Jatkuva panetus...
Miten ihmeessä mua voi panettaa koko ajan? Tänäänkin sormettanut jo 2 kertaa ja taas vaan tekee mieli.
En ole raskaana eikä ole ovulaatio tms. Himot vaan ihan sairaat ja pimppi märkänä koko ajan O_o
Ihanan kamalaa.
Kommentit (48)
Mä en anna kenelle tahansa, vaikka hirveesti panettaakin. Miehen pitää olla komea, lihaksikas, hoikka, isokullinen ja sellainen panija, että saan takuuvarmasti orkun. Kauheeta tämä on sanoa, mutta en enää tässä iässä huoli kuin alfa-uroksia. Näin on varmasti laita monen muun 45-vuotiaan kypsän, eronneen naisen. Vaatimustaso kasvaa roimasti iän myötä.
Moi taas :)
edelleen panettaa koko ajan ja sormet käy 2-3 kertaa pvssä." Kiva " kuulla, että muitakin on jotka kärsii jatkuvasta panetuksesta. Naisilla tämä kai on harvinaisempaa.
Mä en nussi kun haaveissani ja miehen kanssa sen max 1 x kk :( pettää en halua, mutta kauhea kullin kaipuu on. Sormetus ei oo sama kun kunnon nainti.. pimpsaan tai peppuun. Jatkan unelmointia ja sormetusta.
Himokasta syksyä kaikille ;)
ap
Mulla sama ongelma eli jatkuva panetus ja siis olen mies!!! Vedän välillä 3 tai useemman kerran käteen päivässä ja silti kyrpä seisoo ja tekee mieli lisää.. Ja jo pitkään tehnyt mieli nuolla pillua..mutta kun saiskin sitä NAISTA!!!
Mulla sama ongelma eli jatkuva panetus ja siis olen mies!!! Vedän välillä 3 tai useemman kerran käteen päivässä ja silti kyrpä seisoo ja tekee mieli lisää.. Ja jo pitkään tehnyt mieli nuolla pillua..mutta kun saiskin sitä NAISTA!!!
Mikä ihme noin paljon panettaa? / vilivallaton
Mahtavaa kuullä, että ihmisiltä löytyy seksihimoja. Ilman seksiä maailma olisi tylsä paikka ja te itseään sormettavat neitoset saitte myös mun oloni kiihottuneeksi. Olen mies ja kulli kyllä kovenee teitä ajatellessa. Mullakin on tunne, että epänormaalisti jatkuvasti hyväilen kyrpääni, haluan runkata ja nautiskella kyrvästäni. Jos haluatte vaihtaa ajatuksia niin kirjoittakaa fantasia438@ymail.com
Tänään piti sormettaa ihan työpaikallakin. Se teki asiasta vielä kiihottavampaa, että työpöydän vastakkaisella puolella istuu oikea söpöliini komistus. Huomaamattomasti vain vein sormet hameen alle ja aloin hinkata. Pieni voihke pääsi, kun orkku tuli. Ei voinut mitään. Mulla on pikkujouluihin mennessä tavoitteena saada toi komistus sänkyyni. Saa nähdä, kuinka onnistun.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:59"]
naittaa jatkuvasti naikaa miehet mua
[/quote]
[/quote]