Kuinka käytät BB-voidetta? Monta kysymystä...
-Laitatko alle kosteusvoidetta vai et?
-Laitatko päälle puuteria? Entä luomiväriä, jos jälkimmäistä pysyykö hyvin ellei laita ensin luomiväriä pohjalle?
-Kuinka kauan yksi voidepurkki n. suunnilleen kestää, yhtä kauan/vähemmän/enemmän vert. ns. tavallinen meikkivoide?
-Mitä (edullista!) merkkiä suosittelisit, ja miksi? (Verrattuna siis muihin vastaaviin)
-Pysyykö tuo siistinä koko päivän, jos pitää orjailla onnistuuko helposti?
Minulla on sekaiho, joka aika vaalea mutta kuitenkin väriä on, eli en yleensä ota ihan vaaleinta sävyä meikeissä vaan siitä seuraavan sävyn.
KIITOS! :)
Kommentit (25)
Levitän cc-voiteen sormin. Mielestäni meikkisienellä toimii myös ihan hyvin, sormilla tulee ehkä vähän tunkkaisempi lopputulos kun meikkisienellä ohuelti taputeltuna, mutta käsin homma hoituu nopeampaa. Kannattaa itse kokeilla, kumpi tapa sopii itselle paremmin! 5
Minäkin haen tuosta ns. pikameikkiä, jonka saisi nopsaan laitettua ja jolla voisi mennä myös töihin. Juhlat ja muut tilanteet sitten eri asia, koska ihoni ei ole todellakaan täydellinen en ilman mitään meikkiä halua olla julkisilla paikoilla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 20:18"]
Levitän cc-voiteen sormin. Mielestäni meikkisienellä toimii myös ihan hyvin, sormilla tulee ehkä vähän tunkkaisempi lopputulos kun meikkisienellä ohuelti taputeltuna, mutta käsin homma hoituu nopeampaa. Kannattaa itse kokeilla, kumpi tapa sopii itselle paremmin! 5
[/quote]
CC-voide kyllä on käytännössä ihan kuin tavallinen meikkivoide, joten sen käyttäminen on ihan erilaista kuin BB-voiteen.
Nelonen
Meikkivoiteena BB-talossa ollessani.
Mulla sekaiho (kiiltää melkoisesti T-alue).En laita alle kosteusvoidetta,en käytä puuteria, ehkä illalla vähä kiiltää mutten käytä puuteria.En koskaan laita luomille (ei mittään syytä miksen).
Mulla Garnier, oon tyytyväinen. En oo kokeillu muita.