Käytätkö maskia?
Kommentit (15)
Riippuu siitä kuljenko julkisella. Käytän jos kuljen bussilla tai junalla. Mä kävelen kauppaan ja kouluun.
En käytä, mutta töissä on visiiri.
Mitä se auttaa? Käveletkö takaperin ja seisot sekä ihmisiin päin?
Laitan maskin heti kun sairastun, en ennen.
Töissä pakko käyttää.
Vapaa-ajalla; en todellakaan.
Käytän silloin, kun kuljen Helsingissä julkisissa
En.
Ei kiinnosta yhteistyö tässä paskassa yhteiskunnassa.
T: Koulukiusattu, Inttikiusattu ja työkiusattu.
En käytä. En ole vielä tarvinnut, kun en ole kulkenut julkisilla enkä käynyt yleisötapahtumissa enkä muissakaan ruuhkaisissa paikoissa.
En tällä hetkellä edes omista maskia. Varmaan hankin sellaisia piakkoin siltä varalta, että menen em. paikkoihin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Käytän kaupassa, apteekeissa, julkisissa, lääkärissä. Noh kaikkialla missä on ihmisiä sisätiloissa. )Ai että kun katseita tulee. Eilenkin joku naikkonen katsoi minua kuin jotain friikkiä 😅🤣😂 Onneksi en ole mikään muita matkiva sopuli vaan osaan ajatella omilla aivoillani ja minulla on itsevarmuutta edustaa omia arvojani.
Minä laitoin tänään kauppaan maskin. Muutama mummo tuijotti, mutta ei se mitään. Eiköhän olisi heilläkin hyvä olla maski. Kyllä ihmiset tulevien viikkojen aikana tottuvat maskeihin. 😷
Asun maalla väljästi, en oo vielä tarvinnut.
En käytä tänään kun en käyttänyt eilenkään.
En pidä tästä hallituksesta enkä sen suosituksista.
En. En liiku ruuhkaisissa paikoissa enkä ruuhkaiseen aikaan. Harkitsen kyllä maskin hankkimista erikoistilanteiden varalle.
Kuinkan jos seuraavaksi aletaan suositella rokotetta. Onko taas metiaväki terveyskeskuksen ovella aamuyumaan kameroineen kyttämässä kuinka moni noudattaa suositusta ;););););
En ole käyttänyt. Mutta jos tällä hetkellä menisin esim. junaan tai bussiin, niin luultavasti laittaisin. Tällä hetkellä kuitenkin ihmisiä on niissä taas paljon ja niissä ollaan pidempi aika.
Kaupassa käydessä en ole käyttänyt, mutta käynkin nopeasti ( toki voihan sen saada vaikka ovikohtaamisessa)