Noin nelikymppiset. Mitä lääkkeitä syöt?
Kommentit (47)
Säännöllisesti d-vitamiini ja kalkki, väliin särkylääkettä, allergialääkettä, hiivalääkettä ja melatoniinia. Kohdunpoisto vähensi kokonaismäärän alle puoleen entisestä.
En mitään. Muutenkin ainoat lääkkeeni mitä olen eläissäni syönyt on tavalliset särkylääkkeet joskus ja lapsena antibioottikuuri tulirokkoon.
Ne on nämä terveet elämäntavat, kun olen läski alkoholin suurkuluttaja ;-)
En mitään lääkkeitä, hormoneja tms. D-vitamiinia syön ja flunssan aikaan yrttitroppeja. Jalan loukkasin viime keväänä ja ensiavuksi otin yhden panadolin, kävin lekurissa ja hän määräsi jotain tujumpaa särkylääkettä. En sitä hakenut vaan menin energiahoitoon ja kipu lievittyi samantien. Kävin vielä toisen kerran ja kipu hävisi kokonaan. Ihan tuttua juttua mulle, monet vaivat minulta ja perheeltäni on energiahoito parantanut. Niin ja oon 45 v.
Vaihtelevasti Buranaa tms. päänsärkyyn ja menkkakipuihin, joskus finrexiä flunssaan tai jos olen nukkunut huonosti yön ja niska paskana ja siitä johtuvaa päänsärkyä.
Ikä 53, ei lääkkeitä paitsi keväisin Xyzalia ja satunnaisesti Ketorin päänsärkyyn. D-vitamiinia syön säännöllisesti. Ehkäisyä en enää tarvitse.
47 v ja syön Gnld:n vitamiineja useanlaisia. Hoidan kroppaani tanssijumpilla ja säännöllisillä kiropraktikon naksautuksilla. Ei enää ehkäisyä ole tarvinnut vuosikausiin onneksi!
49v. Satunnaisesti särkylääkettä.
Otin itseasiassa lääkekaapin mukaani, ja popsin sieltä vähän kaikkea mitä löytyy. Nam.
Tyroksiini ja hormonikierukka. Nainen 47 vuotta.
En yhtään mitään. En edes vitamiineja, satunnaisia särkylääkkeitäkin viimeksi varmaan yli 5 vuotta sitten. E-pillereitä viimeksi vuonna 83. Ikää tosin jo yli kysytyn iän, huomenissa 55v :-)
Thyroxin 150µg x 1
Loratadin 20 mg x 1
Multitabs x 1
Somac 40 mg x 1
Symbicort turbuhaler 1hv x 2
Nasonex 2 hv x 1
En lääkkeitä, mutta foolihappoa varmuuden vuoksi, jos vaikka tulisin raskaaksi. Oon 39.
Hormonikierukka on, ja joskus jotain buranaa tms. mutta satunnaisesti. Vitamiineja ei kai lasketa lääkkeiksi?
Itse syön tyroksiinia kilpirauhasen vajaatoimintaan ja tilapäisesti rautalisää huonojen hemoglobiniarvojen takia. Mies käyttää astmalääkkeitä. Minä 39, mies 43.
Ei terve tarvi lääkkeitä. Ihmisen perusolomuoto on olla terve iästä riippumatta
homostelulääkkeitä