Ikuinen vauvakuume. Miten eroon? Onko muilla tällaista?
Meillä on kolme ihanaa tervettä lasta ja lapsilukumme on nyt täynnä. Nuorimmainen on 1,5v ja työhönpaluu häämöttää. Kaksi vanhempaa ovat koululainen ja eskarilainen, joten ehdin olla lasten välissä useamman vuoden töissä ja ihan hyvillä mielin olen sinne nytkin palaamassa, sillä pidän työstäni kovasti. Jossain mielenperukoilla on kuitenkin herännyt vauvakuume... En keksi yhtäkään järkevää syytä hankkia enää neljättä lasta ja lapsilukumme on nyt todellakin tässä. Mietin että mahtaako tämä vauvakuume hiipua itsestään vai joudunkohan kärsimään tästä seuraavat n.10v jotka minulla on "lapsensaantivuosia" edessä...
Uskon etten ole ainoa joka tästä kärsii joten olisi kiva lukea muiden kokemuksia aiheesta...
Loppuiko vauvakuume jos teitte vielä sen yhden "ylimääräisen" vai iskikö kuume senkin jälkeen? Vai hiipuiko vauvakuume lopulta itsestään?
Ja tiedän että tällä palstalla on myös lapsettomuudesta kärsiviä vauvakuumeisia.Tarkoitukseni ei ole teitä loukata tällä aloituksella.
Kommentit (4)
Odota että ensimmäinen lapsi tulee murkkuikään niin johan loppuu kuumeilut kun tajuat että kaikista ihanista pikku kullanmuruista tulee teiniperkeleitä ;)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 19:33"]
Odota että ensimmäinen lapsi tulee murkkuikään niin johan loppuu kuumeilut kun tajuat että kaikista ihanista pikku kullanmuruista tulee teiniperkeleitä ;)
[/quote] eikös tuon jo 3 vuotiaasta huomaa?
mä tiedän ainakin yhden joka sanoi 4 lapsen jälkeen että nyt riittä. 3 vuotta meni ja syntyi vielä yksi. voisin kuvitella että he tekevät vielä kuudennen ja vanhin siellä on murkku.
Kyllä täällä on ihan samanlainen, sillä erotuksella, että kuopus kohta 4v. Kierukka poistettu ja neljättä yritetään. Sisaruksilla murkkuikäisiä ja tiedän millaista se elo heillä on, mutta ei tähän nyt mitään järkisyytä olekaan, muuta kuin se, että tunnen itseni niin hyvin, että tiedän katuvani myöhemmin, jos nyt ei yritetä. Voihan olla ettei tärppää ollenkaan tms. mutta sen näkee ajan myötä kuin käy.
Hanki elämä.