Ex-naisten elämän tehtävä on ilmeisesti olla hankala...
Kyllä taas on viime viikkoina todistettu että entisillä muijilla ei ole mitää muuta tekemistä elämässään kun keksiä mitä uskomattomampia valheita ja tarinoita entisistä miehistään ja solvata lapsille lasten isää ja hänen uutta puolisoaan. Ettekö te nuijat tajua että kun aikanne jauhatte sitä lööperiä niille lapsille niin ne viimeisellä tajuaa mikä valepukki äiti on, eikä loppupeleissä halua enää olla lojaali äidilleen?? Mitä järjee jauhaa jotai järkyttäviä valheita lapsille esimerkiks "iskä vaan tappelee uuden naisensa kanssa, ei niillä mene kovin hyvin, eroovat varmaan kohta" ja lapsi näkee isällään ettei asiat todellakaan ole noin. Voiko oikeesti entiset muijat olla noin tyhmiä???
Kommentit (22)
niin no. Tunnen eksäni kymmenen vuoden ajalta ja tiedän, että sitä ei voi kestää kukaan. Itse siedin viisi vuotta lasten takia. Joko uusi on hullu ja Se kestää tai uusi on täyspäinen ja eroa kohti ollaan menossa.
Mulle lapsi kertoo että exä ja sen nyxä tappelevat jatkuvasti. Mun ei tarvitse kertoilla mitään, kun lapsi kertoo sellaisia juttuja, etten niitä itse olisi osannut keksiä.
Eläköön exä miten haluaa. ja myös minä elän luten haluan. koska en hypi exän pillin mukaan, niin kuulen olevani hankala....omasta mielestäni elän vain omaa elämääni...
Olen ystäväpiirissä huomannu tuon saman ilmiön. Ensin sanotaan että ajatellaan lasten parasta kaikessa ja sit tehään kuitenkin kaikkensa että lasten liikkuminen äidin ja isän välillä olisi hankalaa. Minun mies muutti toisen naisen luokse 3 vuotta sitten meidän lapsen ollessa 11kk. Lapsi kulkee isän ja minun välillä sopimuksen mukaan ja silloin kun se kaikille sopii ja näistä on sovittu ilman riitoja, mielestäni se riitely ei miestä takaisin luokseni tuo, päinvastoin, ajan hänet kauemmas ja pahimmassa tapauksessa pois lapsen elämästä. Jotkut vaan kuvittelee että jos aikansa pelailee lapsen kustannuksella niin kyllä se isä sieltä viellä kotiin palaa.
Äiti voi käyttää lasta hyväkseen omiin narsistisiin tarkoituksiinsa ja lapsi vaikenee kauheistakin kokemuksista uskollisena äidille. Äidin vallan piiristä on vaikeaa irtaantua, koska äiti on elintärkeä. Jokainen vaikean äiti suhteen läpi käynyt tämän ymmärtää ja ette ns. uudet naiset tule sitä tyydystä saamaa, että lapset hylkäisivät äitinsä.
Mä oon tullut siihen tulokseen, että exillä on taipumus olla vaikeita =D
Tuntuu siltä, että vaikka kaksi kuinka fiksua ja mukavaa ihmistä eroaisi, niin aina toinen niistä flippaa eikä ole edes merkitystä, että kenestä se ero johtui tms, toisella vaan jotenkin menee kuppi nurin ja sitten aloitetaan terrorisointi.
Toisaalta, luultavasti siinä se terrorisoiva osapuoli vaan hakee huomiota ja kun sitä saa, niin jatkaa. Ja tarkoitan ihan mitä huomiota tahansa, provosoitui sitten se exä tai yritti sitten pysyä asialinjalla.
Meillä on kanssa tollanen kaikista asioista natkuttava lasten äiti jolle ei tunnu kelpaavan yhtään mikään, tehtiin niin tai näin niin kyllä on aina jostain sanomista. Lapsen haut on sovittu lastenvalvojallakin niin että minä haen lapset sillä käyn töissä 4km lasten äidin kodista, välimatka kotiemme välissä 30 kilometriä. Joka kerta kuitenkin hakiessani lapset on jonkin vialla, jos en ole myöhässä hakemassa lapsia olen liian ajoissa, (sovittu että haen 16:00, olen paikalla 15:50 liian aikaisin, 16:05 liian myöhään). Jos hän ei ole tuohon aikaan kotona, ilmoittaa siitä lasten kautta minulle ja valittaa perään lasten isälle että kun minä sovin lasten kautta asioita, asiat pitää sopia isän kanssa, ei kuitenkaan itse voi suoraan soittaa itse lasten isälle uusista aikatauluista. Viikonloppunäkemisten jälkeen on likapyykit pesty väärällä pesuaineella, kun niitä sit ei ole pesty niin valitetaan kun niitä ei olla pesty. Eli teki niin tai näin niin aina tulee sanomista. Nyt ollaankin annettu hänen itkeä aivan rauhassa eikä olla enää kommentoitu natkutusta millään tavalla :)
Jännä toinen ilmiö näitten jätettyjen ex-naisten keskuudessa on se että ensimäinen kommentti lasten isän uudesta naisesta on "exä olet kohta itsekkin" :D
Minut on jätetty ja olen exä mutta toivon koko sydämestäni että mieheni löytää vielä naisen joka on lapsillemme hyvä ja esimerkillinen "vanhempi" isän luona ja huolehtii lapsistamme kuin omistaan ja että jos hän löytää naisen elämäänsä että se liitto kestää vähintäänkin niin kauan että lapset ovat täysi-ikäisiä, mielummin miehen elämän loppuun asti niin että mies on onnellinen ja lasten ei tarvitse tavata montaa uutta puolisoa vaan pystyvät luomaan luottamus suhteen yhteen uuteen ihmiseen.
Minä en kyllä hetkeekään oota että lasten isä jättäs uuden naisensa, lapsethan siitä kärsii kun taas yks ihminen niiden elämästä lähtee pois. Uskomattomia toiveita oikeesti lasten ÄIDEILTÄ!!!
Maailma on täynnä tälläsia itsekeskeisiä narsisteja jotka ei osaa ajatella mitää muuta ko itteesä. Siihe et mies jättää löytyy kyl syy AINA jostai ihan muualta ko siitä uudesta naisesta.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 08:18"]
Minä en kyllä hetkeekään oota että lasten isä jättäs uuden naisensa, lapsethan siitä kärsii kun taas yks ihminen niiden elämästä lähtee pois. Uskomattomia toiveita oikeesti lasten ÄIDEILTÄ!!!
[/quote]
Et vai? Mun eksällä on ehkä meneillään n. 7. uusi kiva äitipuoli, johon tutustua. Osalla on ollut lapsiakin, joten näitä ex-sisarpuolia tai mitä lieneekään on varmaan jo tusina. Ei se ensimmäinen tai ehkä seitsemäskään ole vielä se jonka kanssa sitoutua kunnolla. Lapsemme ovat jo aika isoja ja suhtautuu uusiin äitipuoliinsa aika huvittuneisesti. Usein ne akat alkaa marmattamaan kun niitä ei oteta tosissaan ja sitouduta niihin. Ei lapset jaksa enää. Ne tietää, että vuoden kuluttua iskän kotona häärää taas ihan uusi pirkko.
Entinenkin muija on joskus ollut ihana ainutlaatuinen rakastettava morsio. Nykyinen narskupaskapetturipukki on ollut se ainoa oikea.
Se miten suhtautuu nykyisiin entisiin kumppaneihinsa kertoo ihmisestä enemmän kuin mikään mitä hän sanoo.
Mä en tunne kaveripiiristäni ketään, joka tuollalailla käyttäytyisi. Ja suurin osa meistä on exiä.
Aika helmen mieheksi sinä aikanaan valitsit! Oletko ollut yhtä "onnekas" vastaisuudessakin ;D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 08:18"]
[/quote]
Et vai? Mun eksällä on ehkä meneillään n. 7. uusi kiva äitipuoli, johon tutustua. Osalla on ollut lapsiakin, joten näitä ex-sisarpuolia tai mitä lieneekään on varmaan jo tusina. Ei se ensimmäinen tai ehkä seitsemäskään ole vielä se jonka kanssa sitoutua kunnolla. Lapsemme ovat jo aika isoja ja suhtautuu uusiin äitipuoliinsa aika huvittuneisesti. Usein ne akat alkaa marmattamaan kun niitä ei oteta tosissaan ja sitouduta niihin. Ei lapset jaksa enää. Ne tietää, että vuoden kuluttua iskän kotona häärää taas ihan uusi pirkko.
[/quote]
Minä joka valitsin helmeni vastaa: ongelma on se, että miehen mielestä minä olen hänelle yhä se ainoa oikea. Mutta nyt kun mua ei saa, ei kelpaa oikein kukaan kuin hetken hurmaksi. Yksin se ei osaa olla, mutta kun kukaan ei oikein tunnu hyvälle sittenkään pidemmän päälle. Näin voi käydä, mutta minä olen tyytyväinen yksin. En ehkä ole avioliittoihminen.
Minua eksäni säälittää ja mieluummin näin, että kierrättää niitä akkoja, kuin sitoutuu huonoon. Deittailin minäkin ainakin 30 kertaa, ennen kuin löytyi joku jonka kanssa mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Se, että se ei kestänyt on enemmänkin minun syyni.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 07:54"]
Kyllä taas on viime viikkoina todistettu että entisillä muijilla ei ole mitää muuta tekemistä elämässään kun keksiä mitä uskomattomampia valheita ja tarinoita entisistä miehistään ja solvata lapsille lasten isää ja hänen uutta puolisoaan. Ettekö te nuijat tajua että kun aikanne jauhatte sitä lööperiä niille lapsille niin ne viimeisellä tajuaa mikä valepukki äiti on, eikä loppupeleissä halua enää olla lojaali äidilleen?? Mitä järjee jauhaa jotai järkyttäviä valheita lapsille esimerkiks "iskä vaan tappelee uuden naisensa kanssa, ei niillä mene kovin hyvin, eroovat varmaan kohta" ja lapsi näkee isällään ettei asiat todellakaan ole noin. Voiko oikeesti entiset muijat olla noin tyhmiä???
[/quote]
Tyhmillä miehillä on tyhmät muijat, ei kai tuota nyt tarvi noin suureen ääneen ihmetellä.
Meillä sen paskanpuhumisen hoitaa exän uus nainen,solvaa mun lasta ja yritti suojella miestään eli mun exää kun pahoinpiteli mun lapsen.Kaiken huippu tonkin lisäksi että sanoo olevansa hoitsu,ilmeisesti siis vaan opiskelee siksi,mutta kun lapseni on tullut siellä kipeäksi niin edes särkylääkettä eivät ole voineet antaa eikä lääkäriin viedä niin että minun piti se tehdä(ensin ajaa lähes 200km suuntaansa..)Toivottavasti nauta saa äijänsä kanssa mitä ovat lapselleni tehneet.Enää ei lapseni sinne mene,eivätkä kyllä ole pyydelleetkään.Uskon että tämä nainen kateellinen lapselleni,onhan hän tehty kun exäni oli nuori ja mielenterveyskin vielä suurinpiirtein tallella ja vieläpä esikoinen.Uskon että tätä naista syö nämä asiat.Silti aika karua kohdella toisen lasta kuin paskaa,ihan kun en saisi tietää
Meillä sujuu kaikki hyvin miehen exän kanssa aina kun on parisuhteessa, ja näitä "uusia isiä" on riittänyt näihin vuosiin, äiti on lapselle aikoinaan eron jälkeen kertonut että etsitään sinulle uusi isi kun isä meni ja löysi uuden puolison. Lapsella siis on isäpuolet vaihtuneet, nuolee sitten haavojaan meillä, onneksi meidän parisuhde on vakaa. Ja joka kerta kun suhde alkaa kariutua alkaa kiusanteko meille päin ja yleensä kohteena olen minä, haukkumista, en saa hoitaa lasta puhelua jne. tulee. Onneksi mies ei lähde entisensä tasapainottomuuteen mukaan vaan lojaali tälle meidän perheelle.
Nyt lopetetaan sitten se yleistys, saman tien.
Itse olen hyvä exä. En koskaan hauku lasten isää, vaikeuta tapaamisia, mussuta yhtään mitään. Elatusmaksu on pieni, mutta en jaksa valittaa edes siitä. Olen tyytyväinen elämääni, ei se ole minulta pois, jos mies ei halua maksaa omasta lapsestaan enempää.
Mä olen ollut lähi-äitipuoli kohta 14v ja en allekirjoita ap:n väitettä. Miehen exä on mukava nainen ja ollaan pystytty aina hoitamaan lapsen asioita sovussa, jopa ilman miestä ollaan yhdessä käyty katsomassa lapsen koulujuhlia, vietety synttäreitä tai kahvisteltu lasta viedessä/hakiessa. Kun on ero aikanaan hoidettu fiksusti niin ei ole jäänyt kellään mitään hampaankoloon.
Kyllä sustakin vielä ex tulee, odota vain.