Naisen laukeaminen:
Mitäs mieltä muut miehet olette? Osa daameista laukeaa huutaen ja raivokkaasti lantiotaan heittelehtien: Suuseksissä saa korviaan varoa ;D Nämä naiset supistelevat emätintään ja tämä laukaisee minutkin - ihania naisia kertakaikkiaan.
No, sitten jotkut vain värisevät. Siis emätin ei syki. Ei hyvä. Huonompi on vain ei lainkaan laukeava tyyppi.
-Orgasmeissa on eroja, kuten...
Kommentit (15)
ja suorastaan laueta kun saa orgasmin
http://www.whoresinc.com/tgp/allhairy/006/images/13.jpg
ompa seksikäs nainen!!!
ihanan karvainen
-mici-
Minä kyllä muistan feikatessakin supistella lantionpohjan lihaksia. Täydestä menee, eikä osu miehen itsetuntoon :D.
..vaihtosupistajat:
***** Cylinder (sylinteri)
**** Improved Cylinder (parannettu sylinteri)
*** Modified (puolisuppea)
** Improved Modified (3/4 suppea)
* Full (täyssuppea)
Toimii myös naisiin.
mä kun laukeen niin sitä ei voi olla huomaamatta, valun kuin joki ja pimppi sykkii kalun ympärillä, ja ei siinä voi olla yhdessä kohtaa kuin jäykkä p...ska. ; )
Öööö...ei sen tarvitse sykkiä, mutta on kieltämättä tajuttoman ihanaa jos nainen ainakin jollain tavoin ilmaisee että nyt tulee ja tuntuu hyvältä. Meillä kun on lapsia nukkumassa, pitää olla hiljaa, niin vaimo kun tulee....puristaa melkoisen kovasti itseään vasten, ja....no loput ehkä on tiedossa / arvattavissa. Mutta täytyy sanoa että jos nainen ei saa, tuntuu että jotain jää saamatta, vaikka tiedänkin että homma ei toimi samalla tavalla kun miehellä ja että hommasta voi nauttia tosin paljon muullakin tavoin kuin loppuhuipenuksella niinkuin miehet.
Ei tarkoita kylläkään sitä että pitäisi feikata. Siitä kun yhden kerran jää kiinni, sitten ei enää ikinä usko mihinkään. Älkää kokeilko.
-K-
Hyvin pitkään on kuviteltu naisten orgasmi mystiseksi magmaatioksi. Kuitenkin voinemme lähihistoriasta nähdä viitteitä ettei näin kuitenkaan ole, vaiikkakin ristiriitaisia psemastioita on laajalti levitelty.
Jo pelkästään tämän perusteella ja ehkä ainostaan siksi tulkitsen tämän ketjun alulle panijan kirjallisen kodeganssin täydelliseksi hölynpölyksi.
Siis orgasminhan on naisella juurikin sitä, että pimppu supistelee. Jos ei supistele = ei orgasmia.
T: nainen, joka saa aina
Aloitetaanpa nyt näin. Nainen ei välttämättä ole mikään kiljukaula, vaikka saakin mitä uskomattomampia orgasmeja. Mulla oli kotona asuessani poikaystävä ja hän oli meillä öitä useamman vuoden kestänyt suhde. Jostahin syystä halusin säästää isäparkaani (joka muutenkin huolissaan tyttärestään) noilta ääniltä. Näinpä olen kyllä joutunut myöhemmille kumppaneille selittämään, miksi vaan pihisen hiljaa tai puren hampaita yhteen tms. Olen vaan niin oppinut olemaan hiljaa, silti nautin mielettömästi seksistä vasta nykyinen mieheni on saanut minut unohtamaan tuon äänen hillitsemisen. Mutta en usko tuohon jumalattoman ääntelyn olevan edelleenkään luontaista. Ja nyt, ette hauku, tämä on vain mielipiteeni asiasta, vaikka seksistä olen aina nauttinut ja saanut.
Voi herran jestas näitä juttuja! Peräkammarin poijjaat tuntuvat olevan oikealla asialla.
Pitäisiköhän täälläkin olla joku rekisteröintijuttu?
M60?
Ei huutaminen tai kiemurtelu ole tae kunnon orgasmeista, ei edes pillun supistelu. Mulla kokemus on kiinni siitä, millä tavalla saan orgasmin. Monesti rintojen hyväily miehen tekemänä antaa voimakkaimmat orgasmit (koskemista pilluun ei lainkaan) ja supistelut tuntuvat kohdussa, ei pillussa. Myös nukkuessa saadut orgasmit ovat hyvin vahvoja. Myönnän olevani aika äänekäs petipuuhissa, mutta osaan tarvittaessa hillitä itseni ja sekään ei heikennä tuntumaa. Mutta kyllä pidän siitä, kun miehestä lähtee ääntä petipuuhissamme.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2005 klo 18:47"]
Mitäs mieltä muut miehet olette? Osa daameista laukeaa huutaen ja raivokkaasti lantiotaan heittelehtien: Suuseksissä saa korviaan varoa ;D Nämä naiset supistelevat emätintään ja tämä laukaisee minutkin - ihania naisia kertakaikkiaan.
No, sitten jotkut vain värisevät. Siis emätin ei syki. Ei hyvä. Huonompi on vain ei lainkaan laukeava tyyppi.
-Orgasmeissa on eroja, kuten...
[/quote]
Jotkut taas ei laukea vaikka kuinka koittaisivat sillä eivät voi rentoutua tarpeeksi
..tai eivät tee itse mitään tyydytksensä eteen.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:13"]
..tai eivät tee itse mitään tyydytksensä eteen.
[/quote]
Tai sitten vika yksinkertaisesti on kirnuajassa;)
telkkari. Kauhea prätkätys ja savu. Siis SAUHU. Kauhee kouggemus.
-Viropoigystävä-