Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: "Lukekaa nyt kaikki välinpitämättömät nuoret tämä tosi tarkkaan. Tekin voitte sairastua ja voitte jopa kuolla koronaan."

Vierailija
14.08.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006601593.html

Onko yllätys, että sosiaaliset nuoret naiset saavat koronan?

Ei ole yllätys, kun nuoret naiset ovat niitä jotka ovat eniten ekstrovertteja ja heidän tulee olla jatkuvasti ihmisten keskellä.

Jos jotain pitää vältellä korona-aikana, niin nuoria naisia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yllätys että nuoret naiset ovat suurin ryhmä palvelu- ja sosiaalialoilla? Kohtaavat päivän aikana useita eri ihmisiä.

Ovat muuten myös ryhmä jonka tilanteeseen korona on vaikuttanut eniten negatiivisesti.

Minusta on selkeää, että tavallinen nuori nainen tapaa keski-arviolta päivässä ainakin 20 eri ihmistä (ystäviä, "tuttuja", orbitoijia jne).

Tavallinen nuori mies taas tapaa ehkä keski-arviolta 2 eri ihmistä päivässä.

Siitä tietää että nuoret naiset ovat vähintään 10x pahempia taudin levittäjiä.

Tutkimusten mukaan naiset ovat hygieenisempiä. Googlaa vaikka. Tämän olen myös todennut omien kokemusteni perusteella, tutkimukset vain vahvistavat premissiä.

Oma kokemus on täysin päinvastainen. Naiset ovat todellisia sottapyttyjä ja heidän asunto on karmeassa kuosissa.

Se myös kertoo paljon, että tunnetusti naisten vessat ovat siivoajien mielestä aina törkyisempiä kuin miesten vessat.

Miesten vessat ovat siivoajille naisten vessojen jälkeen oikea paratiisi.

Vierailija
22/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yllätys että nuoret naiset ovat suurin ryhmä palvelu- ja sosiaalialoilla? Kohtaavat päivän aikana useita eri ihmisiä.

Ovat muuten myös ryhmä jonka tilanteeseen korona on vaikuttanut eniten negatiivisesti.

Minusta on selkeää, että tavallinen nuori nainen tapaa keski-arviolta päivässä ainakin 20 eri ihmistä (ystäviä, "tuttuja", orbitoijia jne).

Tutkimusten mukaan naiset ovat hygieenisempiä. Googlaa vaikka. Tämän olen myös todennut omien kokemusteni perusteella, tutkimukset vain vahvistavat premissiä.

Oma kokemus on täysin päinvastainen. Naiset ovat todellisia sottapyttyjä ja heidän asunto on karmeassa kuosissa.

Se myös kertoo paljon, että tunnetusti naisten vessat ovat siivoajien mielestä aina törkyisempiä kuin miesten vessat.

Entisenä siivoojana en voi allekirjoittaa tätä! Päinvastoin, miesten vessat ovat paljon törkyisempiä, vaikka niissä käydään vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuolla koronaa mutta mitä sitten? voi kuolla moneen muuhunkin asiaan.

Kuolleisuus ei ole lisääntynyt, eli korona ei lisää kuoleman todennäköisyyttä. Ne kuolee jotka kuolisi muutenkin. 

Voisi pikku hiljaa lopettaa paniikin lietsonnan

Tajuatteko te "ne kuolee jotka kuolisi muutenkin" - hokemaa toistavat, kuinka loukkaavaa tuo on? Olen riskiryhmässä, mutta olen myös pienen lapsen äiti, vaimo, aktiivinen kansalainen, työssäkäyvä ihminen. Oletko sitä mieltä että ei haittaa jos kuolen koronaa?

Vierailija
24/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps on tänäänkin tavattu enemmän kuin 20 ihmistä. En yhtään ystävää, tuttua tai taivaankappaleita.

Johtuu ihan siitä että olen töissä, pitää palvella asiakkaita. Kuten tuo sinua ennen sanoi.

Vierailija
25/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa lukea, korona plaaplaa, korona plööplöö. Tiedän että voin sairastua ja kuolla, niinkuin voin sairastua ja kuolla tuhanteen muuhunkin tautiin, todennäkisintä on, että kuolen johonkin muuhun sairauteen kuin koronaan (ei, se korona ei ole niin tappava, että tappaisia ihmisiä enemmän kuin kaikki muut taudit yhteensä).

Jos kuolen niin olen valmis, olen elänyt onnellisen elämän.

Vierailija
26/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ja kumppanit haluavat että pelkäisin henkeni edestä, kun työni vuoki sen pysty kuitenkaan välttelemään ihmiskontakteja tai estämään koronaan sairastumista?

T: Nuori lastenhoitaja.

Vierailija
27/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolleisuus ei ole lisääntynyt, eli korona ei lisää kuoleman todennäköisyyttä. Ne kuolee jotka kuolisi muutenkin. 

Tajuatteko te "ne kuolee jotka kuolisi muutenkin" - hokemaa toistavat, kuinka loukkaavaa tuo on? Olen riskiryhmässä, mutta olen myös pienen lapsen äiti, vaimo, aktiivinen kansalainen, työssäkäyvä ihminen. Oletko sitä mieltä että ei haittaa jos kuolen koronaa?

Kiitos luettelosta, muuten et olisikaan yhtään arvokas ihminen, mutta nyt kun tiedämme että olet äiti, vaimo, AKTIIVINEN kansalainen ja työssäkäyvä ihminen, niin kyllä nyt pisteesi nousivat hurjasti!

Vierailija
28/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo noi nuoret miehet jotka raapii percettään ja heittää pyyhkimättömän nakin housuihin valuttamaan ja luulee että käsienpesu on jotain syötävää onkin niitä kansanterveyden kirkkaimpia toivoja <3

Nuoret miehet ovat monesti omissa oloissaan, kotona pelaavat näinä aikoina.

He ovat kiltisti kotona eivätkä harrasta ihmiskontakteja.

Nuoret naiset taas, no tiedätte kyllä että ne pyörivät festareilla jne.

Kyllä, kun katsoo kuvia, niin pelkkiä naisiahan niillä festareilla tosiaan näkyy.

Vierailija
29/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisenä siivoojana en voi allekirjoittaa tätä! Päinvastoin, miesten vessat ovat paljon törkyisempiä, vaikka niissä käydään vähemmän.

Olen myös entinen siivooja ja voin allekirjoittaa että miesten vessat ovat törkysempiä.

Vierailija
30/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori nainen ja käynyt viimeisen puolen vuoden sisällä tasan kuusi kertaa ulkona :) eli ei sitä jokainen.

Öö.. Kuusi kertaa baarissa esim nyt kesällä on aika paljon, turhaan ylpeilet tuolla.

Vierailija
31/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
32/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset pitäisi kieltää!

Vierailija
33/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa lukea, korona plaaplaa, korona plööplöö. Tiedän että voin sairastua ja kuolla, niinkuin voin sairastua ja kuolla tuhanteen muuhunkin tautiin, todennäkisintä on, että kuolen johonkin muuhun sairauteen kuin koronaan (ei, se korona ei ole niin tappava, että tappaisia ihmisiä enemmän kuin kaikki muut taudit yhteensä).

Ihan hirveetä yolo-paskaa.

Ja entäs jos et kuolekaan? Vaan saat räkäkeuhkot ja veritulpan?

Vierailija
34/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä yolo-paskaa.

Ja entäs jos et kuolekaan? Vaan saat räkäkeuhkot ja veritulpan?

Tai jonkun sydänvian

Vierailija
35/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori nainen ja käynyt viimeisen puolen vuoden sisällä tasan kuusi kertaa ulkona :) eli ei sitä jokainen.

Öö.. Kuusi kertaa baarissa esim nyt kesällä on aika paljon, turhaan ylpeilet tuolla.

Kerran kk verikokeissa muuten vain sisällä :) baarit ovat muuten kamalia paikkoja.

Vierailija
36/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne pelkästään nuoret ole välinpitämättömiä ainakaan koronaan sairastuneiden ikähaarukkaa katsellessa.

Vierailija
37/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismia nuoria naisia vastaan, vaikka onkin totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan