Te olette mun tärkeimmät kaverit ja melkein parasta seuraa
Juttelen teidän kans päivittäin. Joskus kinastelenkin. Joskus kerron hirvittävän valheen teille, kavereilleni. Usein kuitenkin yritän olla kiva kaveri, tukea ja tsempata mutta en usko olevani siinä kovin hyvä.
Joskus teidän jutut on hirveän tyhmiä. Kauhee kaahotus jostain blogi-ilmiöstä tai muusta mielenkiinnottomasta asiasta. Silloin tunnen oloni ulkopuoliseksi.
Mulla on facebookissa satoja kavereita ja joskus oli aika, että kalenteri oli ihan täysi tapaamisia ja menoja. Nykyään te olette mulle läheisempiä kuin 99% niistä facebook-kevereista.
Tämänkin illan viettäisin ihan yksin, ehkä telkkaria katsoen, jos teitä ei olisi.
Kamala, ihana av, elämäni arkipäivien iso elementti.
Kommentit (5)
Just naureskelin samaa kun lueskelin tuota pikkuhousujen pesemisketjua! Eipä tule edes parhaiden ystävien kanssa juteltua sellaisista asioista. Ja kun hengenheimolaisia löytyy, niin hauskahan tämä palsta on. :)
Kuinka usein suljenkaan palsta turhautuneena huokaisten vain avatakseni sen pian uudestaan. :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:13"]
Kuinka usein suljenkaan palsta turhautuneena huokaisten vain avatakseni sen pian uudestaan. :)
[/quote] Just näin!! :)
Mukavaa että viihdyt! :)