Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä maassa olet syönyt parasta pizzaa?

Vierailija
14.08.2020 |

Itsellä ehkä Usassa, San Franciscossa. En muista pizzerian nimeä tosin. Raaka-aineet ensiluokkaisia ja maku ihan uskomaton. 🤤

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa. Italian pizzat oli huonoimmat. Niihin ei juuri koskaan kuulunut lihaa, korkeintaan parman kinkkua muutama hassu viipale.

Vierailija
2/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa paikasta joka on lähellä merta. Täytteet oli mereneläviä ja todella tuoreita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa tietysti. Se tunnelma, joka siellä siellä pikkukadulla oli, kohotti sen pitsan maun potenssiin kymmenen. 

Vierailija
4/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa. Olen kyllä matkustellut myös Italiassa mutta kun siellä on niin taivaan herkullista muutakin ruokaa, olen vain Napolissa kerran syönyt pizzan. Ei se hassumpaa ollut mutta en sitä parhaana syömänäni pizzana pitänyt.

Vierailija
5/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä Italia. Japanissa oli huonoja pitsoja.

Vierailija
6/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, mutta Englannissa, pienessä maalaisravintolassa pizza oli todella maailman parasta.

Vierailija
7/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa

Vierailija
8/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa. Suoraan puu-uunista pizza margarita.

Vierailija
9/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tekemäni taitaa kyllä olla edelleen paras. Teen kyllä Italian tyyliin avotulella pitsakivellä ja olen harjoitellut ja kokeillut asiaa viimeiset 32 vuotta :) Kotona saa juuri niistä aineista mistä haluaa.

Mutta Italiassakin olen kyllä syönyt todella hyvän pitsan, samoin Ranskassa. 

Osaatteko sanoa mikä mahtoi olla se juju mikä teki syömästäsi parhaasta pitsasta juuri sen maistuvimman. pitsankehittelyprojektini jatkuu yhä :D 

Vierailija
10/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa. Italian pizzat oli huonoimmat. Niihin ei juuri koskaan kuulunut lihaa, korkeintaan parman kinkkua muutama hassu viipale.

Itslialaisiin pitsoihin ei ole koskaan kuulunut mättää ja sekoittaa paljon täytteitä!

Vierailija
11/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ehkä elämäni parasta pizzaa sinänsä ollut, mutta kinkku-ananaspizzaa oli syötävä Honolulussa rantaravintolassa auringonlaskun aikaan ja kokonaisuus oli tunnelma huomioiden ylittämätön. 

Vierailija
12/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa. Italiassa pizzat oli pahoja. Pidän runsaista täytteistä.

Vierailija
13/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itslialaisiin pitsoihin ei ole koskaan kuulunut mättää ja sekoittaa paljon täytteitä!

Italia on KÖYHÄ maa.

Vierailija
14/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Suomessa sitten perussettip on tuplasalami, kebabliha, kinkku, tonnikala, ananas ja jalapeno. 🤢

Vierailija
15/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa.

Vierailija
16/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tekemäni taitaa kyllä olla edelleen paras. Teen kyllä Italian tyyliin avotulella pitsakivellä ja olen harjoitellut ja kokeillut asiaa viimeiset 32 vuotta :) Kotona saa juuri niistä aineista mistä haluaa.

Mutta Italiassakin olen kyllä syönyt todella hyvän pitsan, samoin Ranskassa. 

Osaatteko sanoa mikä mahtoi olla se juju mikä teki syömästäsi parhaasta pitsasta juuri sen maistuvimman. pitsankehittelyprojektini jatkuu yhä :D 

Varmasti pitsataikina on ratkaiseva eli tietyt vehnäjauhot, taikinan käsittely ja pohjan ohuus. Valmiin pitsan päälle tuoreita yrttejä ja aina loraus oliiviöljyä. /nro 8

Vierailija
17/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia

Vierailija
18/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa. Dagens Mikkelissä. 

Vierailija
19/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa pizzat ovat huonoja. Ohuita ja liian vähän täytteitä. Eivät käytä edes valkosipulimurskaa tai pizzamaustetta.

Kuopion Merhabasta saa kunnon pizzaa. Täytteitä on runsaasti ja hintakin vain 6€. Maku on korviahivelevä, pizza al dente.

Vierailija
20/62 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa kasvispitsa (olen sekasyöjä)