Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen koetko mitään kynnystä pyytää mieheltä apua tiukkaan jupettuneen sillipurkin avaamisessa?

Vierailija
14.08.2020 |

Olen itse riski mies ja tänä aamuna avatessani sillipurkkia, se oli jupettunut todella tiukkaan kiinni. Jouduin hetken käyttämään vääntövoimaani ihan kunnolla ennen kuin aukesi. Käytin purkkia myös kuuman veden alla avittaakseni avaamista, mutta silti voimaa sai käyttää. Mietin siinä mielessäni, miten nainen fyysisesti heikompana tästä selviäisi. Ehkä jotkut nykypäivän naisista kokisivat tässä kohden kynnystä kääntyä fyysisesti vahvemman eli miehen puoleen vai olenko aivan väärässä?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän miehen apua jos sillä hetkellä sattuu olemaan vieressä, muuten avaan veitsen avulla. Töissäkin olen pyytänyt miespuolisen työkaverin apua esim. kalusteiden siirtelyssä, olisin varmaan saanut itsekin homman tehtyä mutta jos toinen, joka on minua fyysisesti vahvempi, on siinä vieressä, miksi en pyytäisi apua? Ei tämä ole mielestäni mikään arvovaltakysymys, kyllä miehetkin ovat pyytäneet minulta apua asioissa jotka minä osaan hyvin.

Vierailija
82/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen ap olisin kokenut tukalaksi pyytää mitään apua. Nykyään olen järkevämpi ja jos naisena näen fyysisesti vahvemman miehen, yksinkertaisesti vain pyydän häneltä apua ja sanon kiitos perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinaan pyysin naista avaamaan purkin kun itse en jaksanut. Olin silloin nuori ja naiivi joten en tiennyt että minun tulisi hävetä itseäni tuon vuoksi. Nyt ymmärrän häpeäseikkoja, joten elän päivät pitkät itsesyytöksissä siitä että pyysin naista avaamaan purkkini. En niin millään pääse tästä inhottavasta tilasta yli. Taistelen ja taistelen itseinhoani vastaan, vakuutan itselleni että olen kunniallinen, mutta en saa itseinhoani taltutettua. Minä inhoan itseäni! Inhoan!

Ainoa tapa jolla voin tämän inhon voittaa ja olla jälleen ylpeä itsestäni on että menen kostamaan tämän sille henkilölle joka tämän inhon aiheutti - siis menen kostamaan sille naiselle joka sen purkin avasi. Näin hänet viimeksi 20 vuotta sitten. Hän asuu nykyään kuulemma Japanissa. Minun täytyy mennä sinne tap*p'amaan hänet. Sitten voin taas olla ylpeä itsestäni, elää arvoni mukaisesti. Inhottava nainen joka oli mukamas auttavainen kun avasi purkkini, mutta sillä auttamisella hän vain tuomitsi minut itsesyytöksiin. Hänen syytään! Hänen syytään kaikki, hän on syypää! Inhoan häntä! Hän tulee vielä saamaan ansionsa mukaan. Minähän en periksi anna.

t. mies

Vierailija
84/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole käynyt niin, etten saisi purkkia auki yksin. T. Petite nainen

Vierailija
85/85 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina olleet pienet käsivoimat ja käytössäni on tuollainen ( googlaa) lasipurkin kannen avaaja , metallinen . Tilaa WISH.COM , maksaa 6-7e. Loistava vehje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan