Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei 800mg buranaa auta? Menkkakivut!

Vierailija
14.08.2020 |

Töitä pitäis saada tehdyksi, mutta sattuu ihan hirveästi ja oon ravannut paskalla/ripulilla jo 4 kertaa tän aamun aikana. Miksei tuo määrä buranaa auta? Otanko lisää?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burana auttaa kun sen ottaa ennen kuin kivut alkavat. Jos kivut ehtivät alkaa niin itsellä ei silloin auta muu kuin aika ja ujellan sikiöasennossa pari päivää. Kuumavesipullo alavatsalla auttaa myös.

Mulla alkaa ensin tihkuvuoto ja kivut tulevat perässä. Kun vuoto alkaa, nappaan heti 400 mg Burana ja gramman panadolia ja otan sen 400 mg buranaa joka neljäs tunti ja panadolin joka kahdeksas parin ekan vuoto päivän ajan. Kun näin teen en kärsi kivuista lähes lainkaan.

Saman olen huomannut, kipuihin ei auta mikään jos ei ehdi ottaa lääkettä ennen niiden alkamista. Mikä käy todella usein sillä mulla on epäsäännölliset menkat ja alkavat lähes aina kivuilla ennen kuin huomaan vuota.

Omituista kerrassaan..

Vierailija
22/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, että pakki on sekaisin, jos syö noin paljon buranaa. Ota jotain vatsaystävällisempää särkylääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat + buranaa iso kasa = kauhea pieretys

Vierailija
24/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa, Panadolia JA lämpötyyny vatsalle.

Kaikki nuo kolme.

Vierailija
25/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Burana Capseja. Vaikuttaa tosi nopeasti.

Vierailija
26/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska burana on testattu koehenkilöissä, joilla ei ole kohtua, joka sotkee hyvää testaamista.

Koita alkoholia.

Vierailija
27/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa pahimpina hetkinä aiheuttaa jotain harhautuskipua, esim hakkaan varvasta pöydänkulmaan kovaa 15-30 min

Vierailija
28/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää kärvistelkö buranan tai panadolin kanssa, eivät ne mitään auta. Hakekaa apteekista naprokseenia, se auttaa oikeasti, kuten joku edellä kertoikin, ja sitä saa nykyään ilman reseptiä.

Vierailija
29/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on sietämättömät kk.kivut mennään lääkäriin tutkimuksiin eikä syödä pakettitolkulla käsikauppalääkettä.

Esim. endometrioosin voi leikata.

Vaihdevuosista: niissä ei ole mitään hyvää.

Joo, kivuliaat ja runsaat menkat loppuu, mutta tilalle saa parikymmentä muuta riesaa.

Ei kaikilla vaihdevuodet ole mitenkään vaikeat. Itselleni oli suuri helpotus.

Ap:n kannattaisi vastaisen varalle ostaa naprokseenia (Pronaxen) jota saa nykyään ilman reseptiäkin. On todella paljon tehokkaampi ja pitkävaikutteisempi lääke kuin ibuprofeeni. Lisäksi auttaa kivun alkusyyhyn eli kohdun kouristeluun. Mutta ei saa ottaa Buranan kanssa samana päivänä eli ei apua tähän hätään.

Nyt voit sen sijaan ottaa lisäksi parasetamolia, jos sinulla on sitä kotona. Se on turvallista ottaa lisänä tulehduskipulääkkeen ohessa ja tehostaa jonkin verran sen vaikutusta.

Olen aina luullut että naprokseeni on sellainen lääke jota annetaan migreeniin, hammassärkyyn ja leikkausten jälkeiseen kipuun parasetamolin lisäksi. Se vissiin ärsyttää kuitenkin enemmän vatsaa kuin Buranat jne?

Vierailija
30/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naproxeenin yhteydessä pitäisi ottaa vatsasuojalääkitystä, kuten Somac.

Vierailija
31/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 20 vuoden kipuilun jälkeen en ole päässyt endoleikkaukseen, koska kipuni ovat vain menkkojen aikaan. Edes opiaatit eivät auta.

Vierailija
32/32 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kivuliaat vuotopäivät ilman endometrioosiakin, jos ei käytä hormonalista ehkäisyä. Näin minulla. Burana +panadol, lämpö tyyny, kippura asento, liikunta helpottavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi