Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva panetus...

Vierailija
14.08.2013 |

Miten ihmeessä mua voi panettaa koko ajan? Tänäänkin sormettanut jo 2 kertaa ja taas vaan tekee mieli.

En ole raskaana eikä ole ovulaatio tms. Himot vaan ihan sairaat ja pimppi märkänä koko ajan O_o

Ihanan kamalaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Oon 13v tyttö ja kauhea panetus pimpassa koko ajan. Tulee sormetettua päivässä 7-6 kertaa. Oon miettiny et vaikuttaako tää lasten saantiin jos sormettaa koko ajan? :/

Sormetan 2 tai 3 sormel mut ei auta. Vauhdin lisääminen helpottaa vähän mutta ei kauaaa.

Sähköhammasharja on hyvä keino;) Pitäskö tässä vaan saada vähän munaa jalkojen väliin vaa mikä auttas ;)

Vierailija
2/48 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 13:41"]

Moi taas :)

edelleen panettaa koko ajan ja sormet käy 2-3 kertaa pvssä." Kiva " kuulla, että muitakin on jotka kärsii jatkuvasta panetuksesta. Naisilla tämä kai on harvinaisempaa.

Mä en nussi kun haaveissani ja miehen kanssa sen  max 1 x kk :( pettää en halua, mutta kauhea kullin kaipuu on. Sormetus ei oo sama kun kunnon nainti.. pimpsaan tai peppuun. Jatkan unelmointia ja sormetusta.

Himokasta syksyä kaikille ;)

ap

[/quote]

tule pelaan aapeliin niin jutellaan privana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua löytyy ja me kerromme mistä! Katso kaikki seuranhakupalvelut ja niiden arvostelut Seksiseura blogista. Järjestä seksitreffit helpommin kuin koskaan ennen, mukana myös kaikki ilmaiset sivustot!

Vierailija
4/48 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni töissäkäynti rajoittaa seksielämääni,hemmetti. Aamusta iltaan märkänä, mutta oikeeta kullia ei saa kun kerran päivässä. Mies ei pysy tahdissani, onneksi nuolee aamuin illoin. Oon raskaana ja siitä kai nää himot johtuukin. Ennen riitti pari kertaa viikossa. Tarttis varmaan olla joku nuori kolli kolli jolla seisois koko ajan..n29

Vierailija
5/48 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta tää on kyllä yhtä kärsimystä miehenä lukea miten naisia himottaa... Itelläkin tekis mieli niin paljon naista ettei mitään rajaa. varmaan pitäis lähteä baariin vähän illemalla..

Vierailija
6/48 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hirveä panetus aina kun on vähääkään stressiä, tänään käyttänyt oman käden oikeutta varmaan 9 kertaa. Opiskelu stressaa. Ilman stressiäkin kyllä panettaa lähes aina. Kumppani matkalla tän viikon. Oon miettinyt et tää ainainen panetus on helvetistä, mut periaatteessa oon tyytyväinen. Miten oonkin näin seksuaalinen :/ Pillerit on harkinnassa mut pelottaa jos tulee haluttomuus, ihan uutta olisi se mulle. Mitenköhän muuttuisin :o mut kyllä tämä elämää vaikeuttaa kun ajatukset harhailee aina seksissä. Kohtalontovereita?

Vierailija
7/48 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ainakin miespuolinen kohtalontoveri. Mullakin stressi kun on pääsykokeet edessä ja siitä johtuva sairaalloinen panetus. Lukemiseen tai muuhunkaan ei voi keskittyä ollenkaan, kun mielessä ei pyöri mikään muu kun seksi.  Muutenkin kyllä panettaa jatkuvasti melkeen koko ajan, mutta tässä elämäntilanteessa se haittaa paljon enemmän. Sulla tosin parempi tilanne vaikka kumppanis onkin matkoilla koska mulla ei oo edes vakkaria.. Aika synkkäähän tää on kun on pakko turvautua omaan käteen päivittäin. Mutta hyvä että edes hetkeks auttaa. 

Niin ja etsä piltsuja tarvii, jos pelkäät että muuttaa haluja liikaa. Koklaa vaikka kierukkaa tai jotain muuta ehkäsyä? En tiedä tosin nekin vaikuttaa eri tavalla eri naisiin.. Ilman haluja olisi kyllä aika paska elää. Mut kyllähän tää panetus alkaa rasittaa kun ei siis voi mihinkään muuhun keskittyä vaikka pitäisi.

Vierailija
8/48 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:28"]Löytyy ainakin miespuolinen kohtalontoveri. Mullakin stressi kun on pääsykokeet edessä ja siitä johtuva sairaalloinen panetus. Lukemiseen tai muuhunkaan ei voi keskittyä ollenkaan, kun mielessä ei pyöri mikään muu kun seksi.  Muutenkin kyllä panettaa jatkuvasti melkeen koko ajan, mutta tässä elämäntilanteessa se haittaa paljon enemmän. Sulla tosin parempi tilanne vaikka kumppanis onkin matkoilla koska mulla ei oo edes vakkaria.. Aika synkkäähän tää on kun on pakko turvautua omaan käteen päivittäin. Mutta hyvä että edes hetkeks auttaa. 

Niin ja etsä piltsuja tarvii, jos pelkäät että muuttaa haluja liikaa. Koklaa vaikka kierukkaa tai jotain muuta ehkäsyä? En tiedä tosin nekin vaikuttaa eri tavalla eri naisiin.. Ilman haluja olisi kyllä aika paska elää. Mut kyllähän tää panetus alkaa rasittaa kun ei siis voi mihinkään muuhun keskittyä vaikka pitäisi.
[/quote]

No hyvä et joku löytyy ketä kärsii samasta! Kondomit nyt käytössä, mutta häiritsee se että sitten puuttuu täysi sponttaanius, jota juuri kaipaan. Ja ei mieskään kondoomista niin välitä :D Kierukkaa en haluaisi, sattuu laittaminen aivan helvetisti. Tai en uskalla hormonaalista ehkäisyä kun pohdituttaa juuri sivuvaikutukset. Tietty kuparikierukassa ei tätä ongelmaa, mutta en haluaisi sitä pitkine jopa puolen vuoden alkuvuotoineen ym. Ja lääkärit karttaa tätä synnyttämättömillä. Ei taida olla oikein olla mun ongelmaan mitään täysin hyvää ratkaisua hah :D kondomilla kai jatkettava Äh vituttaa

Vierailija
9/48 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa äskeiseen et mitä mä miehelle tästä avaudu : ' noh tuleepa palstalaisille pohdittavaa ja neuvontaa! Mietteitä otan vastaan

Vierailija
10/48 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:28"]Löytyy ainakin miespuolinen kohtalontoveri. Mullakin stressi kun on pääsykokeet edessä ja siitä johtuva sairaalloinen panetus. Lukemiseen tai muuhunkaan ei voi keskittyä ollenkaan, kun mielessä ei pyöri mikään muu kun seksi.  Muutenkin kyllä panettaa jatkuvasti melkeen koko ajan, mutta tässä elämäntilanteessa se haittaa paljon enemmän. Sulla tosin parempi tilanne vaikka kumppanis onkin matkoilla koska mulla ei oo edes vakkaria.. Aika synkkäähän tää on kun on pakko turvautua omaan käteen päivittäin. Mutta hyvä että edes hetkeks auttaa.  Niin ja etsä piltsuja tarvii, jos pelkäät että muuttaa haluja liikaa. Koklaa vaikka kierukkaa tai jotain muuta ehkäsyä? En tiedä tosin nekin vaikuttaa eri tavalla eri naisiin.. Ilman haluja olisi kyllä aika paska elää. Mut kyllähän tää panetus alkaa rasittaa kun ei siis voi mihinkään muuhun keskittyä vaikka pitäisi. [/quote] No hyvä et joku löytyy ketä kärsii samasta! Kondomit nyt käytössä, mutta häiritsee se että sitten puuttuu täysi sponttaanius, jota juuri kaipaan. Ja ei mieskään kondoomista niin välitä :D Kierukkaa en haluaisi, sattuu laittaminen aivan helvetisti. Tai en uskalla hormonaalista ehkäisyä kun pohdituttaa juuri sivuvaikutukset. Tietty kuparikierukassa ei tätä ongelmaa, mutta en haluaisi sitä pitkine jopa puolen vuoden alkuvuotoineen ym. Ja lääkärit karttaa tätä synnyttämättömillä. Ei taida olla oikein olla mun ongelmaan mitään täysin hyvää ratkaisua hah :D kondomilla kai jatkettava Äh vituttaa

[/quote]

Kiva kuulla että tollasia noin himokkaita spontaaneja naisia löytyy niin kuin sä:) miehes saa kyllä olla helvetin iloinen susta. Niin ja kukapa siitä spärdäristä nyt tykkää. En itsekkään tykkää juuri sen takia, että hidastaa hommia ikävästi ja ei tunnu ollenkaan niin hyvälle(ikään kuin este). Joskus himot saattaa vaan viedä järjen päästä, ja ehkäisystä ei välitä kun seksi on niin intohimoista... Ehkäisemätön naiminen on vain uskomattoman kiihottava ajatus :P.. Ehkä se riski kiihottaa en tiedä. Mutta siis ei tietenkään ole järkevää eikä kannattavaa missään nimessä, ellei sitten ole hankkimassa lasta..

Mutta asiaan ei siis ole kohdallasi varsinaisesti kunnollista ratkaisua. Jos jatkatte kumilla niin sen joitakin negatiivisia puolia saa karsittua. Myynnissä on sellaisia ultra ohuita spärdäreitä, jotka ilmeisesti tuntuvat ainakin paremmalle kun normaalit koska lisäävät tuntumaa. Niissä on myös sellainen muovinen pidike, joka helpottaa ja nopeuttaa kumin laittamista paikoilleen. Täysi sponttaanius jää puuttumaan, mutta nopeuttaa edes hieman ja parantaa tuntumaa varmaan edes jonkun verran. En ole varma myydäänkö sellaisia suomessa(ehkä seksikaupoissa). Niin ja sittenhän on myös ehkäisy rengas ja ruiske jne. niistä en tiedä yhtään mitään ja miten ne vaikuttaa haluihin.

Ollaan me ihmiset kyllä aika seksinorjia:)

Vierailija
11/48 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta..et ole yksin..5kymppinen Suomi Äijä ja sama oireyhtymä..

Vierailija
12/48 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:28"]Löytyy ainakin miespuolinen kohtalontoveri. Mullakin stressi kun on pääsykokeet edessä ja siitä johtuva sairaalloinen panetus. Lukemiseen tai muuhunkaan ei voi keskittyä ollenkaan, kun mielessä ei pyöri mikään muu kun seksi.  Muutenkin kyllä panettaa jatkuvasti melkeen koko ajan, mutta tässä elämäntilanteessa se haittaa paljon enemmän. Sulla tosin parempi tilanne vaikka kumppanis onkin matkoilla koska mulla ei oo edes vakkaria.. Aika synkkäähän tää on kun on pakko turvautua omaan käteen päivittäin. Mutta hyvä että edes hetkeks auttaa.  Niin ja etsä piltsuja tarvii, jos pelkäät että muuttaa haluja liikaa. Koklaa vaikka kierukkaa tai jotain muuta ehkäsyä? En tiedä tosin nekin vaikuttaa eri tavalla eri naisiin.. Ilman haluja olisi kyllä aika paska elää. Mut kyllähän tää panetus alkaa rasittaa kun ei siis voi mihinkään muuhun keskittyä vaikka pitäisi. [/quote] No hyvä et joku löytyy ketä kärsii samasta! Kondomit nyt käytössä, mutta häiritsee se että sitten puuttuu täysi sponttaanius, jota juuri kaipaan. Ja ei mieskään kondoomista niin välitä :D Kierukkaa en haluaisi, sattuu laittaminen aivan helvetisti. Tai en uskalla hormonaalista ehkäisyä kun pohdituttaa juuri sivuvaikutukset. Tietty kuparikierukassa ei tätä ongelmaa, mutta en haluaisi sitä pitkine jopa puolen vuoden alkuvuotoineen ym. Ja lääkärit karttaa tätä synnyttämättömillä. Ei taida olla oikein olla mun ongelmaan mitään täysin hyvää ratkaisua hah :D kondomilla kai jatkettava Äh vituttaa

[/quote]

Kiva kuulla että tollasia noin himokkaita spontaaneja naisia löytyy niin kuin sä:) miehes saa kyllä olla helvetin iloinen susta. Niin ja kukapa siitä spärdäristä nyt tykkää. En itsekkään tykkää juuri sen takia, että hidastaa hommia ikävästi ja ei tunnu ollenkaan niin hyvälle(ikään kuin este). Joskus himot saattaa vaan viedä järjen päästä, ja ehkäisystä ei välitä kun seksi on niin intohimoista... Ehkäisemätön naiminen on vain uskomattoman kiihottava ajatus :P.. Ehkä se riski kiihottaa en tiedä. Mutta siis ei tietenkään ole järkevää eikä kannattavaa missään nimessä, ellei sitten ole hankkimassa lasta..

Mutta asiaan ei siis ole kohdallasi varsinaisesti kunnollista ratkaisua. Jos jatkatte kumilla niin sen joitakin negatiivisia puolia saa karsittua. Myynnissä on sellaisia ultra ohuita spärdäreitä, jotka ilmeisesti tuntuvat ainakin paremmalle kun normaalit koska lisäävät tuntumaa. Niissä on myös sellainen muovinen pidike, joka helpottaa ja nopeuttaa kumin laittamista paikoilleen. Täysi sponttaanius jää puuttumaan, mutta nopeuttaa edes hieman ja parantaa tuntumaa varmaan edes jonkun verran. En ole varma myydäänkö sellaisia suomessa(ehkä seksikaupoissa). Niin ja sittenhän on myös ehkäisy rengas ja ruiske jne. niistä en tiedä yhtään mitään ja miten ne vaikuttaa haluihin.

Ollaan me ihmiset kyllä aika seksinorjia:)
[/quote]

Sinä ehkäisyä miettivä nainen. Kuparikierukka on hyvä ratkaisu. Ei kaikilla vuoda puolta vuotta ja se on sitten seitsemän vuoden ehkäisy lähes ilmaiseksi. Minulla vei tehokkaasti halut sekä yhdistelmäpillerit että minit. Hormonikierukka lopetti kuukautiset... ja halut enkä kostunut enää ollenkaan (ja siitä sitten limakalvo vaivoja). Laittavat kyllä ihan mielellään kuparin myös synnyttämättömille, kun vaan sanoo, ettei halua hormoneja. Minulla oli ensimmäinen jo ennen lapsia. Sattuu sen max 30 sekutia laittaminen. Älä vain luovu haluistasi!

N31

Vierailija
13/48 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua panettaa kanssa jatkuvasti...

Tänä iltana on kyllä pakko saada!!!!!!!!!

http://sinkkutaivas.blogspot.fi/

Vierailija
14/48 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuonlainen jatkuva panetus johtuu? Oletko teini vai aikuinen nainen?

Vierailija
15/48 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että en ole tämän "ongelman" kanssa yksin, mulla myös 2 kaalimatosessiota takana ja nyt laskeskelen, että kerkeäisikö kolmannen
ennenkuin mies tulee töistä. Ikää 26, enkä myöskään ole raskaana.

Vierailija
16/48 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin ostamaan ns. perhosen, jonka saa nauhoilla sidottua paikalleen. Kyllä nyt kelpaa. Ainoa varjopuoli on, että ihmiset ympärille ihmettelevät toisinaan ilmeitäni ja ilmoille päästämiäni äännähdyksiä. Olen lentoemäntä.

Vierailija
17/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista ;) t.vilivallaton

Vierailija
18/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuinen  nainen olen, + 30 siis. Ja joo kolmas sessio tuli eilen vetästyä ja kohta taas. Minkäs teet :D

ap

Vierailija
19/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä ajattelin että vaan minua panetta kokoajan B

Vierailija
20/48 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kerran kuukaudessa tuo panetustauti. Se on todella rasittavaa, kun ei pysty keskittymään mihinkään, kun koko ajan panettaa ja kullit pyörii mielessä. Onneksi tuota kestää normaalisti vain viikon ja on oma mies, joka hoitelee parhaansa mukaan, vaikka tuntuukin, että se ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi