään romanttinen eikä ympäristö yhtään kaunis, mutta se oli niin aito ja syvältä sielusta tuleva, etten ole koskaan epäillyt etteikö mies rakastaisi minua.
Liittoon on mahtunut todella vaikeita aikoja, tällä hetkellä on ehkä sellainen tasapaksu vaihe, mutta tiedän kyllä haluavani elää hänen kanssaan koko elämäni.
Aika pateettista, mutta mies oli vastikään herätetty teho-osastolta. Oli pidetty siellä hengityskoneessa lääkkellisessä unessa. Hänet oli siirretty jo tavalliselle osastolle ja menin ensimmäistä kertaa katsomaan häntä "tolkuissaan". Hän rupesi itkemään hiljaa nähdessään minut ja vauvan kopassaan, pyysi halaamaan sinne vuoteensa luokse.
Sanoi "nyt mä tajuan miten arvokasta tää meidän elämä on. Mennään naimisiin, tuu mun vaimoksi".
Meni kyllä aikaa, ennen kuin häistä tuli totta. Kosinta ei ollut yhtään romanttinen eikä ympäristö yhtään kaunis, mutta se oli niin aito ja syvältä sielusta tuleva, etten ole koskaan epäillyt etteikö mies rakastaisi minua.
Liittoon on mahtunut todella vaikeita aikoja, tällä hetkellä on ehkä sellainen tasapaksu vaihe, mutta tiedän kyllä haluavani elää hänen kanssaan koko elämäni.
Yksi juhannus oltiin mökillä ja lähdin miehen kanssa kaksin kävelylle. Kesäillan huumassa ja pienessä hiprakassa rakasteltiin ladon seinää vasten ja juuri enne h-hetkeä mies kysyi jos eläisin loppuelämäni hänen kanssaan.
Naimisissa olimme 11 vuotta. Kerran jätin jo eropaperit aikasemminkin ja asumuseroon muutin 9 avioliitto vuoden jälkeen. Ex miehestä ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Olen onnellinen nykyään. Uutta kosintaa odotellessa...
Kuulostaa teistä ehkä överiltä, mutta minua kosittiin Versaillesin puutarhassa Ranskassa. Ihan perinteinen polvillaan kosinta. Ehkä maailman romanttisin paikka ja ikimuistoinen hetki. Kohta 3 vuotta oltu naimisissakin ja olen edelleen onnellisin nainen maan päällä.