Rauhoittava KEINUTUOLI 5-10-vuotiaalle?
Kuka tietäisi, mikä keinutuoli sopisi tuon kokoiselle, sisäkäyttöön? Mistä sellaisia saa? itse olen nähnyt vain pienten lasten keinutuoleja ja isoille ihmisille sopivia.
Olisin kiinnostunut myös jos joku tietää, onko SIVUTTAIN keinuvia keinutuoleja olemassa!? Myös muut vinkit otetaan vastaan.
Haluaisin sekä rauhattomalle 5v pojalleni (että itselleni)rauhoittumistuolia. Omasta mielestäni tavalliset keinutuolit ovat epämukavia, olen itse 150 cm eli lyhyt ja poikani 110 cm.
Kommentit (4)
Mielenkiintoni heräsi pussia kohtaan. Voitko Piipliisi kertoa pussista tarkemmin minkä merkkinen ja mistä saa? Oma poikani on vaikeasti hypotoninen, joten olen miettinyt Malikkeen aurinkokeinua, mutta on niin kallis etten raski ostaa
Kysypä keinuja (mm ko pussikeinua) tämmöiseltä trapiavälineitä valmistavalta firmalta kuin Bambi, omistaja Veli-Matti Käsnänen; sähköposti: bambi@elisanet.fi, puh 0400-531 250.
ikealla on ainakin myytävänä eräänlaisia keinupusseja... löytyy kuva ikean sivuilta...ainakin oli aikaisemmin...
Ei kylläkään milläänlailla verrattavissa maliken aurinkokeinuun, mutta tsekkaa kuvat
Toimintaterapiassa poikani piti suunnattomasti kattoon ripustettavasta " pussista" , johon hän kiipesi aina tunnin lopuksi ja veteli itselleen narulla vauhtia tarpeen mukaan. Sellaisen saa asennettua omaankin kotiin, vaatii vaan kunnon kattopulttauksen.
Pussin saa myös kätevästi pois tieltä kaappiin kun sitä ei tarvitse.