Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen koetko mitään kynnystä pyytää mieheltä apua tiukkaan jupettuneen sillipurkin avaamisessa?

Vierailija
14.08.2020 |

Olen itse riski mies ja tänä aamuna avatessani sillipurkkia, se oli jupettunut todella tiukkaan kiinni. Jouduin hetken käyttämään vääntövoimaani ihan kunnolla ennen kuin aukesi. Käytin purkkia myös kuuman veden alla avittaakseni avaamista, mutta silti voimaa sai käyttää. Mietin siinä mielessäni, miten nainen fyysisesti heikompana tästä selviäisi. Ehkä jotkut nykypäivän naisista kokisivat tässä kohden kynnystä kääntyä fyysisesti vahvemman eli miehen puoleen vai olenko aivan väärässä?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä veitsenterä purkin kannen alle, väännä niin, että kannen alle pääsee ilmaa. Ole hyvä.

Vierailija
2/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsi toimii aina. Mutta noin muuten koen että miesten tärkeimpiä tehtäviä on palvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnä veitsenterä purkin kannen alle, väännä niin, että kannen alle pääsee ilmaa. Ole hyvä.

Niin pösilö ap. Äly voittaa aina voiman.

Vierailija
4/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän ruuvimeisselillä (tätä varten keittiön kaapissa) tai käytän silikonisia tarttumaläpysköjä. No problem!

Myös perheen miesväki tekee samoin.

Vierailija
5/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ihan kuin mies olisi vieressä joka kerta, kun jonkun purkin avaa. Itse ne pitää itse saada auki ja lähes poikkeuksetta niin olen saanutkin.

Vierailija
6/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on monta kertaa auttanut purkinkannen avaamisessa

Vierailija
7/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kiikutti purkit mulle avattavaks, kun oltiin yhdessä. Olen nainen, ex on mies.

Vierailija
8/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!  Lähdetään nyt kuitenkin sellaisesta tilanteesta, ettei veistä ole lähettyvillä eli ollaan vaikka päiväretkellä ja työvälineet ovat kertakäyttöhaarukoita ja veitsiä. 

Vierailija
9/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen muovinen "vempain", jolla saan raotettua kantta just sen verran, että kannen saa helposti auki.

10/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut nevomaan miehelle, miten sillipurkin ja muutkin kierrekorkilliset säilykkeet saa auki. Hän ei ollut koskaan tajunnut, että kansi on tiukassa sen takia, että purkissa on tyhjiö. Tyhjiö pitää ensin purkaa.

Vierailija
11/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ostin lidl:stä sellaisen näppärän apuvälineen jolla saa minkä tahansa purkin auki.

Vierailija
12/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!  Lähdetään nyt kuitenkin sellaisesta tilanteesta, ettei veistä ole lähettyvillä eli ollaan vaikka päiväretkellä ja työvälineet ovat kertakäyttöhaarukoita ja veitsiä. 

Kukaan ei raahaa päiväretkelle mitään lasipurkkeja mukaan.

eri

Vierailija
13/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe , onneksi postimies soittaa kahdesti :  D

Vierailija
14/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on todella käteviä helposti avattavia kansia.

Vierailija
15/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe kynnystä, ei ole kyllä ikinä tarvinnut pyytää kun auttavat pyytämättä :)

Vierailija
16/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä olen monta kertaa auttanut miestä kannen kanssa. Ei millään tunnu oppivan, että veitsellä vakuumi pois ja sitten se aukeaa kuin itsestään.

Vierailija
17/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten että purkkia ei saa enää tiiviisti kiinni sen jälkeen kun sitä on väännetty jollain välineellä. Ei kattokaatten säily ennää niin pitkään.

Vierailija
18/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies auttaa pyytämättäkin.

Vierailija
19/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä yksikään sillipurkin kansi istunut niin tiukassa etten olisi sitä itse saanut auki. 

Vierailija
20/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran lahjaksi sellaisen purkinkannen avaajan, jolla nostetaan vähän kantta, että ilmaa saa väliin. Mä käytän sitä.

Joskus jos ollaan miehen kanssa keittiössä samaan aikaan, niin heittäydyn poloiseksi naiseksi ja pyydän mieheltä apua. Hän auttaa mielellään. Ottaa sen avaajan ja poksauttaa kannen auki ja sanoo ole hyvä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme