Mun mies on ihan toope
Jos näytän hänelle jonkin mielenkiintoisen artikkelin, takertuu heti alkuunsa johonkin aivan epäollenaiseen eikä pääse siitä yli eikä ympäri. Näytin esim. tekstin kasvattamisesta ja siellä oli "jos lapsi kaataa esineen, se ei ole lapsen vika vaan suunnittelijan, joka sen on siihen paikkaan laittanut..". Mies takertui tähän, eikä eteenpäin päässyt. Jauhoi, että siis miksi siinä ei lue että ÄIDIN TAI ISÄN vika, minkä ihmeen suunnittelin, tarkoittaako että se tapahtuu jossain museossa vai?! Totesin, että niin missä tahansa tilassa asia tapahtuu, voi miettiä, onko syy ympäristön (kotona vanhemman) vai lapsen. Mies ärisi vain tätä sanaa, siis suunnittelija, sanoisi suoraan että äiti tai isä!
On todella uuvuttamaa elää ihmisen kanssa, joka on noin palikka! Vuosi vuodella ärsyttää enemmän. Haluaisin hyviä keskusteluja, mutten jaksa edes aloittaa, koska tyssäävät kuitenkin. On hidas ja avuton, huokailee ja voivottelee, suhtautuu kaikkeen negatiivisesti. Nuorempana oli toimeliaampi ja aktiivisempi ja se peittosi älypuolta, mutta nykyään..apua.
Kommentit (5)
Sanon suoraan. Mutta arjessa on hirveää, kun mies on tuollainen. Jumittuu tekemissäkin aivan epäollenaisuuksiin ja sitten huokailee että hohhoijaa kun ikinä ehdi mitään ja aina tulee kiire.... Se avuttomuus:/
Kaupassa miehelle luvattiin erehdyksen hyvittämiseksi korvaus toiselta kassalta. Mies oli mennyt sinne toiseen paikkaan ja myyjä oli pyytänyt tuotteessa olleen hinnan. Mies oli maksanut ja marmattanut asiaa autossa lapsille, että alennus piti saada eikä saadakaan prkl! Hohhoijaa että voi mennä pieleen. Kotona valitti minulle. Kysyin, mitä se kakkosmyyjä sanoi kun kerroit että sinulle luvattiin alennus. Mies tokaisi, että no ei hän mitään sille sanonut, rahallahan sen tuotteen kotiin sai. Eli mies tollikka ei ollut edes avannut suutaan, ja sanonut, että hei hänelle luvattiin hyvistys. Mulle sitten että voi voi, näin se nyt meni, mitäs se sulle kuuluu (kun annoin vähän palautetta miten avuttomana taas lastenkin edessä oli..). Tällaista sen kanssa. Millaisen mallin tuo mies aikuisena oiken lapsillemme antaa?! ap
Oi, kuulostaa niin tutulta. Epäolennaisuuksiin jumiudutaan ja asiat jää puolitiehen/hoitamatta, jos en ole selän takana varmistamassa. Mies onkin ihan pian ex, ei nyt vain tän takia tosin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 13:07"]
Oi, kuulostaa niin tutulta. Epäolennaisuuksiin jumiudutaan ja asiat jää puolitiehen/hoitamatta, jos en ole selän takana varmistamassa. Mies onkin ihan pian ex, ei nyt vain tän takia tosin.
[/quote]
Mitkä syyt teillä eroon? Minä mietin asiaa jo liian paljon.. ap
Joo, tuollaiset lillukanvarsiin takertujat ovat aika rasittavia. Mikset sano sitä suoraan sille?