Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua niin suututtaa miehen poika..

Vierailija
15.08.2013 |

Koko viikon ainut kotitehtävä oli tulla koulusta kotiin ja käyttää koira pissalla, koska tänään poikkeuksellisesti teimme miehen kanssa molemmat pitkän päivän. Tulin äsken kotiin ja koira oli pissannut eteisen matolle. Ihmekös tuo, ei kestä yli 9 tuntia pidättää kun on nuori koira. Miehelle soitin niin riitahan tästäkin pystyyn saatiin. Kuulemma ihan ok että poika jää kavereilleen koulun jälkeen, jos haluaa. Meillä ei ole mitään sääntöjä eikä pojalta vaadita yhtään mitään. Minä olen tietenkin heti kauhea ilkiö jos yritän jotain kuria järjestää. Kyseessä oli tosiaan ainut tehtävä mikä pitää tällä viikolla suorittaa. Mä en jaksa enää. Vika on siis miehessä, ei pojassa. Kaikesta siloitellaan päätä vaan ja rajat - hui kauheeta, mitä ne on. Kyseessä kuitenkin 12-vuotias poika.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko olisi siis voinut yhtä hyvin olla, suututtaa mies! -ap-

Vierailija
2/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen tehtävän pojalle antoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta kuin, että jäljet joutuu siivoamaan mies. Elikkä vaikeuksista jotka johtuu miehen tyylistä kasvattaa poikaa vastaa sitten myös miehesi.

Vierailija
4/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen koira? Kuka sen on halunnut, sinä vai perheen miehet.

Vierailija
5/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävän annoimme yhdessä ja toisekseen sillä ei ole merkitystä, kuka sen tehtävän antoi. Ap

Vierailija
6/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 17:48"]

Tehtävän annoimme yhdessä ja toisekseen sillä ei ole merkitystä, kuka sen tehtävän antoi. Ap

[/quote]

Totta kai sillä on merkitystä, kuka tehtävän antoi! Et voi syyttää miestä sellaisesta asiasta, jossa itse olit mukana mokaamassa.

Ilmoita, että joko lähtee koira tai sitten lähdet sinä.

Vierailija
7/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä poika kuriin, turhaa sä miestä huutelet, kyllä sä pärjäät!

Vierailija
8/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko poika tai mies siivoaa sotkun

Vierailija
9/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 17:44"]

Kenen koira? Kuka sen on halunnut, sinä vai perheen miehet.

[/quote]

Jos perheessä on koira, niin eiköhän se ole jokaisen vastuulla? Ei kai kukaan nyt yksin päätä, että otanpa koiran muilta kysymättä... Koira on perheenjäsen, josta jokaisen taloudessa asuvan tulee huolehtia.

Vierailija
10/10 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin suututtaa miehen poika. Mutta mitä muuta voi odottaa ihmiseltä, joka ei rakasta itseään, kun tuohon tilanteeseen on itsensä saattanut.